Nasze Holowniki
- ruciak76
- Fanklubowicz
- Posty: 1695
- Rejestracja: niedziela, 1 cze 2008, 09:08
- Lokalizacja: EZG / Bratoszewice, gm. Stryków, woj. łódzkie
Re: Nasze Holowniki
Jesienią w załodze przybył młody kierowca, to trzeba było go wyposażyć w narzędzie do trenowania.
I tak wczoraj do stajni zawitał nowy przyszły holownik do zapiekanki, na początek wystarczy, sam kiedyś Thalią ciągałem N132T i się dało, a z zapiekanką śmigała jak szalona.
I tak wczoraj do stajni zawitał nowy przyszły holownik do zapiekanki, na początek wystarczy, sam kiedyś Thalią ciągałem N132T i się dało, a z zapiekanką śmigała jak szalona.
Skoda Octavia 3FL 1.6TDI 115KM 250Nm
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N

Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2025 - 4 nocki 615 km
2024 - 28 nocek, 2932 km
2008-2023 - 294 nocki, 33592 km
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N

Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2025 - 4 nocki 615 km
2024 - 28 nocek, 2932 km
2008-2023 - 294 nocki, 33592 km
- tomcat
- Moderator
- Posty: 4195
- Rejestracja: niedziela, 24 sie 2014, 22:39
- Lokalizacja: Gostyń,Wielkopolska
Re: Nasze Holowniki
Niezłe to auto do treningu
Gratki, niech śmiga

Gratki, niech śmiga

Re: Nasze Holowniki
No to na następnym zlocie chyba meldujecie się we dwa zestawy 

- ruciak76
- Fanklubowicz
- Posty: 1695
- Rejestracja: niedziela, 1 cze 2008, 09:08
- Lokalizacja: EZG / Bratoszewice, gm. Stryków, woj. łódzkie
Re: Nasze Holowniki
RAFALSKI pisze:No to na następnym zlocie chyba meldujecie się we dwa zestawy
Możliwe, choć najpierw jeszcze kierowca musi trochę wprawy nabrać w jeździe z przyczepą, no i o haczyk trzeba się postarać

Skoda Octavia 3FL 1.6TDI 115KM 250Nm
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N

Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2025 - 4 nocki 615 km
2024 - 28 nocek, 2932 km
2008-2023 - 294 nocki, 33592 km
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N

Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2025 - 4 nocki 615 km
2024 - 28 nocek, 2932 km
2008-2023 - 294 nocki, 33592 km
- Miron EZD
- Fanklubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: poniedziałek, 18 wrz 2017, 21:41
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: Nasze Holowniki
Panowie, potrzebuje opinii na temat silników stosowanych w Oplach, chodzi o modele 1,4 Turbo 140KM benzyna oraz 1,6 CDTI 136KM diesel,
z tym że diesel wbrew pozorom nie jest konstrukcją włoską, nie mylić z multijetem.
Ten o który mi chodzi, najprawdopodobniej jest spokrewniony z Kia 1,6 CRDi i jest na łańcuszku.
Ktoś ma taki silniczek, lub ma jakąś wiedzę na ten temat?
Czekam na opinię.
z tym że diesel wbrew pozorom nie jest konstrukcją włoską, nie mylić z multijetem.
Ten o który mi chodzi, najprawdopodobniej jest spokrewniony z Kia 1,6 CRDi i jest na łańcuszku.
Ktoś ma taki silniczek, lub ma jakąś wiedzę na ten temat?
Czekam na opinię.
- ruciak76
- Fanklubowicz
- Posty: 1695
- Rejestracja: niedziela, 1 cze 2008, 09:08
- Lokalizacja: EZG / Bratoszewice, gm. Stryków, woj. łódzkie
Re: Nasze Holowniki
Jeżeli jest spokrewniony z KIA 1.6 CRDI, tylko że u mnie 115KM 255Nm, to silniczek rewelacja, ciągnie jak szalony, problemów brak, kiedyś w Bieszczadach miałem problem ze zbyt niskim ciśnieniem paliwa (wchodził w tryb awaryjny przy ostrym wdepnięciu w gaz na wzniesieniach z obciążeniem na haku) ale jak się później po powrocie do domu okazało, przyczyną było zatkane drugie sitko w zbiorniku paliwa (50min roboty samemu i po problemie).
A tak wyglądało to sitko, ech te biokomponenty
Poza tym, po zakupie w 2014r wymiana świec żarowych bo dwie były spalone.
A tak wyglądało to sitko, ech te biokomponenty

Poza tym, po zakupie w 2014r wymiana świec żarowych bo dwie były spalone.
Skoda Octavia 3FL 1.6TDI 115KM 250Nm
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N

Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2025 - 4 nocki 615 km
2024 - 28 nocek, 2932 km
2008-2023 - 294 nocki, 33592 km
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N

Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2025 - 4 nocki 615 km
2024 - 28 nocek, 2932 km
2008-2023 - 294 nocki, 33592 km
- Miron EZD
- Fanklubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: poniedziałek, 18 wrz 2017, 21:41
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: Nasze Holowniki
Czyli może być coś innego, ogólnie nie polecają tych silników, ze względu na rozrząd, właśnie na łańcuszku.
Czyli, prawdziwych diesli już nie ma....
Benzynka 1,4 Turbo, będzie chlipać etyliny na poziomie 10 litrów z przyczepą.
Nie wiadomo co wybrać.
Czyli, prawdziwych diesli już nie ma....
Benzynka 1,4 Turbo, będzie chlipać etyliny na poziomie 10 litrów z przyczepą.
Nie wiadomo co wybrać.
Re: Nasze Holowniki
Miron EZD pisze:Panowie, potrzebuje opinii na temat silników stosowanych w Oplach, chodzi o modele 1,4 Turbo 140KM benzyna oraz 1,6 CDTI 136KM diesel,
z tym że diesel wbrew pozorom nie jest konstrukcją włoską, nie mylić z multijetem.
Ten o który mi chodzi, najprawdopodobniej jest spokrewniony z Kia 1,6 CRDi i jest na łańcuszku.
Ktoś ma taki silniczek, lub ma jakąś wiedzę na ten temat?
Czekam na opinię.
Oba są fajne i godne uwagi.
1,4 turbo 140 konny to bardzo dobra jednostka Opla. W tych motorach montowany był u nas w Gliwicach fabryczny zestaw LPG Landirenzo.
1.6 w ropie to także świetny motor. Bardzo ekonomiczny i dynamiczny. W Astrze 4 spala w trasie 4,5 litra. Dynamika jak to diesel. Myślę, że jeśli porównasz to do swojej Vectry to dodaj 15-20%pozytywnych odczuć z przyspieszania i będziesz wiedział o co chodzi..
Oba są fajne jednak jako holownik i ze względów ekonomicznych brałbym Diesla.
-
- Fanklubowicz
- Posty: 748
- Rejestracja: niedziela, 1 cze 2014, 22:07
- Lokalizacja: Świdnica, Dolny Śląsk
Re: Nasze Holowniki
Murano pisze:Oba są fajne jednak jako holownik i ze względów ekonomicznych brałbym Diesla.
W Zafirze mam 1.8. Wolnossak, do jazdy na co dzień rewelacja, do targania budy już gorzej. Po prostej jakoś ciągnie ale wzniesienia mniejsze lub większe to już zadyszke łapie, więc w planach wymiana na jakiegoś diesla ewentualnie Smax 2,5T i do gazu. Więc jak ktoś planuje Zafirę i do targania budy to diesel.
Poziom alkoholu powyżej 0,5 promila zapewnia doraźną nieśmiertelność...
N126n `89 dizel edyszyn - już nic nie robię, a jednak...
N132T `84 gaz edyszyn
Opel Zafira B '08 - podrobiona pora sprzedać
Ford S-Max mk1 '14 - holownik
Ford Fiesta MK7 '09 -małe, srebrne toczydełko
Towarówka ze Świdnika
N126n `89 dizel edyszyn - już nic nie robię, a jednak...
N132T `84 gaz edyszyn
Opel Zafira B '08 - podrobiona pora sprzedać
Ford S-Max mk1 '14 - holownik
Ford Fiesta MK7 '09 -małe, srebrne toczydełko
Towarówka ze Świdnika
Re: Nasze Holowniki
Co prawda to nie będzie holownik, bo "kuniów" za mało
ale w naszej stajni przybył on:
Fiat Seicento 1.1 Active rocznik 2003.

Fiat Seicento 1.1 Active rocznik 2003.
OCZY
Team
Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".
kilometry/nocki w n126e
12311/93

Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".
kilometry/nocki w n126e
12311/93
- kooba
- Administrator
- Posty: 5817
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Nasze Holowniki
Miałem kiedyś takiego. Nawet ten sam kolor i rocznik 
Tylko w moim listwy na drzwiach były kolorowe.

Tylko w moim listwy na drzwiach były kolorowe.
Re: Nasze Holowniki
oko pisze:Co prawda to nie będzie holownik, bo "kuniów" za małoale w naszej stajni przybył on
Dla Ani?
N126n
Remont eNki
Remont eNki
Re: Nasze Holowniki
tantalos pisze:oko pisze:Co prawda to nie będzie holownik, bo "kuniów" za małoale w naszej stajni przybył on
Dla Ani?
Tak.
OCZY
Team
Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".
kilometry/nocki w n126e
12311/93

Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".
kilometry/nocki w n126e
12311/93
- tomcat
- Moderator
- Posty: 4195
- Rejestracja: niedziela, 24 sie 2014, 22:39
- Lokalizacja: Gostyń,Wielkopolska
Re: Nasze Holowniki
Gratki; niech służy, a opijemy przy okazji 

Wróć do „Samochody Niewiadówek”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości