Nie odbierać jako reklamę.
Mam zaprojektowane dwa typu przełączników - działają prototypy, a PCB mini serii dopiero dostałem.
Oba moduły będę zastosowane w mojej przyczepie, 230ACV dla przełączenia pomiędzy zasilaniem z UPS a siecią z ośrodka oraz drugi moduł 12DCV do przełączenia pomiędzy PV, zasilaczem 12DCV zasilanym z UPS oraz zasilaniem z instalacji samochodu do ładowania aku np. nocą podczas jazdy ( to trzecie będzie wymagało dodatkowego modułu do separacji instalacji ).
Aku planuję max 55Ah, jak ktoś lubi więcej to niech ma, realnie mój panel rozładowanego prawie do zera nie doładuje do pełna nawet w bardzo słoneczny dzień.
12DCV projektowałem do podłączenia turbinki wiatrowej, PV i zasilania zasilacza 12DCV z sieci jako rezerwa. Ale po dodaniu dodatkowego modułu sprawdzi się w zapiekance.
W skrócie jeśli wyżej jest zawiłe:
230ACV: dwa źródła zasilania na jedno wyjście
12DCV: trzy źródła zasilania na jedno wyjście
Dodatkowo będzie jeszcze własnej konstrukcji zasilacz z 12DCV z wyjściami 2xUSB-A do podłączenia urządzeń na 5V, wydajność 3A
To było zaprojektowane do samochodów zamiast ładowarek impulsowych powodujących szum w CB-Radio.
Obie wersje w obudowie na szynę TH35.
Zdjęcie poglądowe modułu 12DCV ( 230ACV pracuje cały czas w serwisie i nie chce mi się wydłubywać go z rozdzielnicy ) - płytka prototypu wykonana metodą chałupniczą.
Tak, to druciarstwo, ale działa od 3 lat.
Zdjęcie dwóch płytek obok siebie to płytki produkcyjne robione przez firmę zewnętrzna. Płyty dwustronne, elementy THT po stronie TOP i SMD po stronie BOTTOM
Na płytkach zamazana nazwa mojej marki żeby nie było że reklama.

Na chwilę obecną sprzedaż tych modułów nie jest prowadzona - ale pochwalić się chciałem

Proszę nie pisać, że to przerost formy nad treścią lub wyważanie otwartych drzwi
