Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
- Globusy
- Fanklubowicz
- Posty: 207
- Rejestracja: środa, 9 kwie 2014, 12:21
- Lokalizacja: Młochów / Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
Kondziu jesteś mistrzem załadunku [emoji14]
Pozdrawiamy Globusy
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiamy Globusy
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
ruciak76 pisze:w miejscu tradycyjnego hamaka zostały zainstalowane nosze wojskowe
Widzę że ktoś zerżnął mój pomysł na żywca

Myślę że nosze w tej opcji to najlepszy pomysł. U mnie sprawdzają się rewelacyjnie. Pozdr.

viewtopic.php?f=1&t=5299&hilit=witam+niewiadkowicz%C3%B3w&start=15
N126n
Remont eNki
Remont eNki
- ruciak76
- Fanklubowicz
- Posty: 1695
- Rejestracja: niedziela, 1 cze 2008, 09:08
- Lokalizacja: EZG / Bratoszewice, gm. Stryków, woj. łódzkie
Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
tantalos pisze:...Widzę że ktoś zerżnął mój pomysł na żywca...
Tak, wzorowałem się na Twoim pomyśle, zresztą dlatego prosiłem o zdjęcia na PW.
Zmodyfikowałem trochę tylko ich mocowanie do ścian, dałem w ścianach noszom pionowe podpory do płyty podłogowej by ze śpiącą osobą nie obciążały ściany laminatu.
Skoda Octavia 3FL 1.6TDI 115KM 250Nm
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N

Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2025 - 4 nocki 615 km
2024 - 28 nocek, 2932 km
2008-2023 - 294 nocki, 33592 km
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N

Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2025 - 4 nocki 615 km
2024 - 28 nocek, 2932 km
2008-2023 - 294 nocki, 33592 km
Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
Ja nie dawałem pionowych podpór bo uznałem że na te 20-30 kilo wystarczy (dzieciak) ale jak wspomniałem ja bym się nie odważył no to wejść. Po drugie; jak na dorosłą osobę to ciasnawo...
N126n
Remont eNki
Remont eNki
- ruciak76
- Fanklubowicz
- Posty: 1695
- Rejestracja: niedziela, 1 cze 2008, 09:08
- Lokalizacja: EZG / Bratoszewice, gm. Stryków, woj. łódzkie
Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
tantalos pisze:... Po drugie; jak na dorosłą osobę to ciasnawo...
U mnie na tym wyrku śpią córka 12lat i syn 15 lat naprzemiennie, jak na razie nie narzekają

Przyczepa w ciągłych rozjazdach więc nie ma za bardzo kiedy w niej podłubać, ale wyjazd na XIX Ogólnopolski Zlot FKN do Sobieszewa wymusił montaż starego bagażnika na dyszlu na jeden rower, (syn, "Geocasching-owiec" podczas zlotu od świtu gdy wszyscy jeszcze lub dopiero spali, przemierzał okolicę w poszukiwaniu keszy).
Jadąc na zlot należało w końcu spersonalizować przyczepę i tak oto dostała nowe naklejeczki:
Korzystając z okazji, że jestem w posiadaniu przedsionka "z Łodzi" do przyczepy N126E (zapiekanki), postanowiłem przymierzyć go do N126N .
Spodziewałem się że nie będzie pasował bo to przecież inny mniejszy rozmiar, ale z nadmiaru wolnego czasu pokusiłem się go przymierzyć. Oto jak taka kombinacja wygląda

Gdyby przyczepę opuścić na podporach, "awaryjnie" można by było z niego korzystać, ja jednak do N126N zostanę przy samym daszku

Skoda Octavia 3FL 1.6TDI 115KM 250Nm
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N

Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2025 - 4 nocki 615 km
2024 - 28 nocek, 2932 km
2008-2023 - 294 nocki, 33592 km
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N

Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2025 - 4 nocki 615 km
2024 - 28 nocek, 2932 km
2008-2023 - 294 nocki, 33592 km
- ruciak76
- Fanklubowicz
- Posty: 1695
- Rejestracja: niedziela, 1 cze 2008, 09:08
- Lokalizacja: EZG / Bratoszewice, gm. Stryków, woj. łódzkie
Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
Wyjazd w Bieszczady, na łączkę Bernarda, gdzie nie ma 220V wymusił zakup ładowarki do akumulatorków od aparatu, latarek, radia przenośnego (chodzi o akumulatorki AA lub AAA).
I tak zakupiliśmy oto taką za 19PLN z wtyczką na gniazdko zapalniczki, ale z możliwością ładowania z portu USB (zmieniamy tylko kabel przyłączeniowy który jest w zestawie):
Dziś jesteśmy już po dwutygodniowym wyjeździe i mogę śmiało polecić ładowarkę.
Ładowarką można ładować baterie parami (min 2 szt lub max 4 szt) ładowarka w pierwszej fazie rozpoznaje czy akumulatorki są sprawne (testowanie = dioda świeci na żółto), następnie jeśli jest coś nie tak dioda miga na czerwono, jeśli jest wszystko w porządku zaczyna się ładowanie i dioda świeci na czerwono, po naładowaniu rozłącza prąd a dioda świeci na zielono.
Dwa tygodnie bez prądu pozwoliło nam przetestować nasz żelowy akumulator http://www.fanklub-niewiadowek.com/forum/viewtopic.php?f=36&t=6749&start=64 w zestawie z zastosowanymi żarówkami LED http://www.fanklub-niewiadowek.com/forum/viewtopic.php?f=36&t=6749&start=73 i innymi odbiornikami.
Po powrocie do domu spodziewałem się że akumulator będzie padnięty poniżej 11V i będę musiał go doładować, w końcu dwa tygodnie używaliśmy prądu do pompki wody, oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, ładowania czterech smartfonów, baterii do aparatów i latarek i czasowo włączaliśmy wentylatorki lodówki. Bardzo się zdziwiłem gdy zapiąłem miernik na akumulator po dwutygodniowych wojażach który wskazał że ma napięcie 12,8V, po podłączeniu całego obciążenia przyczepy spadło na 12,4V, to uświadomiło mi że dużą robotę robią tu żarówki LED których w poprzedniej przyczepie "zapiekance" nie miałem i tam z tym samym akumulatorem tak dobrze nie było.
Podczas gdy montowałem dwa miesiące temu kółko pompowane http://www.fanklub-niewiadowek.com/forum/viewtopic.php?f=36&t=6749&start=93 byłem pełen optymizmu i zachwycałem się jak świetnie się przepycha na nim przyczepę po podwórku.
Pod koniec naszych dwutygodniowych wojaży czar prysł, bo w Diablej Górze chcę podpiąć przyczepę a tu okazuje się że nie ma w kółku powietrza, na tyle mnie to zdenerwowało że nie sprawdzałem nawet jaka była tego przyczyna, a dziś na swoje miejsce wróciło stare pełne kółko z którego nie ma co uciec
I tak zakupiliśmy oto taką za 19PLN z wtyczką na gniazdko zapalniczki, ale z możliwością ładowania z portu USB (zmieniamy tylko kabel przyłączeniowy który jest w zestawie):
Dziś jesteśmy już po dwutygodniowym wyjeździe i mogę śmiało polecić ładowarkę.
Ładowarką można ładować baterie parami (min 2 szt lub max 4 szt) ładowarka w pierwszej fazie rozpoznaje czy akumulatorki są sprawne (testowanie = dioda świeci na żółto), następnie jeśli jest coś nie tak dioda miga na czerwono, jeśli jest wszystko w porządku zaczyna się ładowanie i dioda świeci na czerwono, po naładowaniu rozłącza prąd a dioda świeci na zielono.
Dwa tygodnie bez prądu pozwoliło nam przetestować nasz żelowy akumulator http://www.fanklub-niewiadowek.com/forum/viewtopic.php?f=36&t=6749&start=64 w zestawie z zastosowanymi żarówkami LED http://www.fanklub-niewiadowek.com/forum/viewtopic.php?f=36&t=6749&start=73 i innymi odbiornikami.
Po powrocie do domu spodziewałem się że akumulator będzie padnięty poniżej 11V i będę musiał go doładować, w końcu dwa tygodnie używaliśmy prądu do pompki wody, oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, ładowania czterech smartfonów, baterii do aparatów i latarek i czasowo włączaliśmy wentylatorki lodówki. Bardzo się zdziwiłem gdy zapiąłem miernik na akumulator po dwutygodniowych wojażach który wskazał że ma napięcie 12,8V, po podłączeniu całego obciążenia przyczepy spadło na 12,4V, to uświadomiło mi że dużą robotę robią tu żarówki LED których w poprzedniej przyczepie "zapiekance" nie miałem i tam z tym samym akumulatorem tak dobrze nie było.
Podczas gdy montowałem dwa miesiące temu kółko pompowane http://www.fanklub-niewiadowek.com/forum/viewtopic.php?f=36&t=6749&start=93 byłem pełen optymizmu i zachwycałem się jak świetnie się przepycha na nim przyczepę po podwórku.
Pod koniec naszych dwutygodniowych wojaży czar prysł, bo w Diablej Górze chcę podpiąć przyczepę a tu okazuje się że nie ma w kółku powietrza, na tyle mnie to zdenerwowało że nie sprawdzałem nawet jaka była tego przyczyna, a dziś na swoje miejsce wróciło stare pełne kółko z którego nie ma co uciec

Skoda Octavia 3FL 1.6TDI 115KM 250Nm
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N

Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2025 - 4 nocki 615 km
2024 - 28 nocek, 2932 km
2008-2023 - 294 nocki, 33592 km
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N

Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2025 - 4 nocki 615 km
2024 - 28 nocek, 2932 km
2008-2023 - 294 nocki, 33592 km
Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
Dobry aku nie jest zły. U nas 88Ah plus solar 75 wat dzielnie walczy 3 tydzień. Wentylator lodówki non stop, 3 2 amperowe ładowarki (3 smarty + 2 tablety + aparat + kamerka) prawie non stop, pompka, światło led i czasem przetwornica 230V, bo nie kupiłem ładowarki do lustrzanki na 12V, a pwm świeci albo mrygan na zielono czyli pokazuje pełny albo bardzo pełny
.
Co do kółka to pamiętam w zeszłym roku akcję w Niedzwiadach jak sobie chopaki kupili po drodze nowe dmuchane kółka chyba w Juli i na start nie trzymały powietrza. Ja mam pełne ale dużo większe jak w Niewiadówce koło i nie narzekam.
Pompowanego nie zakładam, po pewnie miałbym jak w taczce, którą mam w garażu - kiedy potrzebna to flak

Co do kółka to pamiętam w zeszłym roku akcję w Niedzwiadach jak sobie chopaki kupili po drodze nowe dmuchane kółka chyba w Juli i na start nie trzymały powietrza. Ja mam pełne ale dużo większe jak w Niewiadówce koło i nie narzekam.
Pompowanego nie zakładam, po pewnie miałbym jak w taczce, którą mam w garażu - kiedy potrzebna to flak

Fiat Burstner 535-2 2.8 idTD , wcześniej: Knaus Sport 400 LK , Adria Unica 5204 , Chateau Cantara 908 i N126n
- ruciak76
- Fanklubowicz
- Posty: 1695
- Rejestracja: niedziela, 1 cze 2008, 09:08
- Lokalizacja: EZG / Bratoszewice, gm. Stryków, woj. łódzkie
Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
W założeniach mieliśmy podróże weekendowe naszą N-ką tylko z daszkiem, ale że nadarzyła się okazja zakupu od kolegi z forum WB55 fajnego przedsionka, to go zakupiłem, będzie służył na dłuższe wyjazdy
.
Przedsionek z możliwością powiększenia przestrzeni, bardzo dobry by schować rowerki czy przenocować gości
Teraz jak na polu kempingowym będą chcieli mnie skasować za daszek jak za przedsionek, to po takiej opłacie bez najmniejszych skrupułów zwijam daszek i rozkładam przedsionek, a może jeszcze rozwinę daszek przed przedsionkiem, a co kto mi wtedy zabroni ?

Przedsionek z możliwością powiększenia przestrzeni, bardzo dobry by schować rowerki czy przenocować gości

Teraz jak na polu kempingowym będą chcieli mnie skasować za daszek jak za przedsionek, to po takiej opłacie bez najmniejszych skrupułów zwijam daszek i rozkładam przedsionek, a może jeszcze rozwinę daszek przed przedsionkiem, a co kto mi wtedy zabroni ?



Skoda Octavia 3FL 1.6TDI 115KM 250Nm
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N

Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2025 - 4 nocki 615 km
2024 - 28 nocek, 2932 km
2008-2023 - 294 nocki, 33592 km
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N

Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2025 - 4 nocki 615 km
2024 - 28 nocek, 2932 km
2008-2023 - 294 nocki, 33592 km
Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
Przedsionek super, będzie gdzie imprezy robić
Tylko nie mogę sobie przypomnieć, kto w Kłodzku się zarzekał, że mi to tylko daszek wystarczy albo kawałek plandeki...
))


Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
dzin1975 pisze:Przedsionek zajebisty,będzie gdzie imprezy robićTylko nie mogę sobie przypomnieć,kto w Kłodzku się zarzekał,że mi to tylko daszek wystarczy,albo kawałek plandeki...
))




Jak ja się cieszę Kondziu, że nie jestem sam jako dziwak ze stodołą przed przyczepą. Kolorystycznie nawet podobnie...
Kawał przestrzeni. Gratulacje.
- __ArroW__
- Fanklubowicz
- Posty: 1562
- Rejestracja: wtorek, 19 lip 2016, 19:48
- Lokalizacja: Stary Toruń CTR
Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
O rany
locha konkretna, ale podoba mi się, w wersji L już jest okazały
gratulacje


N126E + Volvo V50 2.0 136PS 2007r.
Remont zapiekanki - MaNdArYnA
2019 - 1311 km - 8 nocy
2017 - 530 km - 4 noce w Taborach - 2 noce w Pałacach
Remont zapiekanki - MaNdArYnA
2019 - 1311 km - 8 nocy
2017 - 530 km - 4 noce w Taborach - 2 noce w Pałacach

Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
Przedsionek zrobił na mnie wrażenie
Nawet nie wiedziałam że tak można. Super!!!

Nawet nie wiedziałam że tak można. Super!!!

poszukująca idealnych rozwiązań 
2018 - 16 nocy, 93 km
2017 - 36 nocy, 1234 km

2018 - 16 nocy, 93 km
2017 - 36 nocy, 1234 km
Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
Łał jaki wielki
Super sprawa na pogaduchy w zimne wieczory 


To nie prawda, że tylko żółwie i ślimaki wędrują ze swoimi domkami po świecie.
Rzucam wszystko i jadę w Bieszczady
N126n, Golf Plus 1,9 TDI Touran 1,9TDI
2016 - 75 / 6892 km
2017 - 85 / 6820 km
2018 - 81 / 4651 km
2019 - 65 / 4476 km
2020 - 71 / 3230 km
Rzucam wszystko i jadę w Bieszczady

N126n, Golf Plus 1,9 TDI Touran 1,9TDI
2016 - 75 / 6892 km
2017 - 85 / 6820 km
2018 - 81 / 4651 km
2019 - 65 / 4476 km
2020 - 71 / 3230 km
Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
Czyli świetlica w Ciechocinku już może nie będzie taka potrzeba.
Paweł i Kinga. N250
Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
Ale co najmniej 3 farelki... truma nie ogarnie 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości