


BIGL pisze:Kapilara najlepiej jakby była gdzieś w okolicach podłogi i troszeczkę odkryta (chodzi o dopływ powietrza). Popatrz jak są oryginalnie montowane i zrób podobnie. To ona steruje twoim ogrzewaniem więc jak schowasz ją za głęboko do obudowy to zawór od gazu będzie cały czas zamknięty (będzie miała zbyt ciepło), a jeśli zamontujesz ją w stale chłodnym miejscu to Truma będzie goniła non stop. Oryginalnie jest przymocowana do podstawy Trumy przy podłodze , jednak sama przednia obudowa jest nieco podniesiona (2-4cm) co umożliwia dopływ powietrza z przyczepy. Tu masz fotkę podglądową http://allegro.pl/ogrzewanie-piecyk-tru ... 87791.html http://allegro.pl/ogrzewanie-gazowe-tru ... 13780.html Jka sam widzisz przedni panel jest nieco węższy od pleców i dlatego zawsze mamy tą szczelinę od dołu - ułatwia ona ewentualną wymianę baterii w iskrowniku , zapewnia cyrkulację powietrza (jak w kominkach domowych) i wspomaga pracę kapilary.
Co do lodówki to nie wiem jak masz ją podłączoną (zawory itp.) , ale ja np po długim postoju czy wymianie butli zawsze wpuszczam gaz do instalacji poprzez odkręcenie kuchenki do momentu usłyszenia charakterystycznego syku, to znacznie przyspiesza to uruchomienie lodówki jak i samego grzejnika.
zundapp600 pisze:zyga49 pisze:żeby tylko nie było małe bum.......![]()
![]()
.
Dlatego napisałem - chwilę odczekać !!!!!!!
Zyga miałem też kłopoty z odpaleniem lodówki i okazało się że
Przetarł się przewód od iskrownika i iskra była ale na obudowę lodówki , a nie na elektrodę .
Założyłem gruby przewód osłonowy na wierzch i jest ok !!!!!
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości