Witam szanownych forumowiczów. Jestem w trakcie zakładania zaczepu z mechanizmem najazdowym. W przyczepie którą nabyłem w miejscu mocowania zaczepu do ramy znajdowała się zdaje się dodatkowa blacha wzmacniająca. Proszę o podpowiedź, czy ta blacha występowała w oryginale, czy jest potrzeba jej montażu, czy jest to jedynie twórczość złotej rączki. W instrukcji nie natrafiłem na taki element więc kieruje się w stronę montażu bez niego. Przesyłam również zdjęcia poglądowe.
"Dodatkowe" wzmocnienie zaczepu n126n
-
- Posty: 2
- Rejestracja: piątek, 15 maja 2020, 15:10
Re: "Dodatkowe" wzmocnienie zaczepu n126n
Jeżeli pytasz o płaskownik przykręcany pod dyszlem, to jest potrzebny i był montowany fabrycznie. Jego zadaniem jest usztywnienie dyszla.
VW T4 Mixt
N-126N
N-250c
N-126N
N-250c
Re: "Dodatkowe" wzmocnienie zaczepu n126n
Jest potrzebny.
Ja u siebie nie miałem i delikatnie widać było, że ramę wykręca tyle, że przyczepka była z 96 roku i sam z nią przejechałem parę km
Ja u siebie nie miałem i delikatnie widać było, że ramę wykręca tyle, że przyczepka była z 96 roku i sam z nią przejechałem parę km
Burstner Ventana 400 ts
N 126 NL
była - N 250
była NIEWIADÓW SKŁADANA ŁÓDŹ WĘDKARSKA TYP 10
N 126 NL
była - N 250
była NIEWIADÓW SKŁADANA ŁÓDŹ WĘDKARSKA TYP 10
-
- Posty: 2
- Rejestracja: piątek, 15 maja 2020, 15:10
Re: "Dodatkowe" wzmocnienie zaczepu n126n
Tak, dokładnie o tej płaskownik mi chodzi. Super dzięki za odpowiedź panowie, byłem absolutnie przekonany, że to czyjaś twórczość, bo i tak wygląda
Przejechałem testowo 50km ale mam nadzieję, że nic się nie wydarzyło na skutek pracy ramy, mam zdrową "jak dzwon" więc powinno być ok.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Przejechałem testowo 50km ale mam nadzieję, że nic się nie wydarzyło na skutek pracy ramy, mam zdrową "jak dzwon" więc powinno być ok.
Re: "Dodatkowe" wzmocnienie zaczepu n126n
W oryginale jest, powinno być jeszcze takie wygięte "U" co dyszel niby podtrzymuje. Jeśli tego nie ma a zazwyczaj każdy wykręca bo trze po krawężnikach to daj blaszkę po całości, albo drugi taki płaskownik. Wszystkie 4 punkty śrub mocowań powinny być skręcone. Tam są spore siły działające na skręcanie dyszla.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości