Jak na razie to zabawa jest przednia niemniej spalanie drastycznie mi skoczyło. w Volvo v40 w dieslu 115KM spalanie bez przyczepki przy 80 km/h wychodzi w granicach 4 litrów/100km z przyczeką wzrasta do 8,1litrów/100km
Pożegnanie
Regulamin forum
W dziale "na każdy temat" został utworzony wątek Hydepark
Hydepark czyli specjalny dział ub wątek występujący na forach internetowych, czatach i innych serwisach internetowych, pozwalający na wolną dyskusję nieograniczoną żadnym tematem przewodnim. Hydepark wziął swoją nazwę od Królewskiego Londyńskiego Parku o tej samej nazwie, który zawdzięcza swoje potoczne znaczenie - jako forum swobodnego wypowiadania wszelkich poglądów w imię wolności słowa - od Speakers' Corner, położonego w pobliżu Marble Arch, które jest tradycyjnym miejscem przemówień i debat.
Hydepark występujący na wielu forach internetowych (głównie specjalistycznych, poświęconych wąskiemu zagadnieniu), charakteryzuje się tym, iż nie jest ściśle moderowany. W miejscu tym zazwyczaj dopuszczone są wątki off-topic (czyli zagadnienia nie związane z profilem tematycznym forum).
Obowiązują zasady poprawnej pisowni (w tym bez wulgaryzmów) i zakaz obrażania osób, ich poglądów, opinii lub uczuć religijnych.
W dziale "na każdy temat" został utworzony wątek Hydepark
Hydepark czyli specjalny dział ub wątek występujący na forach internetowych, czatach i innych serwisach internetowych, pozwalający na wolną dyskusję nieograniczoną żadnym tematem przewodnim. Hydepark wziął swoją nazwę od Królewskiego Londyńskiego Parku o tej samej nazwie, który zawdzięcza swoje potoczne znaczenie - jako forum swobodnego wypowiadania wszelkich poglądów w imię wolności słowa - od Speakers' Corner, położonego w pobliżu Marble Arch, które jest tradycyjnym miejscem przemówień i debat.
Hydepark występujący na wielu forach internetowych (głównie specjalistycznych, poświęconych wąskiemu zagadnieniu), charakteryzuje się tym, iż nie jest ściśle moderowany. W miejscu tym zazwyczaj dopuszczone są wątki off-topic (czyli zagadnienia nie związane z profilem tematycznym forum).
Obowiązują zasady poprawnej pisowni (w tym bez wulgaryzmów) i zakaz obrażania osób, ich poglądów, opinii lub uczuć religijnych.
Re: Pożegnanie
Ja kupiłem swoją N126 żeby sprawdzić czy takie jeżdżenie z przyczepką będzie mi odpowiadać a traktuję ja bardziej w kategorii ekskluzywnej wersji namiotu. W porównaniu do namiotu, przyczepka to bajer zwłaszcza jak po tygodniowej ulewie wszytko w namiocie "pachnie" naturą 
Jak na razie to zabawa jest przednia niemniej spalanie drastycznie mi skoczyło. w Volvo v40 w dieslu 115KM spalanie bez przyczepki przy 80 km/h wychodzi w granicach 4 litrów/100km z przyczeką wzrasta do 8,1litrów/100km
Jak na razie to zabawa jest przednia niemniej spalanie drastycznie mi skoczyło. w Volvo v40 w dieslu 115KM spalanie bez przyczepki przy 80 km/h wychodzi w granicach 4 litrów/100km z przyczeką wzrasta do 8,1litrów/100km
Czasem trzeba coś postawić na głowie żeby miało ręce i nogi.
Re: Pożegnanie
Veltor pisze:Ja kupiłem swoją N126 żeby sprawdzić czy takie jeżdżenie z przyczepką będzie mi odpowiadać a traktuję ja bardziej w kategorii ekskluzywnej wersji namiotu. W porównaniu do namiotu, przyczepka to bajer zwłaszcza jak po tygodniowej ulewie wszytko w namiocie "pachnie" naturą
Jak na razie to zabawa jest przednia niemniej spalanie drastycznie mi skoczyło. w Volvo v40 w dieslu 115KM spalanie bez przyczepki przy 80 km/h wychodzi w granicach 4 litrów/100km z przyczeką wzrasta do 8,1litrów/100km
To coś nie gra sprawdz czy przypadkiem koła przyczepki nie blokują bo przy tej prędkości zużycie powinno oscylować w najgorszym wypadku max +30% a nie ponad 100% !
- stef
- Fanklubowicz

- Posty: 276
- Rejestracja: wtorek, 18 sie 2009, 08:31
- Lokalizacja: Choroszcz/k. Białegosotku
- Kontaktowanie:
Re: Pożegnanie
Bo te 4 litry na pusto to troche optymistycznie. Nie wierze by auto z turbo o takiej masie spalalo 4 litry. Uwierze w 5,5 ale sorry 4 to pali moja fabia bez turbo przy predkosci 90 na pusto a nie volvo bo akurat v40 jezdzilem i nigdy nawet nie zblizyla sie do 4 litrow. W trasie 5.5 to byl sukces
Stefan
T4 EuroSky 550
było
Xsara picasso 1.8B+G + N126 + KIP 42 TTZ
T4 EuroSky 550
było
Xsara picasso 1.8B+G + N126 + KIP 42 TTZ
- mannt
- Fanklubowicz

- Posty: 1047
- Rejestracja: środa, 12 maja 2010, 18:48
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: Odp: Pożegnanie
stef pisze:Bo te 4 litry na pusto to troche optymistycznie. Nie wierze by auto z turbo o takiej masie spalalo 4 litry. Uwierze w 5,5 ale sorry 4 to pali moja fabia bez turbo przy predkosci 90 na pusto a nie volvo bo akurat v40 jezdzilem i nigdy nawet nie zblizyla sie do 4 litrow. W trasie 5.5 to byl sukces
Wszystko kwestia punktu widzenia i sposobu jazdy . Z góry i za wiatrem to i autobusem mam takie spalanie
Re: Pożegnanie
U mnie jak pierwszy raz jechałem z budą to spalił ponad 10/100. Asterix 1.4. Ale to wszystko technika jazdy. Teraz jak nie przeciągam, prędkość 50-80 to spalanie 6.3 do 6.8 w zależności od terenu. Bez budy w trasie 4.5.
Re: Pożegnanie
mannt pisze:Pierwszy raz zawsze najgorszy, później juz tylko lepiej
... albo gorzej
- stef
- Fanklubowicz

- Posty: 276
- Rejestracja: wtorek, 18 sie 2009, 08:31
- Lokalizacja: Choroszcz/k. Białegosotku
- Kontaktowanie:
Re: Pożegnanie
Nie zakładałem kolejnego tematu, bo ja właśnie o tym...
Odjechała przed wczoraj moja, pienie wyremontowana Niewiadóweczka. Co prawda kupił ja dobry znajomy więc pewnie często będę ja widział - i nie wiem czy to dobrze czy źle

szkoda bo piękny sprzęt, wyremontowany, na resorach. Dzielnie służyła naszej rodzinie, ale kolejne dziecko i niestety - trochę ciasno się zrobiło.
ale mam nadzieję, że mnie z forum nie wyrzucicie !!
Pozdrawiam nowego właściciela i życzę tyle samo miłych chwil w i z niewiadóweczką ile i nas spotkało.
Odjechała przed wczoraj moja, pienie wyremontowana Niewiadóweczka. Co prawda kupił ja dobry znajomy więc pewnie często będę ja widział - i nie wiem czy to dobrze czy źle

szkoda bo piękny sprzęt, wyremontowany, na resorach. Dzielnie służyła naszej rodzinie, ale kolejne dziecko i niestety - trochę ciasno się zrobiło.
ale mam nadzieję, że mnie z forum nie wyrzucicie !!
Pozdrawiam nowego właściciela i życzę tyle samo miłych chwil w i z niewiadóweczką ile i nas spotkało.
Stefan
T4 EuroSky 550
było
Xsara picasso 1.8B+G + N126 + KIP 42 TTZ
T4 EuroSky 550
było
Xsara picasso 1.8B+G + N126 + KIP 42 TTZ
- kooba
- Administrator

- Posty: 5944
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Odp: Pożegnanie
stef pisze:ale mam nadzieję, że mnie z forum nie wyrzucicie !!
Tylko pod warunkiem, że nowy właściciel zapisze się do fanklubu
Niewiadów N126n
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
Re: Pożegnanie
Można kupić zachodnią przyczepę za np. 20 tysięcy i będzie to raczej kibel w środku.
Można kupić niewiadówkę za 3000-4000 wyremontować za 15 000 i będzie super w środku i na zewnątrz.
Kupiłem 126n za 4000, lakiernik ok 4500 już z wymianą uszczelek, klinów, listew, uchwytów. (Kolor niebieski
z czarnymi motywami) zostaje jeszcze 12 000 na wnętrze. Planuje: lodówkę małą zwykłą domową, ogrzewanie podłogowe elektryczne, bez łazienki. Czyli kasy chyba wystarczy na tapicera i stolarza jak bym sam nie dał rady.
Można kupić niewiadówkę za 3000-4000 wyremontować za 15 000 i będzie super w środku i na zewnątrz.
Kupiłem 126n za 4000, lakiernik ok 4500 już z wymianą uszczelek, klinów, listew, uchwytów. (Kolor niebieski
Re: Pożegnanie
Witold pisze:Można kupić zachodnią przyczepę za np. 20 tysięcy i będzie to raczej kibel w środku
Ciekawe to co piszesz. Wiesz to z doświadczenia czy tak tylko słyszałeś?
Fiat Burstner 535-2 2.8 idTD , wcześniej: Knaus Sport 400 LK , Adria Unica 5204 , Chateau Cantara 908 i N126n
Re: Pożegnanie
Oglądałem parę „małych” zagranicznych przyczep, na sprzedaż fotki w ogłoszeniach wyglądały dobrze, a na żywo słabo, głównie meble: ranty płyt poniszczone, drzwiczki szafek latające. Fakt że lodówki były, łazienki i ogrzewanie ale czy to działało to nie wiem, pewnie tak.
Może szukałem nie tam gdzie trzeba i za krótko, albo nie miałem szczęścia.
Może szukałem nie tam gdzie trzeba i za krótko, albo nie miałem szczęścia.
Ostatnio zmieniony niedziela, 15 gru 2019, 14:43 przez Witold, łącznie zmieniany 4 razy.
Re: Pożegnanie
No chyba, bo ja mam trzeciego z kolei zgnilucha i każdy jest coraz lepszy, a pierwszy miał prawie 30 lat i wyglądał całkiem znośnie. Obecny ma 14 lat i wygląda praktycznie jak nowy.
Fiat Burstner 535-2 2.8 idTD , wcześniej: Knaus Sport 400 LK , Adria Unica 5204 , Chateau Cantara 908 i N126n
- kooba
- Administrator

- Posty: 5944
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Pożegnanie
tantalos pisze:5 lat przerwy i dyskusja leci dalej
Tomek na takie akcje miał gdzieś kiedyś fajną złotą łopatę
Niewiadów N126n
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości
