Natychmiast skanować i wysłać do admina!
Czesc czołem!
- Tarapukuara
- Fanklubowicz

- Posty: 555
- Rejestracja: wtorek, 24 mar 2009, 18:57
- Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: Czesc czołem!
I jeszcze jej (instrukcji) nie ma na stronie?!?!
Natychmiast skanować i wysłać do admina!
Natychmiast skanować i wysłać do admina!
Bartek bartekatsp5brhkreukrorg 609-220-575 łoś+n126tr
https://pomagam.pl/fundacjadlamartyny
http://sp5brh.eu.org
https://pomagam.pl/fundacjadlamartyny
http://sp5brh.eu.org
Re: Czesc czołem!
Witaj na forum ...pozdrawiamy z Sieradza nacia i Cornblumenblaun 
To nie prawda, że tylko żółwie i ślimaki wędrują ze swoimi domkami po świecie.
Rzucam wszystko i jadę w Bieszczady
N126n, Golf Plus 1,9 TDI Touran 1,9TDI
2016 - 75 / 6892 km
2017 - 85 / 6820 km
2018 - 81 / 4651 km
2019 - 65 / 4476 km
2020 - 71 / 3230 km
Rzucam wszystko i jadę w Bieszczady
N126n, Golf Plus 1,9 TDI Touran 1,9TDI
2016 - 75 / 6892 km
2017 - 85 / 6820 km
2018 - 81 / 4651 km
2019 - 65 / 4476 km
2020 - 71 / 3230 km
Re: Czesc czołem!
nacia pisze:Witaj na forum ...pozdrawiamy z Sieradza nacia i Cornblumenblaun
Nacia, Cornblumenblau
Witam na forum
Niewiadko-noce
2024 - 3500km i 15 nocy "nową" N126NT
2025 - 480km i 4 noce "nową" N126NT
N126NT Remont "nr. 3"
http://www.fanklub-niewiadowek.com/forum/viewtopic.php?f=36&t=9891
2024 - 3500km i 15 nocy "nową" N126NT
2025 - 480km i 4 noce "nową" N126NT
N126NT Remont "nr. 3"
http://www.fanklub-niewiadowek.com/forum/viewtopic.php?f=36&t=9891
- kooba
- Administrator

- Posty: 5945
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Czesc czołem!
dworek pisze:moja N126es też miała w dowodzie DMC 420 kg ... ale na tabliczce to już 510
Może mi ktoś wyjaśnić co to za wersja wyposażenia ES? Wiem co to E, ale o ES nie mam pojęcia.
Niewiadów N126n
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
Re: Czesc czołem!
kooba pisze:dworek pisze:moja N126es też miała w dowodzie DMC 420 kg ... ale na tabliczce to już 510
Może mi ktoś wyjaśnić co to za wersja wyposażenia ES...
conieco tu
http://www.fanklub-niewiadowek.com/niewiadowki/dokumentacje_i_instrukcje.html
(przejdź na "Instrukcja N 126 d,e)
napisane ...
wg mnie to "odciążona" ... MrDywan też ma taką
To napisałem ja, dworek 
- kooba
- Administrator

- Posty: 5945
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Czesc czołem!
Czyli "S" jak "super lekka"
A ja szukałem różnic w układzie wnętrza.
Niewiadów N126n
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
- ruciak76
- Fanklubowicz

- Posty: 1710
- Rejestracja: niedziela, 1 cze 2008, 09:08
- Lokalizacja: EZG / Bratoszewice, gm. Stryków, woj. łódzkie
Re: Czesc czołem!
Ja mam właśnie n126es i jej masy z tabliczki i dokumentów to DMC 510, MW450, ładowność 60Kg. układ wnętrza nie różni się niczym od n126e (a może chodzi o to że na górze nie ma zamykanych półek a są zwykłe otwarte?)
Skoda Octavia 3FL 1.6TDI 115KM 250Nm
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N
Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2025 - 25 nocek 2406 km
2024 - 28 nocek, 2932 km
2008-2023 - 294 nocki, 33592 km
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N
Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2025 - 25 nocek 2406 km
2024 - 28 nocek, 2932 km
2008-2023 - 294 nocki, 33592 km
Re: Czesc czołem!
Witajcie!
A wiec stało się
Stałem się posiadaczem swej pierwszej przyczepy
Tak jak wspominałem wcześniej, miałem na oku jedna N126N z ogłoszeń i po dość długich próbach umówienia się ze sprzedającym (sic!) udało mi się ja nabyć 
1994 rok, jasne wnętrze, pierwszy właściciel, garażowana od nowości, od 10 lat w zasadzie stała nieużywana. Cena 3200.
Stan na dobry+, wnętrze bardzo ładne, po wypraniu i umyciu będzie prezentować się dobrze, skorupka na moje oko amatora ok, widać już tam zużycie w postaci jakichś łuszczących się silikonów, kloszy lamp lekko spękanych od słońca czy plastiku zmatowiałego, ale poza tymi detalami jest w porządku. Rama ładna, ocynkowana wiec bez korozji.
Po zapięciu do auta i wyjechaniu na główną ulice, lekkie załamanie - mój holownik nie daje rady :/ Nie wygląda to za dobrze, muszę go żyłować dość wysoko, wzniesienia z redukcja do 3, szarpie, fuka, rzuca
Na autostradzie tak 80 na 5 jest ok, ale tylko z górki albo na równym, lekko pod górkę i już trza 4. Jakoś cały czas miałem w głowie tego malucha biednego ciągnącego pierwsza n126, wiec w życiu by mi do głowy nie przyszło ze nawet 2x cięższa "n-ka" wypadnie tak słabo w tym teście ze współczesnym samochodem. Szkoda.
Po przyjeździe do domu głębsze przyjrzenie się tematowi
Szybko pousuwałem kilka drobnych usterek. Podczas tych prac, zaskoczyła mnie strasznie niska jakość wykonania mojej przyczepy. Wiele elementów jakby robione gdzieś na kolanie, a nie w fabryce przyczep! Otwory wentylacyjne powycinane byle jak, zwykłą otwornica, meble - odniosłem wrażenie, że docinane wyrzynarką, tak krzywo stelaż się prezentował. Jakieś druty jako karnisz do firanek, wykończenia niechlujne. Gdybym kopił wersje z pierwszych lat produkcji to może bym i się nie czepiał, ale w '94 to już chyba jakiś poziom jakości powinien być 
No nic, koniec narzekania! Przyczepa okazała się większa niż sądziłem, moja rodzina jest zachwycona, córka z psem nie chcą opuścić jej wnętrza
Jutro zabieramy się za sprzątanie z praniem połączone 
Mam wiele pytań technicznych, na które nie znalazłem odpowiedzi tu na forum, albo nie była pełna. Mogę zadawać je tu w tym temacie, czy mam stworzyć nowy w innym dziale?
Pozdrawiam, Adam!
Poprawiłem polskie znaki
Kooba
A wiec stało się
1994 rok, jasne wnętrze, pierwszy właściciel, garażowana od nowości, od 10 lat w zasadzie stała nieużywana. Cena 3200.
Stan na dobry+, wnętrze bardzo ładne, po wypraniu i umyciu będzie prezentować się dobrze, skorupka na moje oko amatora ok, widać już tam zużycie w postaci jakichś łuszczących się silikonów, kloszy lamp lekko spękanych od słońca czy plastiku zmatowiałego, ale poza tymi detalami jest w porządku. Rama ładna, ocynkowana wiec bez korozji.
Po zapięciu do auta i wyjechaniu na główną ulice, lekkie załamanie - mój holownik nie daje rady :/ Nie wygląda to za dobrze, muszę go żyłować dość wysoko, wzniesienia z redukcja do 3, szarpie, fuka, rzuca
Po przyjeździe do domu głębsze przyjrzenie się tematowi
No nic, koniec narzekania! Przyczepa okazała się większa niż sądziłem, moja rodzina jest zachwycona, córka z psem nie chcą opuścić jej wnętrza
Mam wiele pytań technicznych, na które nie znalazłem odpowiedzi tu na forum, albo nie była pełna. Mogę zadawać je tu w tym temacie, czy mam stworzyć nowy w innym dziale?
Pozdrawiam, Adam!
Poprawiłem polskie znaki
Kooba
- TomekN126N
- Fanklubowicz

- Posty: 3859
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 18:54
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Re: Czesc czołem!
Gratuluję zakupu, drobiazgami się nie przejmuj, zrobisz po swojemu, a radość z wczasów bezcenna
Części kupujemy z reguły u Dariusa ( www.darius-przyczepy.pl - na hasło fanklub.... rabacik), więc tu, czy tam nowe druty do firanek sobie dokupisz
Otwory wentylacyjne w oryginale występowały zazwyczaj tylko w skorupie (drzwi i boczki nad oknami), jeśli więc masz w meblach, to robione faktycznie poza fabryką przez poprzedniego właściciela. Ale przy zastosowaniu odpowiedniej maskownicy będziesz miał lepszą cyrkulacje powietrza, nie ma tego złego.
Na pytania techniczne załóż sobie wątek, który pewnie kiedyś przekształci się w "encyklopedię remontową".
Powodzenia i zadowolenia!!!
P.S. jaki masz holownik (model, silnik, moc) ?
Części kupujemy z reguły u Dariusa ( www.darius-przyczepy.pl - na hasło fanklub.... rabacik), więc tu, czy tam nowe druty do firanek sobie dokupisz
Na pytania techniczne załóż sobie wątek, który pewnie kiedyś przekształci się w "encyklopedię remontową".
Powodzenia i zadowolenia!!!
P.S. jaki masz holownik (model, silnik, moc) ?
Nocki/km
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
Re: Czesc czołem!
TomekN126N pisze:jeśli więc masz w meblach, to robione faktycznie poza fabryką przez poprzedniego właściciela.
Nie miałem na myśli tych w meblach, a te fabryczne w ścianach z lewej i prawej strony
TomekN126N pisze:P.S. jaki masz holownik (model, silnik, moc) ?
Fiat Marea Weekend 1.6 103 KM
TomekN126N pisze:Powodzenia i zadowolenia!!!
Dziękuje
Poprawiłem polskie znaki
Kooba
- marcinek94
- Posty: 230
- Rejestracja: piątek, 18 sty 2013, 21:29
- Lokalizacja: mazowsze wschodnie
Re: Odp: Czesc czołem!
Nie tragizuj ja mam 80KM i jakoś idzie wyścigówka to nie będzie ale na ekspresówce chwilowo po 120 się jechało w 4 osoby i z przeładowaną enką 
wymeczone na smartfonie
wymeczone na smartfonie
- TomekN126N
- Fanklubowicz

- Posty: 3859
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 18:54
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Re: Czesc czołem!
1.6 i 103KM powinno dać radę. Ja mam podobnie, jak marcinek94 tzn. asterkę 82KM i daje radę. Niestety, jeśli nigdy nie jeździłeś z cepką, to musisz się przestawić na jazdę typu "spacerowa", ew. lekki stęp, lub bardzo lekki kłus, ale galop to na pewno nie będzie
No chyba, że masz w gazie, to podobno silnik słabnie z cepką i spalanie bardzo wzrasta tzn. gaz wrażliwy jest na takie obciążenia. A na benzynce byle zapiąć piątkę i 80-90 można lecieć
No chyba, że masz w gazie, to podobno silnik słabnie z cepką i spalanie bardzo wzrasta tzn. gaz wrażliwy jest na takie obciążenia. A na benzynce byle zapiąć piątkę i 80-90 można lecieć
Nocki/km
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
Re: Czesc czołem!
Moja codzienna prędkość przelotowa to 80 km/h, więc o to akurat nie chodzi. Chyba po prostu muszę się przedstawić z muskania gazu i zmiany biegów przy 2000 na głębsze docisksnie i 2 x wyższe obroty...
Poprawiłem polskie znaki
Kooba
Poprawiłem polskie znaki
Kooba
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości