Remont Karlika

czyli wszystko to, co nie pasuje do powyższych ...
marcin SH
Posty: 3
Rejestracja: poniedziałek, 12 sie 2013, 22:21

Remont Karlika

Postautor: marcin SH » środa, 14 sie 2013, 20:17

Przeglądając forum postanowiłem te wakacje spędzić w Polsce podróżując pożyczoną od kolegi za przysłowiowe pół litra N126N, kolega korzystał z niej sporadycznie na krótkie wypady w weekendy. Przyczepa nie przeciekała posiadała oryginalny środek i była brudna, bardzo brudna i strasznie zagloniona, po 2 dniach mycia i sprawdzania wszystkiego byliśmy gotowi do drogi. Nic nie układało się od samego początku już po 40km jedna z stopek zaczęła trzeć o asfalt co skończyło się szybkim demontażem. Po postawieniu na podwórku na wsi (1 przystanek) okazało się że muszę wracać więc dalszy wyjazd odłożył się o 2 dni. Nie chcąc zwlekać postanowiliśmy wyjechać w piątek na noc jak się okazało najbardziej burzową noc w te wakacje, trasa była pusta nawet przestało padać i zaraz po tym jak z ciemnej drogi dojechaliśmy do oświetlonej Warszawy na pierwszym skrzyżowaniu BUM!. Karetki staż pożarna policja. Moje auto na dach przyczepka na boku. Dostaliśmy tak mocno że mimo to że przyczepka nas trzymała auto się przewróciło na stronę kierowcy a przyczepka na przeciwną. Uważam że dużo zawdzięczam przyczepce wydaje mi się że przy tak mocnym uderzeniu raczej przeturlałbym się jeszcze kilka razy ale przyczepka przyjęła część energii. Oczywiście nikomu nic się nie stało a ja stałem się właścicielem N126N Zdjęcia pokazują jej aktualny stan chciałbym zrobić co się da żeby doprowadzić ją do dobrego stanu bo dużo jej zawdzięczam i ciężko było by mi się jej pozbywać. Niestety kluczyki zgubiłem podczas wypadku więc w pierwszej kolejności zamówiłem zamek jednak drzwi potrzebują nowej ramy bo stelaż ramy jest połamany, zależy mi na poradzie jak widzicie remont przyczepki w takim stanie.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Galerie zdjęć na aukcje

Awatar użytkownika
kogut
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 205
Rejestracja: sobota, 27 lip 2013, 23:20
Lokalizacja: Sochaczew

Re: Remont Karlika

Postautor: kogut » środa, 14 sie 2013, 20:43

No to ładnie zacząłeś przygodę. Ja osobiście (jeszcze) nie mam doświadczenia z remontami, ale po zdjęciach widać że buda mocno ucierpiała :| więc jej sztywność nie jest tak stabilna jak oryginał
Może warto by było poszukać skorupy w dobrej cenie na przekładkę, bo środek masz, a tapicerkę i tak byś wymieniał :wink:

edit:
http://www.tvp.pl/warszawa/informacyjne/raport-na-goraco/wideo/10082013/12073781

:?: :?: :?:
Było N126N - :)
Jest Hobby 420 -;D

Awatar użytkownika
zoja
Posty: 329
Rejestracja: poniedziałek, 12 mar 2012, 12:19

Re: Remont Karlika

Postautor: zoja » czwartek, 15 sie 2013, 11:06

Sądzę, że najlepszym dla ciebie wyjściem byłaby wymiana całego prawego boku. Jest to praktykowane i wbrew pozorom nie jest takie trudne, choć nie wiem czy opłacalne. Bok należałoby kupić w Niewiadowie i największym problemem byłaby jego cena

pogus
Posty: 40
Rejestracja: niedziela, 18 lis 2012, 21:37

Re: Remont Karlika

Postautor: pogus » czwartek, 15 sie 2013, 12:21

Wszystko można zrobić i zapewne i to można.
Co do tego czy bok jest do wymiany to juz musi ktos kumaty stwierdzic ja sadze ze stabilnosc jest slaba i skorupe bym wymienil zwlaszcza ze mozna na rynku kupic skorupy ;-)

marcin SH
Posty: 3
Rejestracja: poniedziałek, 12 sie 2013, 22:21

Re: Remont Karlika

Postautor: marcin SH » czwartek, 15 sie 2013, 12:27


Tak właśnie skończyliśmy wakacje, pominęli kilka faktów jak prędkość kierowcy która nas wywróciła na dach i fakcie że kierowcy zamieniali się miejscami ale na szczęście skończyło się kilkoma siniakami i moją poszarpaną ręką i kilkoma szwami


Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości