Skorupy n-126
Skorupy n-126
Witam
Mam do Was pytania.
Czy waszym zdaniem było by zainteresowanie nowymi skorupami do n-126?
Czy waszym zdaniem powinny być produkowane skorupy o różnych rozmiarach wraz z podwoziem z możliwością własnej aranżacji wnętrza?
Pozdrawiam
Maciek
PS.Przepraszam jeśli zamieściłem w złym dziale...
Mam do Was pytania.
Czy waszym zdaniem było by zainteresowanie nowymi skorupami do n-126?
Czy waszym zdaniem powinny być produkowane skorupy o różnych rozmiarach wraz z podwoziem z możliwością własnej aranżacji wnętrza?
Pozdrawiam
Maciek
PS.Przepraszam jeśli zamieściłem w złym dziale...
Re: Skorupy n-126
wiekszym zainteresowaniem cieszylyby sie skorupy n132 badz 126n
cena musiala by byc nizsza niz zakup kompletnej do remontu z rama i papierami
aha jakby co to mam na zbyciu 2 bele maty szklanej i 50kg hobok polimalu 100
cena musiala by byc nizsza niz zakup kompletnej do remontu z rama i papierami
aha jakby co to mam na zbyciu 2 bele maty szklanej i 50kg hobok polimalu 100
Re: Skorupy n-126
Re: Skorupy n-126
Czyli szkoda czasu na robienie formy do zwykłej n126?
Re: Skorupy n-126
maciek158 pisze:Czyli szkoda czasu na robienie formy do zwykłej n126?
Jeśli chcesz robić to sam to przemyśl to wszystko bardzo dokładnie i poważne podejdź do tematu.
Największym w tym wszystkim jest problem homologacji , atestu ,czy jak tam go mądrzy ludzie będą nazywać , czyli dopuszczenie do użytkowania.
Kiedyś jak się fascynowałem bagażnikami rowerowymi to po kilku próbach w końcu osiągnąłem to co chciałem - można powiedzieć bagażnik moich marzeń .

Radzę dobrze ten temat przemyśleć
Re: Skorupy n-126
maciek158 pisze:Czyli szkoda czasu na robienie formy do zwykłej n126?
skorupe do wlasnego zagospodarowania mozana kupic juz powiedzmy za 1-1,5k oczywiscie zarejestrowana no i moze ubezpieczona i z oknami i z drzwiami
czy wyjdzie taniej ?
zrobienie samej skorupy to naprawde kropla bo same okna otwierane beda kosztowac 800 zl (bez oscieznic) drzwi to chyba tylko uzywane i wyjdzie niewiele taniej niz nowka z fabryki
natomiast majac jakas baze w postaci jezdzacej przyczepy mozna pokusic sie o zmiane nadwozia uzywajac czesci z innej ale musialaby byc inna .
nie wiem szersza, dluzsza, wyzsza i tak wszystko na wlasne ryzyko bo wiesz jak jest.
jakbys robil to pomysl o 132 dluzszej i szerszej o kolejne 30-40 cm i daj znac
Re: Skorupy n-126
Paczek pisze:a jakie były ceny ?
kiedyś pytałem w Niewiadowie o ten nowy kuferek do N-ki
oczywiście :nie da rady " bo to na linii produkcyjnej itp... ale jak się uparłem że odkupie to zapodali mi kwotę ponad 2000 PLN
Hmmm,a teraz jedyne 887zł sklep niewiadów
Laguna 3 2.0/Espero 1.5 GLX + N-126NT
Re: Skorupy n-126
może kolega kufry lub cos z tych rzeczy zrobi, bo sama budka to chyba za dużo zachodu, ale taki kuferek? 1 szt to może za dużo ale jak już będzie forma i np 5 lub 10 chętnych to jakoś to będzie, jakies ciekawe dobudówki hmm popytac ludzi co mają niewiadówki i czego im brakuje:-)
Niewiadówka jest jak Sex, można się uzależnić !!!!
N-250c
N-250c
Re: Skorupy n-126 - moduł łazienki
A może skorupę modułu "mini łazienki" do n126?. Zajmowała by miejsce w lewym przednim rogu - tak jak jest w Allcar Ela 126 (tylko tam jest drewno). Zmieściła by się umywaleczka, podest na "wucecik" biologiczny i mały brodzik. Gabarytami dało by się ją wstawić przez otwarty dach. Planujemy taki uroczy zakątek w naszej podczas remontu ale skazani jesteśmy na konstrukcje plastikowo-drewnianą... ciekawy jaki by był koszt gotowego modułu z laminatu?
Re: Skorupy n-126
oo i juz pierwszy pomysł na wykorzystanie materiału
Niewiadówka jest jak Sex, można się uzależnić !!!!
N-250c
N-250c
Re: Skorupy n-126
W mojej głowie kilka lat wstecz chodził pomysł zakupu wyrobu DDR IFA Intercamp 355
dlaczego bo technologia jak niewiadów tyle że ściany ocieplone sztywniejsze
minusy to to i iż rama bez ocynku no i dostępność częśći , choć zawieszenie miękkie bo na podzespołach Wartburga
tak jak koledzy wcześniej piszą na fabrycznej ramie np, eNki nieco dłuższa ale żeby zmieścić się wagowo to może budowa ścian warstwowa z pianką
tyle że co z dopuszczeniem do ruchu , czy wystarczy przegląd
pozdrawiam
dlaczego bo technologia jak niewiadów tyle że ściany ocieplone sztywniejsze
minusy to to i iż rama bez ocynku no i dostępność częśći , choć zawieszenie miękkie bo na podzespołach Wartburga
tak jak koledzy wcześniej piszą na fabrycznej ramie np, eNki nieco dłuższa ale żeby zmieścić się wagowo to może budowa ścian warstwowa z pianką
tyle że co z dopuszczeniem do ruchu , czy wystarczy przegląd
pozdrawiam
Re: Skorupy n-126
Czyżby chodziło o ten sprzęt? http://www.oldtimer-wolkramshausen.de/f ... rcamp.html
KOTEK N132 L + AUDI 100 + VW SHARAN
Re: Skorupy n-126
Tak dokładnie
może brak aerodynamiki , i "gracji" w wyglądzie
ale myślę że moduł ściany tył i przód mogły by być bliźniacze
może brak aerodynamiki , i "gracji" w wyglądzie
ale myślę że moduł ściany tył i przód mogły by być bliźniacze
Re: Skorupy n-126
Podejrzewam, że skorupa do niewiadówki nie potrzebuje żadnej homologacji. Skorupa nie pełni przecież żadnej innej funkcji poza ścianami i dachem - nie ma żadnej funkcji nośnej czy tym podobnej. Jeżeli ktoś sam zrobi skorupę identyczną jak niewiadowa to może chyba jedynie liczyć się z procesem ze strony Fabryki Niewiadów o ile sama buda (kształt wymiary itd. zostały opatentowane czy coś w podobie. A jak ktoś zrobi identyczną wyglądem zewnętrznym ale np fajnie zmodyfikowaną o łazienkę czy coś w tym stylu to wogóle nie ma tematu. Ale nie wróżę sukcesu finansowego 
Być może jak na podwizie niewiadówki zamotuje się skorupę z laminatu o jakimś innym kształcie będzie trzeba zarejestrować jako SAM.

Być może jak na podwizie niewiadówki zamotuje się skorupę z laminatu o jakimś innym kształcie będzie trzeba zarejestrować jako SAM.
Citroen Xsara Picasso + N-126N
Re: Skorupy n-126
SAM nie może mieć ramy fabrycznej bo jest traktowany jako składak
poprosiłem o wyjaśnienie na forum diagnostów -na podwoziu przyczepy kempingowej buduje skrzynie jaka kolej rzeczy
przegląd i zmiana przeznaczenia jakoś tak
natomiast dalej przyczepa lekka tyle że nie kemping a towarowa
od jakiegoś czasu jest to dość precyzyjnie określane bo np. mam kaprys buduje ramę może platformę i na niej wymiennie montuję kemping wymienny ze skrzynią czy wymiennie z uchwytami do łodzi , taka kombinacja chyba nie do zarejestrowania
i jeszcze jedno od stycznia tego roku każdy nowo rejestrowany SAM "lekki" ma przeglądy nowa przyczepa fabryczna nie
poprosiłem o wyjaśnienie na forum diagnostów -na podwoziu przyczepy kempingowej buduje skrzynie jaka kolej rzeczy
przegląd i zmiana przeznaczenia jakoś tak
natomiast dalej przyczepa lekka tyle że nie kemping a towarowa
od jakiegoś czasu jest to dość precyzyjnie określane bo np. mam kaprys buduje ramę może platformę i na niej wymiennie montuję kemping wymienny ze skrzynią czy wymiennie z uchwytami do łodzi , taka kombinacja chyba nie do zarejestrowania
i jeszcze jedno od stycznia tego roku każdy nowo rejestrowany SAM "lekki" ma przeglądy nowa przyczepa fabryczna nie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości