Warto przerejestrować - czy nie ?
Re: Warto przerejestrować - czy nie ?
Ja też mam w Warcie i coś mi się kojarzy że jest taniej niż 50,-
Pamiętaj - przed końcem umowy musisz wypowiedzieć umowę w Warcie - jeśli tego nie zrobisz umowa przedłuży się automatycznie.
Pamiętaj - przed końcem umowy musisz wypowiedzieć umowę w Warcie - jeśli tego nie zrobisz umowa przedłuży się automatycznie.
Re: Warto przerejestrować - czy nie ?
niewiadka w warcie - 22zł
hobby w PZM - 32zł
(zniżki 60%, powiat wielicki)
hobby w PZM - 32zł
(zniżki 60%, powiat wielicki)
była N126e, jest Hobby 430T+ Ford Focus C-max 1.8 + Suzuki Vitara 4x4
- Jaro-Gosia
- Fanklubowicz
- Posty: 459
- Rejestracja: niedziela, 30 lis 2008, 15:33
- Lokalizacja: Nadma-okolice Warszawy
- Kontaktowanie:
Re: Warto przerejestrować - czy nie ?
OC opłacić gdzie jest najtaniej
w PZU - 34 zł opłacone w Wołominie
w PTU - 31 zł opłacone w Grodzisku Mazowieckim
Nie wiem czy stawka OC jest taka sama na cały kraj
czy jest rejonizacja strefowa tak jak w samochodach w jednej firmie
w PZU - 34 zł opłacone w Wołominie
w PTU - 31 zł opłacone w Grodzisku Mazowieckim
Nie wiem czy stawka OC jest taka sama na cały kraj
czy jest rejonizacja strefowa tak jak w samochodach w jednej firmie
Pozdrawiam Wszystkich 
N 126 N / N 126 E / N 250
http://www.plandekijaro.pl
http://www.plandeki-warszawa.pl

N 126 N / N 126 E / N 250
http://www.plandekijaro.pl
http://www.plandeki-warszawa.pl
- skorat
- Posty: 38
- Rejestracja: czwartek, 18 mar 2010, 08:11
- Lokalizacja: Powiat Rybnicki, Gmina Czerwionka-Leszczyny
Re: Warto przerejestrować - czy nie ?
Dzięki koledzy widzę, że to mój ostatni rok w warcie
))) Pozdrawiam, Tadek

Citroen Xsara Picasso 2,0HDI + N-126n
Re: Warto przerejestrować - czy nie ?
Czemu tak drogo policzyła Warta, ja mam też ubezpieczoną w Warcie i płacę 21 zł a PZU to samo oferowało mi za 24 zł.
KOTEK N132 L + AUDI 100 + VW SHARAN
Re: Warto przerejestrować - czy nie ?
Witam wszystkich. Kupiłem parę dni temu N126e i widzę teraz że w dowodzie nie ma wpisanej masy. Przyczepka jest na starych tablicach. Z tego co tu przeczytałem to się nie obędzie bez przeglądu 

Re: Warto przerejestrować - czy nie ?
poczytaj dobrze , mnie udało się bez przeglądu... ,zawsze można spróbować ja wydrukowałem sobie instrukcję ze strony fanklubu i przeszło 

Re: Warto przerejestrować - czy nie ?
cemik pisze:Witam wszystkich. Kupiłem parę dni temu N126e i widzę teraz że w dowodzie nie ma wpisanej masy. Przyczepka jest na starych tablicach. Z tego co tu przeczytałem to się nie obędzie bez przeglądu
O chłopie - tylko płakać ( i płacić ). Jędrkowi się udało (dzięki jego urokowi osobistemu ) ale raczej nie każdemu się udaje. Może szczęście ci dopisze, czego szczerze życzę .
Re: Warto przerejestrować - czy nie ?
Witam wszystkich. Kupiłem parę dni temu N126e i widzę teraz że w dowodzie nie ma wpisanej masy. Przyczepka jest na starych tablicach. Z tego co tu przeczytałem to się nie obędzie bez przeglądu
Ja miałem podobny problem tylko że N126n Pani najpierw chciała mnie odesłać na przegląd po czym coś posprawdzała i stwierdziła że może mi wpisać 620 i 720kg chyba że wole jechać na przegląd więc warto podjechać do urzędu i spróbować przerejestrować.
-
- Fanklubowicz
- Posty: 62
- Rejestracja: poniedziałek, 24 sie 2009, 21:05
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Warto przerejestrować - czy nie ?
Zaraz zaraz, wyciąg z homologacji danego modelu powinien wystarczyć. To, że w dowodzie nie ma podanej masy to po prostu czyjeś (urzędnika) zaniedbanie. Dlaczego teraz my mamy tracić czas i pieniądze ganiając po SKP, skoro do tej pory było wszystko ok? Jednakże jeśli posiadamy w/w wyciąg z homologacji to powinno wszystko przebiec bezboleśnie, dokument ten przecież wystawia producent po tym jak "obiekt" przeszedł pozytywne badania. Jeśli to co na stronie fanklubu w dokumentach by nie wystarczyło, to może warto napisać/zadzwonić do fabryki http://www.niewiadow.pl/dane_kontaktowe i poprosić o wystawienie duplikatu? Powinni mieć takie papiery w archiwach i wydać je bez najmniejszego problemu.
Nawiasem mówiąc, to co będzie w dowodzie zależy jedynie od dobrej woli urzędnika w Wydziale Komunikacji, mnie przykładowo wystawiono dowód rejestracyjny bez podania max. mas dla holowanych przyczep z hamulcem lub bez, mimo że hak jest "wbity" w dowód. Nikt się nie czepiał, nie pytał o szczegóły ani nie kazał robić dodatkowych badań.
Nawiasem mówiąc, to co będzie w dowodzie zależy jedynie od dobrej woli urzędnika w Wydziale Komunikacji, mnie przykładowo wystawiono dowód rejestracyjny bez podania max. mas dla holowanych przyczep z hamulcem lub bez, mimo że hak jest "wbity" w dowód. Nikt się nie czepiał, nie pytał o szczegóły ani nie kazał robić dodatkowych badań.
pozdrawiam
Michał aka jimo#1921
(Polonez Caro 1.6 16V v Polonez Caro+ 1.8 16V v Chrysler Grand Voyager 3.3V6) + N126N
Yamaha FZ6 v Peugeot looxor
rower
Michał aka jimo#1921
(Polonez Caro 1.6 16V v Polonez Caro+ 1.8 16V v Chrysler Grand Voyager 3.3V6) + N126N
Yamaha FZ6 v Peugeot looxor
rower

Re: Warto przerejestrować - czy nie ?
widzisz, tyle że mało kto ma wyciąg z homologacji, a uzyskanie takiego w fabryce jest podobno niemożliwe
(ktoś chyba pisał i dostał negatywną odpowiedź)
co do wypełnienia pół w dowodzie, to już decyzja Twoja, jak trafisz na upierdliwego policjanta
to może się marnie skończyć
Mnie już raz lawetę chcieli wzywać na granicy Słowackiej, więc teraz staram się pilnować papierów
(ktoś chyba pisał i dostał negatywną odpowiedź)
co do wypełnienia pół w dowodzie, to już decyzja Twoja, jak trafisz na upierdliwego policjanta
to może się marnie skończyć
Mnie już raz lawetę chcieli wzywać na granicy Słowackiej, więc teraz staram się pilnować papierów

była N126e, jest Hobby 430T+ Ford Focus C-max 1.8 + Suzuki Vitara 4x4
Re: Warto przerejestrować - czy nie ?
"To co nie zabronione to jest dozwolone"
Jest w prawdzie przepis nakazujący przerejestrowanie pojazdu w ciągu 14 dni, ale za nie dopełnienie tego obowiązku nie przewidziano kary.
Wszystko jasne - nie ma co komentować
Jest w prawdzie przepis nakazujący przerejestrowanie pojazdu w ciągu 14 dni, ale za nie dopełnienie tego obowiązku nie przewidziano kary.
Wszystko jasne - nie ma co komentować
Re: Warto przerejestrować - czy nie ?
Nie dokońca nie ma kary
DR może być zabrany przez patrol policji w związku z nieaktualnymi danymi i do tego do 3000zl grzywny realnie 500zl mandatu maksymalnie jest wlepiane
Prosze nie szerzyć herezjii

DR może być zabrany przez patrol policji w związku z nieaktualnymi danymi i do tego do 3000zl grzywny realnie 500zl mandatu maksymalnie jest wlepiane

Prosze nie szerzyć herezjii

Re: Warto przerejestrować - czy nie ?
Technic pisze:Nie dokońca nie ma kary![]()
DR może być zabrany przez patrol policji w związku z nieaktualnymi danymi i do tego do 3000zl grzywny realnie 500zl mandatu maksymalnie jest wlepiane![]()
Prosze nie szerzyć herezjii
a podstawa prawna ?
za co te 3000zł kary ???
była N126e, jest Hobby 430T+ Ford Focus C-max 1.8 + Suzuki Vitara 4x4
Re: Warto przerejestrować - czy nie ?
Art. 97 kw w związku z art 78 pkt 2 PORD 

Wróć do „Niezbędnik Kierowców”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości