ruciak76 pisze:Witaj na forum
Falconi pisze:Już działam z ramąMoja nie posiada żadnych amortyzatorów ani resorów, będzie się dało tak jeździć?
Może nie ma amorków ale ma oś alko, a ona świetnie amortyzuje, moja n132t też nie miała amorków ale jeździło się z nią o niebo lepiej jak z n126e na standardowej niewiadowskiej osi a nawet z n126n na osi niewiadowskiej z amortyzatorami.
Super, to mnie pocieszyłeś bardzo

kooba pisze:Witaj na forum.
Plan ambitny, ale jak sam piszesz masz już doświadczenie. Zacznij od ramy i wzmocnienia dyszla, a najlepiej od wymiany na profil zamknięty grubościenny.
Zerknij tutaj jak u mnie zostało to zrobione viewtopic.php?f=36&t=6744&start=150#p108976
Do belki skrętnej warto dołożyć amortyzatory. Chyba, że będziesz bawił się w zmianę na resory, ale to jest sporo cięższe od belki skrętnej,
Dziękuję za rady, powiem szczerze że nie wiem czy będę coś dokładał do ramy, nie ma porównania bo nigdy nie ciągnąłem przyczepy, jak nie będzie skakała jak piłka to zostawię jak fabryka zrobiła

W jednym poście można zacytować kilka wcześniejszych. Nie trzeba pisać posta pod postem.