dzin1975 pisze:Murano pisze:No Pany, 600 km za mną na tych "air ride'ach".
Odczucia?
Elegancko! Tył ładnie stoi, nie ma dobijania, jest sztywno i pewnie.
Także polecam!
No i lux. Ale zdemontuj po powrocie...
Eee tam...

Jest git!
dzin1975 pisze:Murano pisze:No Pany, 600 km za mną na tych "air ride'ach".
Odczucia?
Elegancko! Tył ładnie stoi, nie ma dobijania, jest sztywno i pewnie.
Także polecam!
No i lux. Ale zdemontuj po powrocie...
popiolekpolska pisze:... w VC pękają od samego patrzenia na nie.
oootomashooo pisze:Super autko, prawdziwa stara solidna motoryzacja.
RAFALSKI pisze:oootomashooo pisze:Super autko, prawdziwa stara solidna motoryzacja.
Zgadza się, wozy bardzo solidne a na dodatek to jedno z najlepiej prowadzących się BMW w historii firmy, o czym wielu ciężko uwierzyć. Lepiej niż niektóre nowsze modele a nawet kultowe E30, a to za sprawą świetnego wyważenia, wielowahacza z tyłu i większego rozstawu osi. Następcy to już plastik-fantastic niestety.
Bardzo ładny ten Twój turas i na jednej z ładniejszych felg (chyba styling 32?) w odpowiednim rozmiarze. Na większych to już robi się karykatura. Wyposażenie widzę, bogate. Mam ten sam rocznik ale jeszcze progów nie robiłem bo są zdrowe a auto ma 352,000 przebiegu. U mnie niestety klimy nie ma a fotele sporty leżą na strychu i czekają na tapicera...
Jedno tylko to strasznie długie te węże od reduktora i wtryski na pokrywie. Szkoda też ori zderzaka bo akurat w E36 można bardzo ładnie zrobić pełny wlew pod klapką, choć trzeba trochę podłubać:
P1010089.JPG
Najważniejsze, że już powoli zanika stereotypowy wizerunek tego auta i staje się ono youngtimeremW przyszłym roku mija bodaj 30 lat od premiery a jak dla mnie ta sylwetka się nie starzeje i ciągle budzi emocje. Niestety niedawno podrożały ori części z racji wejścia modelu w katalog BMW Classic.
oootomashooo pisze:po prostu chce mieć dobre dojście do wszystkiego.
RAFALSKI pisze:oootomashooo pisze:po prostu chce mieć dobre dojście do wszystkiego.
A, no to inna sprawa. Jak nie przeszkadza to spoko, ja lubię wszystko pochować.
Napisz mi jeszcze proszę czy masz oryginalny hak Westfalia u siebie? Ciekawy jestem czy zdejmujesz dolną część zderzaka do holowania czy masz ten element ze zdejmowaną klapką? Chodzi o element nr 6 i klapkę nr 8 na tym schemacie: https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diag ... /r1997/m02
Pytam bo kumpel ma podobnego Touringa, też "M" z '97 ale Avusblau M52B20 i męczy się bidny bo musi całą tę dokładkę ściągać do holowania. Ktoś chyba podmienił na jednolitą i jestem ciekaw jak to wygląda u Ciebie.
oootomashooo pisze:Hak ori Westfalia.
RAFALSKI pisze:oootomashooo pisze:Hak ori Westfalia.
Ori to rozumiem, że wychodzi po VIN w wyposażeniu a nie dokładałeś. Czyli masz jak mój kumpel i teraz pytanie czy tak wypuszczali (byłoby to dziwne) czy ktoś pozamieniał Wam te dyfuzory na zwykłe, bez klapki. Próbowaliśmy znaleźć ten element żeby zrobić jak trzeba ale to prawie niewykonalne.
oootomashooo pisze:Ori miałem na myśli, że oryginał Westfalia a ogólnie to hak dokładał poprzedni właściciel
Murano pisze:Czy ktoś z Was stosował taki dinx?
Ja się pokusiłem o spróbowanie.
Zapakować Cromę dla ekipy 2+2 na 2-3 tygodnie to jest wyzwanie. Nie tyle objętościowe bo kufer jak stodoła ale wagowe.
Po skompletowaniu ekwipunku "dupa" siedziała bardzo nisko....za nisko.
Postanowiłem zastosować takie wkładki dedykowane. Te akurat do Signum/Vectra C bo mało kto przypuszcza, że Croma to właśnie Signum/VC we włoskiej "koszuli"
Zdjęcia przed i po (pusty bagażnik i przyczepa z ekwipunkiem), różnica w wysokości z wkładkami ok 4 cm....
Wróć do „Samochody Niewiadówek”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości