kaiman » pn, 4 gru 2017, 10:45
Czy mówisz o silniku diesla PSA?
Nie wiem dokładnie, ale chyba tak, bo z tego, co wiem, to taki jest w jakimś citroenie, chyba C4.
U mnie w aucie (Tourneo Connect) jest masakra. Co prawda robimy z kumplem dwoma takimi duże przebiegi, ale przy 70 tys padła uszczelka pod głowicą, potem przy 120-tu znowu i tym razem poszedł blok i silnik do wymiany, a teraz przy 220 tys. znowu wywala płyn chłodniczy i pompuje powietrze do układu, więc chyba znowu głowica - diagnozują. Kolega z firmy, który ma przejechane ok. 190 tys, ma... trzeci silnik ( 60 i 135 tys wymiany na gwarancji, przyczyna wciąż ta sama). Szefostwo straciło cierpliwość i mamy szukać octavii kombi, stąd moje pytanie o silniki. Muszą wytrzymać przebiegi 80-100 tyś. rocznie i wytrzymać 3-4 lata. Jedną mamy w firmie, kolega własnie wymienia 1.6/105KM na nową 1.6/115KM i zastanawiam się, czy ta "modernizacja" nie zaszkodzi na trwałości silnika?
z1c00 » pn, 4 gru 2017, 11:18
Bierz pan 2.0 Tdi jezeli zamierzasz ciagac cepe. 1.6 to na miasto jest
No własnie nad tym się zastanawiam, tylko budżet szefowa dała ograniczony

dworek pisze:
Przyszły sezon z "nowym" holownikiem
... i mam nadzieję że wreszcie coś pojeździmy...
No Andrzejku, chyba nikt na to nie czeka bardziej, niż ja
