Za drugim razem jest łatwiej, czyli remont nr. 2
- mannt
- Fanklubowicz
- Posty: 1047
- Rejestracja: środa, 12 maja 2010, 18:48
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: Za drugim razem jest łatwiej, czyli remont nr. 2
Zastanawiałem się z czego zrobić ocieplenie podpodłogowe, tak żeby było szczelne ciepłe i do tego trwałe.
Poczyniłem takie coś.
Dodatkowo usztywniło podłogę, jest bardzo stabilnie, bez rezonansu i nic nie skrzypi. Czy tak będzie na długo, tego nie wiem ale puki co wydaje się dobrym dla mnie pomysłem. Na to płyta osb 8 mm. Lżejsza od 10 czy 12 a z racji, że na pianie to nie musi być tak sztywna jak w oryginale. A gdyby padło pytanie co z wodą pod podłogą, odpowiadam, że zostawiłem kanały odprowadzające nadmiar wilgoci z pod podłogi.
Poczyniłem takie coś.
Dodatkowo usztywniło podłogę, jest bardzo stabilnie, bez rezonansu i nic nie skrzypi. Czy tak będzie na długo, tego nie wiem ale puki co wydaje się dobrym dla mnie pomysłem. Na to płyta osb 8 mm. Lżejsza od 10 czy 12 a z racji, że na pianie to nie musi być tak sztywna jak w oryginale. A gdyby padło pytanie co z wodą pod podłogą, odpowiadam, że zostawiłem kanały odprowadzające nadmiar wilgoci z pod podłogi.
- CornBlumenBlau
- Fanklubowicz
- Posty: 4422
- Rejestracja: niedziela, 9 gru 2012, 16:44
- Lokalizacja: Siradiensis
Re: Za drugim razem jest łatwiej, czyli remont nr. 2
Wybrałeś chyba najoptymalniejsze rozwiązanie do zastosowania między tymi wręgami.
Niewiadówkodystansonoce
2016: 75 / 6892 km
2017: 85 / 6820 km
2018: 81 / 4651 km
2019: 67 / 4888 km
2020: 74 / 3670 km
2021: 75 / 3953 km
2022: 64 / 2978 km
2023: 54 / 6976 km
2024: 57 / 6121 km
2025: 12 / 1022 km
2016: 75 / 6892 km
2017: 85 / 6820 km
2018: 81 / 4651 km
2019: 67 / 4888 km
2020: 74 / 3670 km
2021: 75 / 3953 km
2022: 64 / 2978 km
2023: 54 / 6976 km
2024: 57 / 6121 km
2025: 12 / 1022 km
- mannt
- Fanklubowicz
- Posty: 1047
- Rejestracja: środa, 12 maja 2010, 18:48
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: Za drugim razem jest łatwiej, czyli remont nr. 2
chciał bym tak zrobić od spodu, ale nie wiem czym zabezpieczyć żeby nie ciągnęło wody i brudu z jezdni.
-
- Posty: 727
- Rejestracja: czwartek, 6 mar 2014, 07:41
Re: Za drugim razem jest łatwiej, czyli remont nr. 2
Może to zabrzmi dziwnie ale co powiesz na blachę trapezowa o grubości 0,20 powlekaną . Tzw podbitki do kurnikow, na ściany itd. Lekkie 2.5 kg m2,trwałe A przy odpowiednim trapezie może spasuje z wregami podłogi.
- mannt
- Fanklubowicz
- Posty: 1047
- Rejestracja: środa, 12 maja 2010, 18:48
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: Za drugim razem jest łatwiej, czyli remont nr. 2
0.20 gdzie taką kupić?
zastanawiałem się nad płaską aluminiową... ale koszty
zastanawiałem się nad płaską aluminiową... ale koszty

-
- Posty: 727
- Rejestracja: czwartek, 6 mar 2014, 07:41
Re: Za drugim razem jest łatwiej, czyli remont nr. 2
Olx.pl -- wpisz podbitka kurnik. cena brutto to ok 11zł m2, są różne rodzaje blach tzn grubość. 0,2 , 0,22 , 0,25 itd plus różne powłoki ale te akurat nie mają tu znaczenia. Poszukaj w firmach produkujących obróbki blacharskie, blachy dachowe, itd to są te najcięńsze blachy elewacyjne na ściany, sufity do budynków gospodarczych itd.
Ostatnio zmieniony sobota, 13 wrz 2014, 20:16 przez BobBudowniczy, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 727
- Rejestracja: czwartek, 6 mar 2014, 07:41
Re: Za drugim razem jest łatwiej, czyli remont nr. 2
Nie wiem czy zwykła blach nawet powlekana to dobry pomysł. Obawiam się, że piasek i kamienie z pod kół szybko jak wypiaskują i będzie rdzewieć. Amelinium albo nierdzewka byłoby zdecydowanie lepsze ale cena.
Fiat Burstner 535-2 2.8 idTD , wcześniej: Knaus Sport 400 LK , Adria Unica 5204 , Chateau Cantara 908 i N126n
- mannt
- Fanklubowicz
- Posty: 1047
- Rejestracja: środa, 12 maja 2010, 18:48
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: Za drugim razem jest łatwiej, czyli remont nr. 2
A może pianę we wręgach po prostu wymalować żywicą? Tylko nie wiem jak z trwałością tego będzie.
Pierwotnie myślałem nad zastosowaniem piany zamknięto komórkowej, jest bardzo bardzo twarda i nie przyjmuje wody. Nie trzeba by jej niczym zabezpieczać, ale nadal cena. Czyli ok 50zl za m2. Może by było do przelkniecia tyle ze minimalna pow. To 50m2
Pierwotnie myślałem nad zastosowaniem piany zamknięto komórkowej, jest bardzo bardzo twarda i nie przyjmuje wody. Nie trzeba by jej niczym zabezpieczać, ale nadal cena. Czyli ok 50zl za m2. Może by było do przelkniecia tyle ze minimalna pow. To 50m2
Re: Za drugim razem jest łatwiej, czyli remont nr. 2
No a może po prostu daj zwykłą pianę a później paskami włókna i żywicą to zalaminuj. Na koniec pomaluj zwykłą białą olejną i praktycznie nie będzie widać. Tak chyba będzie najtaniej ale dość pracochłonne no i fajnie by było jakby buda przynajmniej leżała na boku, bo robić to leżąc pod nią to jakoś sobie nie wyobrażam.
Edit.
Tak się tylko zastanawiam czy żywica nie zeżre piany.
Edit.
Tak się tylko zastanawiam czy żywica nie zeżre piany.
Fiat Burstner 535-2 2.8 idTD , wcześniej: Knaus Sport 400 LK , Adria Unica 5204 , Chateau Cantara 908 i N126n
- mannt
- Fanklubowicz
- Posty: 1047
- Rejestracja: środa, 12 maja 2010, 18:48
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: Za drugim razem jest łatwiej, czyli remont nr. 2
reflexes pisze:Tak się tylko zastanawiam czy żywica nie zeżre piany.
Już wcześniej zrobiłem próbę i nie widziałem niczego niepokojącego. No chyba że działanie długoterminowe.
Re: Za drugim razem jest łatwiej, czyli remont nr. 2
Chodziło mi o świeża żywice a dokładniej rozpuszczalniki, które w niej sa ale skoro sprawdziłeś to nie ma tematu.
reflexes z tapatalk
reflexes z tapatalk
Fiat Burstner 535-2 2.8 idTD , wcześniej: Knaus Sport 400 LK , Adria Unica 5204 , Chateau Cantara 908 i N126n
- mannt
- Fanklubowicz
- Posty: 1047
- Rejestracja: środa, 12 maja 2010, 18:48
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: Za drugim razem jest łatwiej, czyli remont nr. 2
Sprawdzałem z nadzieją ze lekko wsiaknie i zrobi sztywna powierzchnię, ale nie wsiąka , tylko zastyga powierzchniowo i przy nacisku palcem robi się dziura
-
- Posty: 727
- Rejestracja: czwartek, 6 mar 2014, 07:41
Re: Za drugim razem jest łatwiej, czyli remont nr. 2
reflexes pisze:Nie wiem czy zwykła blach nawet powlekana to dobry pomysł. Obawiam się, że piasek i kamienie z pod kół szybko jak wypiaskują i będzie rdzewieć. Amelinium albo nierdzewka byłoby zdecydowanie lepsze ale cena.
spód z amelinium to koszt ok 300zł

moja propozycja - 70zł?
blachy są dodatkowo ocynkowane także nawet jak po kilku latach spód się "zużyje" ocynk da radę poza tym zawsze można maźnąć taką blachę barankiem i nie ma żadnego problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości