 Zdecydowanie lepiej, szybko musiałeś poprawiać
  Zdecydowanie lepiej, szybko musiałeś poprawiać   Niezła prowokacja
  Niezła prowokacja  
 Zdecydowanie lepiej, szybko musiałeś poprawiać
  Zdecydowanie lepiej, szybko musiałeś poprawiać   Niezła prowokacja
  Niezła prowokacja  

cyran'o pisze:Jak dla mnie konstrukcja ramy bardzo ciekawa, lekka, ażurowa, a przy tym posiada liczne wzmocnienia, ale sam dyszel przy tym wygląda na dość wątły. Według mnie będzie za bardzo pracował. Pokusiłbym się jednak o wykonanie go z pełnego, zamkniętego profilu.
 bo mam szacunek dla autora i projektu ale przyszedł mi do głowy przypadek @kooby i złamany dyszel przez jeden taki otwór na gniazdo...
  bo mam szacunek dla autora i projektu ale przyszedł mi do głowy przypadek @kooby i złamany dyszel przez jeden taki otwór na gniazdo...




 A to nie będzie lekka buda. No nic, zobaczymy.
 A to nie będzie lekka buda. No nic, zobaczymy. Murano pisze:cyran'o pisze:Jak dla mnie konstrukcja ramy bardzo ciekawa, lekka, ażurowa, a przy tym posiada liczne wzmocnienia, ale sam dyszel przy tym wygląda na dość wątły. Według mnie będzie za bardzo pracował. Pokusiłbym się jednak o wykonanie go z pełnego, zamkniętego profilu.
Nie chciałem już kolegi denerwować po spawach...bo mam szacunek dla autora i projektu ale przyszedł mi do głowy przypadek @kooby i złamany dyszel przez jeden taki otwór na gniazdo...
Jarek jeśli jeszcze jest czas to też byłbym zdania żeby to poprawić.
Na szybko w sieci nie znalazłem przyczepy z perforowanym dyszlem. Rama owszem ale dyszel...
 .
.

Leśnowóz pisze:...
Pomyślcie, że macie możliwość odkręcenia np. dyszla



poprostuOn pisze:@Leśnowóz
Witam.
Mam pytanie do Ciebie, bo widzę, że jesteś w trakcie odbudowy swojej przyczepki, może byś mi pomógł w sprawie odświeżenia mojej N126e, chciałbym się dowiedzieć, jakiej szpachli użyć i farby do pomalowania całej budy?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam.
 
 Leśnowóz pisze:Cześć jak zapewne zauważyłeś jestem dopiero na początku przygody z odbudową przyczepy. W dziale REMONTY znajdziesz wiele wątków kolegów, którzy wszystkie interesujące nas kwestie w tej dziedzinie bardzo dokładnie opisali i udokumentowali. Na tej podstawie sądzę, że potrzebna jest szpachla z włóknem szklanym oraz szpachla wykończeniowa, jako alternatywa i do tego zdaje się lepsza jest szpachlówka żelkotowa. Generalnie są prawdziwi fachowcy szkutnicy którzy na laminacie, żelkocie i topkocie zęby zjedli. Ja się do nich nie zaliczam
Pozdrawiam i życzę wytrwałości i sukcesów w remoncie przyczepy.
 
 

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości