N132L Diak
Re: N132L Diak
Jak Ty to robisz, że wynajdujesz takie ciekawe eksponaty? Hamulec hydrauliczny w niewiadówce?
N-250cb
N-126nt
N-126nt
Re: N132L Diak
Darekga pisze:Jak Ty to robisz, że wynajdujesz takie ciekawe eksponaty? Hamulec hydrauliczny w niewiadówce?
Jakoś same lgną do mnie



Jacek
Kamper Pilote
N126e 1987
Holownik- Polonez Borewicz 1987
Fiat 126p 1.6 boxer 2000
Wigry 3 1982
Wfm Osa 1965
Romet Pony
Komar Mr
Kamper Pilote
N126e 1987
Holownik- Polonez Borewicz 1987
Fiat 126p 1.6 boxer 2000
Wigry 3 1982
Wfm Osa 1965
Romet Pony
Komar Mr
Re: N132L Diak
Hamulec na 100% jest samoróbką. Widziałem już ze trzy takie niewiadówki. Części z Ursusa, 126p lub 125p.
U ciebie prawdopodobnie są wykorzystane podzespoły z dużego Fiata (pompa, ręczny) lub Poloneza (musialbym tarcze zobaczyć).
Dziwię się takim przeróbkom, bo hydraulika jest dużo cięższa (dodatkowa pompa i zaciski z klockami) i bardziej wymagająca (dbanie o szczelność, stan przewodów i poziom płynu).
Co nie zmienia faktu, że egzemplarz ciekawy.
U ciebie prawdopodobnie są wykorzystane podzespoły z dużego Fiata (pompa, ręczny) lub Poloneza (musialbym tarcze zobaczyć).
Dziwię się takim przeróbkom, bo hydraulika jest dużo cięższa (dodatkowa pompa i zaciski z klockami) i bardziej wymagająca (dbanie o szczelność, stan przewodów i poziom płynu).
Co nie zmienia faktu, że egzemplarz ciekawy.
Re: N132L Diak
Murano pisze:Hamulec na 100% jest samoróbką. Widziałem już ze trzy takie niewiadówki. Części z Ursusa, 126p lub 125p.
U ciebie prawdopodobnie są wykorzystane podzespoły z dużego Fiata (pompa, ręczny) lub Poloneza (musialbym tarcze zobaczyć).
Dziwię się takim przeróbkom, bo hydraulika jest dużo cięższa (dodatkowa pompa i zaciski z klockami) i bardziej wymagająca (dbanie o szczelność, stan przewodów i poziom płynu).
Co nie zmienia faktu, że egzemplarz ciekawy.
Dziękuję za informację.

Jacek
Kamper Pilote
N126e 1987
Holownik- Polonez Borewicz 1987
Fiat 126p 1.6 boxer 2000
Wigry 3 1982
Wfm Osa 1965
Romet Pony
Komar Mr
Kamper Pilote
N126e 1987
Holownik- Polonez Borewicz 1987
Fiat 126p 1.6 boxer 2000
Wigry 3 1982
Wfm Osa 1965
Romet Pony
Komar Mr
Re: N132L Diak
Powoli do przodu z Wielorybem 

Ostatnio zmieniony czwartek, 7 maja 2020, 11:46 przez Diak, łącznie zmieniany 1 raz.
Jacek
Kamper Pilote
N126e 1987
Holownik- Polonez Borewicz 1987
Fiat 126p 1.6 boxer 2000
Wigry 3 1982
Wfm Osa 1965
Romet Pony
Komar Mr
Kamper Pilote
N126e 1987
Holownik- Polonez Borewicz 1987
Fiat 126p 1.6 boxer 2000
Wigry 3 1982
Wfm Osa 1965
Romet Pony
Komar Mr
Re: N132L Diak
Patrząc na Poldka, raczej do tyłu
Taki tam suchar.
Fajnie, działaj. Ja też coś tam dłubię.

Fajnie, działaj. Ja też coś tam dłubię.
Re: N132L Diak
RAFALSKI pisze:Patrząc na Poldka, raczej do tyłuTaki tam suchar.
Fajnie, działaj. Ja też coś tam dłubię.

Dzięki Jankowi Vvarrior mam już brakujące szafki.

Okno dachowe poszukiwane bo chciałbym oryginał, a na razie wygląda tak.

Jaki kolor tapicerki wybrać? Oryginalny bordo czy lepiej miodowy żeby rozjaśnić wnętrze przyczepy?

Ja jestem bardziej za miodowym bo w zapiekance wygląda lepiej.
Jacek
Kamper Pilote
N126e 1987
Holownik- Polonez Borewicz 1987
Fiat 126p 1.6 boxer 2000
Wigry 3 1982
Wfm Osa 1965
Romet Pony
Komar Mr
Kamper Pilote
N126e 1987
Holownik- Polonez Borewicz 1987
Fiat 126p 1.6 boxer 2000
Wigry 3 1982
Wfm Osa 1965
Romet Pony
Komar Mr
Re: N132L Diak
Witam. Jeśli mogę podepne się pod temat. Przyczepa 132, układ okien taki sam jak w temacie. Przyczepa znaleziona przypadkiem, stan agonalny, brak wnętrza oprócz górnych szafek. Oś amortyzowana, urządzenie najazdowe jest, zaczep celowo uszkodzony dawno temu żeby nie ukradli. Szyba boczna pęknięta, tylnej brak, taka sama jak w 126? Meble mają coś wspólnego z 126? Dyszel pod bakistą zgnity, brak aluminiowych listew na zewnątrz. Warto pchać się w coś takiego? Ewentualnie wszystkie sugestie mile widziane.
Re: N132L Diak
Moja była elegancka tzn. środek idealny tylko nie stała na oponach po 2 latach tapicerka spadła , nie chciałem budy zdejmować a muszę więc... Nie wiem co napiszą bardziej doświadczeni ale jak robisz dla siebie i nie będziesz chciał sprzedać to i tak remont generalny czeka prawie każdego a jak z mechaniką jesteś kiepski a zaczep i ośka to padaka licz się że zmianą kompletu .Aha przyczepa to studnia bez dna...... Worek pieniędzy to za mało i dobrze mieć pozytiwum [emoji43]
Wysłane z mojego Gigaset GS160 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Gigaset GS160 przy użyciu Tapatalka
Re: N132L Diak
krystek pisze: Przyczepa 132. Przyczepa znaleziona przypadkiem, stan agonalny,
Jeśli ma dokumenty i rzeczywiście to padaka, kilka stówek - więcej bym nie dał. Jak napisał przedmówca, remont pochłonie grube tysiące.
N126n
Remont eNki
Remont eNki
Re: N132L Diak
Jeśli remont zaczyna się od wymiany dyszla to budujesz przyczepę na nowo.
Budżet potrzebny to conajmniej 1/2 wartości nowej Enki.
Czy warto? Warto. Jeśli masz zaplecze i dwie zdrowe ręce to do roboty
.
Warunek - wyprostowane dokumenty.
Budżet potrzebny to conajmniej 1/2 wartości nowej Enki.
Czy warto? Warto. Jeśli masz zaplecze i dwie zdrowe ręce to do roboty

Warunek - wyprostowane dokumenty.
Re: N132L Diak
Bardzo fajna sztuka
trochę zazdro...
im więcej czytam tematów tym bardziej żałuję, że nie szukałem dłużej i nie padło na 132
Byłbym za miodowym... ale ja osobiście nie jestem fanem czerwonego nigdzie


trochę zazdro...

im więcej czytam tematów tym bardziej żałuję, że nie szukałem dłużej i nie padło na 132

Byłbym za miodowym... ale ja osobiście nie jestem fanem czerwonego nigdzie


Re: N132L Diak
Efekt końcowy prac nad wielorybem 

Jacek
Kamper Pilote
N126e 1987
Holownik- Polonez Borewicz 1987
Fiat 126p 1.6 boxer 2000
Wigry 3 1982
Wfm Osa 1965
Romet Pony
Komar Mr
Kamper Pilote
N126e 1987
Holownik- Polonez Borewicz 1987
Fiat 126p 1.6 boxer 2000
Wigry 3 1982
Wfm Osa 1965
Romet Pony
Komar Mr
- popiolekpolska
- Fanklubowicz
- Posty: 472
- Rejestracja: piątek, 1 lip 2016, 00:47
- Lokalizacja: Czeladź
Re: N132L Diak
Miała zostać w kolekcji ale jedna niewiadówka i kamper wystarczy. 

Jacek
Kamper Pilote
N126e 1987
Holownik- Polonez Borewicz 1987
Fiat 126p 1.6 boxer 2000
Wigry 3 1982
Wfm Osa 1965
Romet Pony
Komar Mr
Kamper Pilote
N126e 1987
Holownik- Polonez Borewicz 1987
Fiat 126p 1.6 boxer 2000
Wigry 3 1982
Wfm Osa 1965
Romet Pony
Komar Mr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości