Nasze Holowniki

Samochody którymi podróżujecie ciągnąc swoje domki na kółkach
Samoogon

Re: Nasze Holowniki

Postautor: Samoogon » sobota, 26 maja 2018, 16:17

Nie ma sensu, logika jest taka że ktoś żąda odpowiedniej normy a producent spełnia ten wymóg. Obojętnie jak byle by papiery się zgadzały.
To samo jest z nowym gazem do klimy, niby ekologiczny ale strasznie niebezpieczny dla człowieka, wybuchowy, dziesięć razy droższy!

Awatar użytkownika
oko
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 2213
Rejestracja: poniedziałek, 20 cze 2016, 11:03
Lokalizacja: Gliwice

Re: Nasze Holowniki

Postautor: oko » sobota, 26 maja 2018, 19:35

Murano, jak chcesz konkrety w sprawie DPFa to polecam www.cinsoft.pl. Specjalizują się we włoszczyźnie i robią cuda z silnikami. Jak masz jakieś pytania odnośnie auta to zapraszam na FB: Fiat Grande Punto Poland.
OCZY :shock: Team
Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".

kilometry/nocki w n126e
12311/93

Awatar użytkownika
Murano
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 7115
Rejestracja: poniedziałek, 22 kwie 2013, 20:17
Lokalizacja: Zabrze

Re: Nasze Holowniki

Postautor: Murano » sobota, 26 maja 2018, 20:55

oko pisze:Murano, jak chcesz konkrety w sprawie DPFa to polecam http://www.cinsoft.pl. Specjalizują się we włoszczyźnie i robią cuda z silnikami. Jak masz jakieś pytania odnośnie auta to zapraszam na FB: Fiat Grande Punto Poland.

Do "cinka" już dzwoniłem ale gość słynie z tego, że się ceni.... A poza tym 2 tygodnie trzeba czekać.
W poniedziałek pacjent jedzie do DPF Serwis na Uszczyka w Gliwicach ;-)

Awatar użytkownika
oko
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 2213
Rejestracja: poniedziałek, 20 cze 2016, 11:03
Lokalizacja: Gliwice

Re: Nasze Holowniki

Postautor: oko » sobota, 26 maja 2018, 21:18

No Cinek się ceni, to fakt. Ten na Uszczyka też jest dobry, kiedyś mi pomógł.
OCZY :shock: Team
Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".

kilometry/nocki w n126e
12311/93

Romlas
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1462
Rejestracja: środa, 26 paź 2016, 18:41
Lokalizacja: Gniezno

Re: Nasze Holowniki

Postautor: Romlas » sobota, 26 maja 2018, 23:21

Ja do mojego traktorka zakładam nowy kat.
Ale u braciszka w Berlingo zaczęły się komunikaty DPF, ja zgłębiałem trochę zagadnienie i bym zrobił regenerację DPF, czyli płukanie.
Ale brat przyoszczedził i zrobił wodorowanie. Ja poleciłem mu lanie oleju do dwusuwów do ropy i nie wiemy co pomogło ale jest spokój.
Paweł i Kinga. N250

Awatar użytkownika
Miron EZD
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 2142
Rejestracja: poniedziałek, 18 wrz 2017, 21:41
Lokalizacja: Zduńska Wola

Re: Nasze Holowniki

Postautor: Miron EZD » niedziela, 27 maja 2018, 07:13

Jaki ja jestem zadowolony że nie mam tego ustrojstwa w swoim samochodzie :D

Awatar użytkownika
tantalos
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 2655
Rejestracja: poniedziałek, 16 mar 2015, 17:32
Lokalizacja: Rybnik

Re: Nasze Holowniki

Postautor: tantalos » niedziela, 27 maja 2018, 07:43

Benzynka panowie benzynka ...... plus LPG panowie plus LPG .... :lol:

Awatar użytkownika
desperos
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 623
Rejestracja: niedziela, 15 lut 2009, 15:44
Lokalizacja: Lublin

Re: Nasze Holowniki

Postautor: desperos » niedziela, 27 maja 2018, 08:19

tantalos pisze:Benzynka panowie benzynka ...... plus LPG panowie plus LPG .... :lol:

Nic dodać...nic ująć :lol: :lol: :lol:
2021 rok 640 km i 7 nocek :)
2022 rok 4890 km i 35 nocek :)
2023 rok 3450 km i 38 nocek :)
2024 rok 1150 km i 7 nocek :)

Awatar użytkownika
Murano
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 7115
Rejestracja: poniedziałek, 22 kwie 2013, 20:17
Lokalizacja: Zabrze

Re: Nasze Holowniki

Postautor: Murano » niedziela, 27 maja 2018, 08:19

tantalos pisze:Benzynka panowie benzynka ...... plus LPG panowie plus LPG .... :lol:


Miałem jako holownik C4 GP właśnie w benie z podtlenkiem LPG.... 120KM i nigdy więcej!
Multijet w Cromie ma identyczną moc a moment 270Nm względem 160Nm w Cytrynie....
Liczby mówią same za siebie.

Awatar użytkownika
desperos
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 623
Rejestracja: niedziela, 15 lut 2009, 15:44
Lokalizacja: Lublin

Re: Nasze Holowniki

Postautor: desperos » niedziela, 27 maja 2018, 08:31

Moje zdanie jest takie,że diesel jest tylko dla ludzi którzy robią większe trasy a na dojazdy kilkukilometrowe się nie nadaje.Jeżeli mam patrzeć na cyferki i kupować samochód tylko pod względem holowania ogonka to wiadomo,że diesel wygrywa.Co do C4 GP 120 KM to kto kupuję 1,6 Pb do takiej budy??W robocie mamy C4 picasso z tym silnikiem i on górkę widzi zanim ja dojrzę.Moja Impreza w Lpg w papierach ma 116 KM i nie ma się czego wstydzić.Z ogonkiem radzi sobie całkiem dobrze spalając przy tym średnio gazu za 30 zł/100km.Miałem kilka ropniaków (Escort,Pug 406 i Xantia) i pod względem oszczędności wygrywa tylko Pb z lpg.
2021 rok 640 km i 7 nocek :)
2022 rok 4890 km i 35 nocek :)
2023 rok 3450 km i 38 nocek :)
2024 rok 1150 km i 7 nocek :)

Awatar użytkownika
dworek
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1457
Rejestracja: sobota, 30 cze 2012, 18:18
Lokalizacja: Opole

Re: Nasze Holowniki

Postautor: dworek » niedziela, 27 maja 2018, 12:09

desperos pisze:... diesel jest tylko dla ludzi którzy robią większe trasy a na dojazdy kilkukilometrowe się nie nadaje...


Dokładnie! Diesel z filtrem cząstek do auta używanego ze znaczną przewagą w cyklu miejskim to kłopoty na zamówienie.

Przypominam jednak, że zużycie filtra polega na jego nadmiernym wypełnieniem popiołem.
Jeśli jest przepełniony sądzą, często i nieskutecznie albo w ogóle się nie wypala, to przyczyna zazwyczaj tkwi w innym miejscu.
Nieprawidłowy olej silnikowy ( musi być niskopopiołowy), niska wydajność / nieszczelność doładowania, złe wskazania czujników temperatury, złe działanie czujnika różnicy ciśnień (przed / za DPF) czy lejące wtryskiwacze (komputerem tego nie stwierdzisz, potrzebna kontrola na specjalistycznym urządzeniu), uszkodzony katalizator. W niektórych układach to nawet świece żarowe mają to wpływ...
To napisałem ja, dworek 8-)

Awatar użytkownika
popiolekpolska
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 473
Rejestracja: piątek, 1 lip 2016, 00:47
Lokalizacja: Czeladź

Re: Nasze Holowniki

Postautor: popiolekpolska » niedziela, 27 maja 2018, 18:24

A czy próbowałeś wymusić wypalanie przez program ecu scan? W 1.9 jest taka opcja nie wiem jak 1.3. Tylko po wypaleniu statycznym konieczna wymiana oleju. Ja swoją jeżdżę głównie po mieście i wypala się co ok 800+/- 50 km. Ważne żeby nie przerywać wypalania.
N126e 1983
N126n 1988 -ex
N132L 1984

Awatar użytkownika
tantalos
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 2655
Rejestracja: poniedziałek, 16 mar 2015, 17:32
Lokalizacja: Rybnik

Re: Nasze Holowniki

Postautor: tantalos » niedziela, 27 maja 2018, 20:40

Murano pisze:a moment 270Nm względem 160Nm w Cytrynie....Liczby mówią same za siebie.

To jest zdaje się jedyny plus diesla - Nm .
Chociaż w benzynkach też już mamy dpf,egr ale nie są tak upierdliwe jak w dieslu .

Samoogon

Re: Nasze Holowniki

Postautor: Samoogon » poniedziałek, 28 maja 2018, 13:26


Awatar użytkownika
Murano
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 7115
Rejestracja: poniedziałek, 22 kwie 2013, 20:17
Lokalizacja: Zabrze

Re: Nasze Holowniki

Postautor: Murano » poniedziałek, 28 maja 2018, 13:37

Samoogon pisze:Trochę jakby w temacie:
http://wyborcza.pl/7,155287,23461434,di ... karac.html


Czyli nie prędko....
Poza tym mam wrażenie że ITS skupił się głównie na transporcie samochodowym czyli wszystkie TIRy a osobówki pójdą na drugi plan.
Na początek pewnie blokada przy imporcie.

Tak czy siak jak to mówią " już po ptokach".... pacjent na "stole" ;-)


Wróć do „Samochody Niewiadówek”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości