Nasze Holowniki
Re: Nasze Holowniki
Nie ma sensu, logika jest taka że ktoś żąda odpowiedniej normy a producent spełnia ten wymóg. Obojętnie jak byle by papiery się zgadzały.
To samo jest z nowym gazem do klimy, niby ekologiczny ale strasznie niebezpieczny dla człowieka, wybuchowy, dziesięć razy droższy!
To samo jest z nowym gazem do klimy, niby ekologiczny ale strasznie niebezpieczny dla człowieka, wybuchowy, dziesięć razy droższy!
Re: Nasze Holowniki
Murano, jak chcesz konkrety w sprawie DPFa to polecam www.cinsoft.pl. Specjalizują się we włoszczyźnie i robią cuda z silnikami. Jak masz jakieś pytania odnośnie auta to zapraszam na FB: Fiat Grande Punto Poland.
OCZY
Team
Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".
kilometry/nocki w n126e
12311/93

Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".
kilometry/nocki w n126e
12311/93
Re: Nasze Holowniki
oko pisze:Murano, jak chcesz konkrety w sprawie DPFa to polecam http://www.cinsoft.pl. Specjalizują się we włoszczyźnie i robią cuda z silnikami. Jak masz jakieś pytania odnośnie auta to zapraszam na FB: Fiat Grande Punto Poland.
Do "cinka" już dzwoniłem ale gość słynie z tego, że się ceni.... A poza tym 2 tygodnie trzeba czekać.
W poniedziałek pacjent jedzie do DPF Serwis na Uszczyka w Gliwicach

Re: Nasze Holowniki
No Cinek się ceni, to fakt. Ten na Uszczyka też jest dobry, kiedyś mi pomógł.
OCZY
Team
Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".
kilometry/nocki w n126e
12311/93

Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".
kilometry/nocki w n126e
12311/93
Re: Nasze Holowniki
Ja do mojego traktorka zakładam nowy kat.
Ale u braciszka w Berlingo zaczęły się komunikaty DPF, ja zgłębiałem trochę zagadnienie i bym zrobił regenerację DPF, czyli płukanie.
Ale brat przyoszczedził i zrobił wodorowanie. Ja poleciłem mu lanie oleju do dwusuwów do ropy i nie wiemy co pomogło ale jest spokój.
Ale u braciszka w Berlingo zaczęły się komunikaty DPF, ja zgłębiałem trochę zagadnienie i bym zrobił regenerację DPF, czyli płukanie.
Ale brat przyoszczedził i zrobił wodorowanie. Ja poleciłem mu lanie oleju do dwusuwów do ropy i nie wiemy co pomogło ale jest spokój.
Paweł i Kinga. N250
- Miron EZD
- Fanklubowicz
- Posty: 2142
- Rejestracja: poniedziałek, 18 wrz 2017, 21:41
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: Nasze Holowniki
Jaki ja jestem zadowolony że nie mam tego ustrojstwa w swoim samochodzie 

Re: Nasze Holowniki
Benzynka panowie benzynka ...... plus LPG panowie plus LPG .... 

N126n
Remont eNki
Remont eNki
Re: Nasze Holowniki
tantalos pisze:Benzynka panowie benzynka ...... plus LPG panowie plus LPG ....
Nic dodać...nic ująć



2021 rok 640 km i 7 nocek 
2022 rok 4890 km i 35 nocek
2023 rok 3450 km i 38 nocek
2024 rok 1150 km i 7 nocek

2022 rok 4890 km i 35 nocek

2023 rok 3450 km i 38 nocek

2024 rok 1150 km i 7 nocek

Re: Nasze Holowniki
tantalos pisze:Benzynka panowie benzynka ...... plus LPG panowie plus LPG ....
Miałem jako holownik C4 GP właśnie w benie z podtlenkiem LPG.... 120KM i nigdy więcej!
Multijet w Cromie ma identyczną moc a moment 270Nm względem 160Nm w Cytrynie....
Liczby mówią same za siebie.
Re: Nasze Holowniki
Moje zdanie jest takie,że diesel jest tylko dla ludzi którzy robią większe trasy a na dojazdy kilkukilometrowe się nie nadaje.Jeżeli mam patrzeć na cyferki i kupować samochód tylko pod względem holowania ogonka to wiadomo,że diesel wygrywa.Co do C4 GP 120 KM to kto kupuję 1,6 Pb do takiej budy??W robocie mamy C4 picasso z tym silnikiem i on górkę widzi zanim ja dojrzę.Moja Impreza w Lpg w papierach ma 116 KM i nie ma się czego wstydzić.Z ogonkiem radzi sobie całkiem dobrze spalając przy tym średnio gazu za 30 zł/100km.Miałem kilka ropniaków (Escort,Pug 406 i Xantia) i pod względem oszczędności wygrywa tylko Pb z lpg.
2021 rok 640 km i 7 nocek 
2022 rok 4890 km i 35 nocek
2023 rok 3450 km i 38 nocek
2024 rok 1150 km i 7 nocek

2022 rok 4890 km i 35 nocek

2023 rok 3450 km i 38 nocek

2024 rok 1150 km i 7 nocek

Re: Nasze Holowniki
desperos pisze:... diesel jest tylko dla ludzi którzy robią większe trasy a na dojazdy kilkukilometrowe się nie nadaje...
Dokładnie! Diesel z filtrem cząstek do auta używanego ze znaczną przewagą w cyklu miejskim to kłopoty na zamówienie.
Przypominam jednak, że zużycie filtra polega na jego nadmiernym wypełnieniem popiołem.
Jeśli jest przepełniony sądzą, często i nieskutecznie albo w ogóle się nie wypala, to przyczyna zazwyczaj tkwi w innym miejscu.
Nieprawidłowy olej silnikowy ( musi być niskopopiołowy), niska wydajność / nieszczelność doładowania, złe wskazania czujników temperatury, złe działanie czujnika różnicy ciśnień (przed / za DPF) czy lejące wtryskiwacze (komputerem tego nie stwierdzisz, potrzebna kontrola na specjalistycznym urządzeniu), uszkodzony katalizator. W niektórych układach to nawet świece żarowe mają to wpływ...
To napisałem ja, dworek 

- popiolekpolska
- Fanklubowicz
- Posty: 473
- Rejestracja: piątek, 1 lip 2016, 00:47
- Lokalizacja: Czeladź
Re: Nasze Holowniki
A czy próbowałeś wymusić wypalanie przez program ecu scan? W 1.9 jest taka opcja nie wiem jak 1.3. Tylko po wypaleniu statycznym konieczna wymiana oleju. Ja swoją jeżdżę głównie po mieście i wypala się co ok 800+/- 50 km. Ważne żeby nie przerywać wypalania.
N126e 1983
N126n 1988 -ex
N132L 1984
N126n 1988 -ex
N132L 1984
Re: Nasze Holowniki
Murano pisze:a moment 270Nm względem 160Nm w Cytrynie....Liczby mówią same za siebie.
To jest zdaje się jedyny plus diesla - Nm .
Chociaż w benzynkach też już mamy dpf,egr ale nie są tak upierdliwe jak w dieslu .
N126n
Remont eNki
Remont eNki
Re: Nasze Holowniki
Trochę jakby w temacie:
http://wyborcza.pl/7,155287,23461434,di ... karac.html
http://wyborcza.pl/7,155287,23461434,di ... karac.html
Re: Nasze Holowniki
Samoogon pisze:Trochę jakby w temacie:
http://wyborcza.pl/7,155287,23461434,di ... karac.html
Czyli nie prędko....
Poza tym mam wrażenie że ITS skupił się głównie na transporcie samochodowym czyli wszystkie TIRy a osobówki pójdą na drugi plan.
Na początek pewnie blokada przy imporcie.
Tak czy siak jak to mówią " już po ptokach".... pacjent na "stole"

Wróć do „Samochody Niewiadówek”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości