Pożegnanie
Regulamin forum
W dziale "na każdy temat" został utworzony wątek Hydepark
Hydepark czyli specjalny dział ub wątek występujący na forach internetowych, czatach i innych serwisach internetowych, pozwalający na wolną dyskusję nieograniczoną żadnym tematem przewodnim. Hydepark wziął swoją nazwę od Królewskiego Londyńskiego Parku o tej samej nazwie, który zawdzięcza swoje potoczne znaczenie - jako forum swobodnego wypowiadania wszelkich poglądów w imię wolności słowa - od Speakers' Corner, położonego w pobliżu Marble Arch, które jest tradycyjnym miejscem przemówień i debat.
Hydepark występujący na wielu forach internetowych (głównie specjalistycznych, poświęconych wąskiemu zagadnieniu), charakteryzuje się tym, iż nie jest ściśle moderowany. W miejscu tym zazwyczaj dopuszczone są wątki off-topic (czyli zagadnienia nie związane z profilem tematycznym forum).
Obowiązują zasady poprawnej pisowni (w tym bez wulgaryzmów) i zakaz obrażania osób, ich poglądów, opinii lub uczuć religijnych.
W dziale "na każdy temat" został utworzony wątek Hydepark
Hydepark czyli specjalny dział ub wątek występujący na forach internetowych, czatach i innych serwisach internetowych, pozwalający na wolną dyskusję nieograniczoną żadnym tematem przewodnim. Hydepark wziął swoją nazwę od Królewskiego Londyńskiego Parku o tej samej nazwie, który zawdzięcza swoje potoczne znaczenie - jako forum swobodnego wypowiadania wszelkich poglądów w imię wolności słowa - od Speakers' Corner, położonego w pobliżu Marble Arch, które jest tradycyjnym miejscem przemówień i debat.
Hydepark występujący na wielu forach internetowych (głównie specjalistycznych, poświęconych wąskiemu zagadnieniu), charakteryzuje się tym, iż nie jest ściśle moderowany. W miejscu tym zazwyczaj dopuszczone są wątki off-topic (czyli zagadnienia nie związane z profilem tematycznym forum).
Obowiązują zasady poprawnej pisowni (w tym bez wulgaryzmów) i zakaz obrażania osób, ich poglądów, opinii lub uczuć religijnych.
Re: Pożegnanie
Ja kupiłem swoją N126 żeby sprawdzić czy takie jeżdżenie z przyczepką będzie mi odpowiadać a traktuję ja bardziej w kategorii ekskluzywnej wersji namiotu. W porównaniu do namiotu, przyczepka to bajer zwłaszcza jak po tygodniowej ulewie wszytko w namiocie "pachnie" naturą
Jak na razie to zabawa jest przednia niemniej spalanie drastycznie mi skoczyło. w Volvo v40 w dieslu 115KM spalanie bez przyczepki przy 80 km/h wychodzi w granicach 4 litrów/100km z przyczeką wzrasta do 8,1litrów/100km
Jak na razie to zabawa jest przednia niemniej spalanie drastycznie mi skoczyło. w Volvo v40 w dieslu 115KM spalanie bez przyczepki przy 80 km/h wychodzi w granicach 4 litrów/100km z przyczeką wzrasta do 8,1litrów/100km
Czasem trzeba coś postawić na głowie żeby miało ręce i nogi.
Re: Pożegnanie
Veltor pisze:Ja kupiłem swoją N126 żeby sprawdzić czy takie jeżdżenie z przyczepką będzie mi odpowiadać a traktuję ja bardziej w kategorii ekskluzywnej wersji namiotu. W porównaniu do namiotu, przyczepka to bajer zwłaszcza jak po tygodniowej ulewie wszytko w namiocie "pachnie" naturą
Jak na razie to zabawa jest przednia niemniej spalanie drastycznie mi skoczyło. w Volvo v40 w dieslu 115KM spalanie bez przyczepki przy 80 km/h wychodzi w granicach 4 litrów/100km z przyczeką wzrasta do 8,1litrów/100km
To coś nie gra sprawdz czy przypadkiem koła przyczepki nie blokują bo przy tej prędkości zużycie powinno oscylować w najgorszym wypadku max +30% a nie ponad 100% !
- stef
- Fanklubowicz
- Posty: 276
- Rejestracja: wtorek, 18 sie 2009, 08:31
- Lokalizacja: Choroszcz/k. Białegosotku
- Kontaktowanie:
Re: Pożegnanie
Bo te 4 litry na pusto to troche optymistycznie. Nie wierze by auto z turbo o takiej masie spalalo 4 litry. Uwierze w 5,5 ale sorry 4 to pali moja fabia bez turbo przy predkosci 90 na pusto a nie volvo bo akurat v40 jezdzilem i nigdy nawet nie zblizyla sie do 4 litrow. W trasie 5.5 to byl sukces
Stefan
T4 EuroSky 550
było
Xsara picasso 1.8B+G + N126 + KIP 42 TTZ
T4 EuroSky 550
było
Xsara picasso 1.8B+G + N126 + KIP 42 TTZ
- mannt
- Fanklubowicz
- Posty: 1047
- Rejestracja: środa, 12 maja 2010, 18:48
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: Odp: Pożegnanie
stef pisze:Bo te 4 litry na pusto to troche optymistycznie. Nie wierze by auto z turbo o takiej masie spalalo 4 litry. Uwierze w 5,5 ale sorry 4 to pali moja fabia bez turbo przy predkosci 90 na pusto a nie volvo bo akurat v40 jezdzilem i nigdy nawet nie zblizyla sie do 4 litrow. W trasie 5.5 to byl sukces
Wszystko kwestia punktu widzenia i sposobu jazdy . Z góry i za wiatrem to i autobusem mam takie spalanie
Re: Pożegnanie
U mnie jak pierwszy raz jechałem z budą to spalił ponad 10/100. Asterix 1.4. Ale to wszystko technika jazdy. Teraz jak nie przeciągam, prędkość 50-80 to spalanie 6.3 do 6.8 w zależności od terenu. Bez budy w trasie 4.5.
Re: Pożegnanie
mannt pisze:Pierwszy raz zawsze najgorszy, później juz tylko lepiej
... albo gorzej jak to bywa w moim przypadku jadąc na długą trasę ponad 2tyś km po Polsce wychodzi rewelacja ale im dalej tym gorzej bo jak tu nie poganiać jak tam gdzieś czeka słoneczko i ciepłe błękitne morze a asfalcik równy i gładki jak pupcia niemowlaka ; powroty podobnie - a zostańmy jeszcze jeden dzień tak tu pięknie i cudownie a potem batem po konikach i z ekonomią jak z tą ekologią przy obecnej produkcji tandety . Wiem doskonale i sam się o tym niejednokrotnie przekonałem , że techniką jazdy obojętnie czym się ciąga można uzyskać naprawdę rewelacyjne wyniki w spalaniu z budką ale trzeba trzymać się z góry narzuconych sobie zasad a z tym wiadomo no i wszystko idzie się ......
- stef
- Fanklubowicz
- Posty: 276
- Rejestracja: wtorek, 18 sie 2009, 08:31
- Lokalizacja: Choroszcz/k. Białegosotku
- Kontaktowanie:
Re: Pożegnanie
Nie zakładałem kolejnego tematu, bo ja właśnie o tym...
Odjechała przed wczoraj moja, pienie wyremontowana Niewiadóweczka. Co prawda kupił ja dobry znajomy więc pewnie często będę ja widział - i nie wiem czy to dobrze czy źle
szkoda bo piękny sprzęt, wyremontowany, na resorach. Dzielnie służyła naszej rodzinie, ale kolejne dziecko i niestety - trochę ciasno się zrobiło.
ale mam nadzieję, że mnie z forum nie wyrzucicie !!
Pozdrawiam nowego właściciela i życzę tyle samo miłych chwil w i z niewiadóweczką ile i nas spotkało.
Odjechała przed wczoraj moja, pienie wyremontowana Niewiadóweczka. Co prawda kupił ja dobry znajomy więc pewnie często będę ja widział - i nie wiem czy to dobrze czy źle
szkoda bo piękny sprzęt, wyremontowany, na resorach. Dzielnie służyła naszej rodzinie, ale kolejne dziecko i niestety - trochę ciasno się zrobiło.
ale mam nadzieję, że mnie z forum nie wyrzucicie !!
Pozdrawiam nowego właściciela i życzę tyle samo miłych chwil w i z niewiadóweczką ile i nas spotkało.
Stefan
T4 EuroSky 550
było
Xsara picasso 1.8B+G + N126 + KIP 42 TTZ
T4 EuroSky 550
było
Xsara picasso 1.8B+G + N126 + KIP 42 TTZ
- kooba
- Administrator
- Posty: 5697
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Odp: Pożegnanie
stef pisze:ale mam nadzieję, że mnie z forum nie wyrzucicie !!
Tylko pod warunkiem, że nowy właściciel zapisze się do fanklubu
Re: Pożegnanie
Można kupić zachodnią przyczepę za np. 20 tysięcy i będzie to raczej kibel w środku.
Można kupić niewiadówkę za 3000-4000 wyremontować za 15 000 i będzie super w środku i na zewnątrz.
Kupiłem 126n za 4000, lakiernik ok 4500 już z wymianą uszczelek, klinów, listew, uchwytów. (Kolor niebieski z czarnymi motywami) zostaje jeszcze 12 000 na wnętrze. Planuje: lodówkę małą zwykłą domową, ogrzewanie podłogowe elektryczne, bez łazienki. Czyli kasy chyba wystarczy na tapicera i stolarza jak bym sam nie dał rady.
Można kupić niewiadówkę za 3000-4000 wyremontować za 15 000 i będzie super w środku i na zewnątrz.
Kupiłem 126n za 4000, lakiernik ok 4500 już z wymianą uszczelek, klinów, listew, uchwytów. (Kolor niebieski z czarnymi motywami) zostaje jeszcze 12 000 na wnętrze. Planuje: lodówkę małą zwykłą domową, ogrzewanie podłogowe elektryczne, bez łazienki. Czyli kasy chyba wystarczy na tapicera i stolarza jak bym sam nie dał rady.
Re: Pożegnanie
Witold pisze:Można kupić zachodnią przyczepę za np. 20 tysięcy i będzie to raczej kibel w środku
Ciekawe to co piszesz. Wiesz to z doświadczenia czy tak tylko słyszałeś?
Fiat Burstner 535-2 2.8 TD , wcześniej: Knaus Sport 400 LK , Adria Unica 5204 , Chateau Cantara 908 i N126n
Re: Pożegnanie
Oglądałem parę „małych” zagranicznych przyczep, na sprzedaż fotki w ogłoszeniach wyglądały dobrze, a na żywo słabo, głównie meble: ranty płyt poniszczone, drzwiczki szafek latające. Fakt że lodówki były, łazienki i ogrzewanie ale czy to działało to nie wiem, pewnie tak.
Może szukałem nie tam gdzie trzeba i za krótko, albo nie miałem szczęścia.
Może szukałem nie tam gdzie trzeba i za krótko, albo nie miałem szczęścia.
Ostatnio zmieniony niedziela, 15 gru 2019, 14:43 przez Witold, łącznie zmieniany 4 razy.
Re: Pożegnanie
No chyba, bo ja mam trzeciego z kolei zgnilucha i każdy jest coraz lepszy, a pierwszy miał prawie 30 lat i wyglądał całkiem znośnie. Obecny ma 14 lat i wygląda praktycznie jak nowy.
Fiat Burstner 535-2 2.8 TD , wcześniej: Knaus Sport 400 LK , Adria Unica 5204 , Chateau Cantara 908 i N126n
- kooba
- Administrator
- Posty: 5697
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Pożegnanie
tantalos pisze:5 lat przerwy i dyskusja leci dalej
Tomek na takie akcje miał gdzieś kiedyś fajną złotą łopatę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości