gdzie nad polskie morze?

czemat2
Posty: 93
Rejestracja: piątek, 14 wrz 2012, 13:59

gdzie nad polskie morze?

Postautor: czemat2 » poniedziałek, 29 cze 2015, 20:52

witam wszystkich!chciałbym się dowiedzieć gdzie można dobrze wypocząć za rozsądne pieniążki nad polskim morzem.Zaznaczyć chcę iż jadę sam z dwojga dzieciami syn 11,córka 6 lat.pozdrawiam i z góry dzięki za info.

Awatar użytkownika
reflexes
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 10860
Rejestracja: czwartek, 10 sty 2013, 09:16

Re: gdzie nad polskie morze?

Postautor: reflexes » poniedziałek, 29 cze 2015, 20:53

Rowy Krystyna. Podobno fajny kemping za rozsądne pieniądze.

Awatar użytkownika
Fiacior75
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1934
Rejestracja: niedziela, 7 cze 2015, 22:02
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: gdzie nad polskie morze?

Postautor: Fiacior75 » wtorek, 30 cze 2015, 06:55

Kąty Rybackie , kamping Gniazdo kormorana. Jeżdżę tam od kilku lat i mnie się podoba klimat i spokój bardzo blisko do morza obok dobra restauracja z świeżymi rybkami niewiem czego oczekujesz finansowo dla jedych drogo dla drugich nie. Ja tam jade raz do roku i nie patrzę ile zapłacę . Wpisz sobie w necie i zobaczysz .
FB - Weselny Fiat 125p


Fiat125 1975r
Komar231B
N-250

chris_666
Posty: 1281
Rejestracja: sobota, 4 wrz 2010, 22:22

Re: gdzie nad polskie morze?

Postautor: chris_666 » wtorek, 30 cze 2015, 22:37

czemat2 pisze: dobrze wypocząć za rozsądne pieniążki nad polskim morzem.


chcesz połączy dwie niemożliwe rzeczy :lol:

najbliżej możesz tak zrobić na węgrzech - dobrze i tani i z pogodą, trochę dalej to grecja :thumbup:

Benior
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 1857
Rejestracja: poniedziałek, 13 kwie 2015, 21:14

Re: gdzie nad polskie morze?

Postautor: Benior » wtorek, 30 cze 2015, 22:42

chris_666 pisze:
czemat2 pisze: dobrze wypocząć za rozsądne pieniążki nad polskim morzem.


chcesz połączy dwie niemożliwe rzeczy :lol:

najbliżej możesz tak zrobić na węgrzech - dobrze i tani i z pogodą, trochę dalej to grecja :thumbup: