Wypatrzona na obczyźnie
-
- Posty: 727
- Rejestracja: czwartek, 6 mar 2014, 07:41
Re: Wypatrzona na obczyźnie
Szkoda że Helmut nie wypuścił Cię do środka bo ciekaw jestem wnętrza.wiesz może jaki to model?
Re: Wypatrzona na obczyźnie
Fajna .A nie mogłeś Heniu zapiąć i przytargać do domu wszyscy byśmy obejrzeli ..
Re: Wypatrzona na obczyźnie
Witam, to i ja wrzucę ciekawostkę, która w liczbie 2 szt zajechała do Cro z Czech. Ta mniejsza wyglądała na oryginał (czytałem kiedyś artykuł
w ,, Polskim Karawaningu" o tych przyczepach z Czech). Mają opuszczaną podłogę i bardzo nisko podnoszony dach.
w ,, Polskim Karawaningu" o tych przyczepach z Czech). Mają opuszczaną podłogę i bardzo nisko podnoszony dach.
Re: Wypatrzona na obczyźnie
rycho_cc pisze:Ta mniejsza wyglądała na oryginał.
...a do tej większej idealnym holownikiem byłby Delorean
"Co to jest droga to najlepiej dowiedzieć się nogami. A już obowiązkowo bosymi. Dobrze przy tym aby piach nie był ot taki sobie..."
n132d
n132d
Re: Wypatrzona na obczyźnie
Pasują, ale tylko kształtami i to z dużej odległości
Re: Wypatrzona na obczyźnie
rycho_cc pisze:Witam, to i ja wrzucę ciekawostkę, która w liczbie 2 szt zajechała do Cro z Czech. Ta mniejsza wyglądała na oryginał (czytałem kiedyś artykuł
w ,, Polskim Karawaningu" o tych przyczepach z Czech). Mają opuszczaną podłogę i bardzo nisko podnoszony dach.
bardzo fajne wynalazki , pod warunkiem, że oglądasz je z daleka
w środku wystrój mógł wymyślić tylko nawalony czech - podłoga na dwóch poziomach, dach tak samo, reszta równie pokręcona jak design zewnętrzny - rozmawiałem z dumnym właścicielem (też w CRO) i na trzeźwo nie byłem w stanie zrozumieć wizji konstruktora
jedyny plus to minimalna wysokość do jazdy i małe opory za osobówką
- TomekN126N
- Fanklubowicz
- Posty: 3843
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 18:54
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Re: Wypatrzona na obczyźnie
i na trzeźwo nie byłem w stanie zrozumieć wizji konstruktora
Chris, to domki na Marsa odrzucone przez NASA Ale ciekawie to wygląda, jak dla mnie. Gdzieś już oglądałem w necie takie cepki, chyba była kiedyś jedna na allegro. Nawet ciekawe, ale czy funkcjonalne, to nie wiem.
Nocki/km
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
Re: Wypatrzona na obczyźnie
Znalazłem nr ,,Polskiego Karawaningu"- 8/2012, w którym krótko opisano ten czeski wynalazek. Sami Czesi nazwali ją ,,ponorka" czyli podwodna ....
Z zamieszczonych zdjęć i opisu wynika, że posiada 3 osobowe łóżko składane podobnie jak w innych przyczepach po zdemontowaniu stołu. Aneks kuchenny
po przeciwnej stronie, a szafka pośrodku. Waga od 320 do 450 kg. Produkowane od 1970 roku do lat 90-tych. Budowane były systemem ,,garażowym", ponieważ inż. Leo Wenzel opracował ten projekt z myślą o samodzielnej budowie przez posiadaczy skody 100, 120 i innych trabantów. Zawieszenie
z jednośladów; opuszczana podłoga pozwalała uzyskać 185 cm we wnętrzu, ale żeby do niej się dostać trzeba było pokonać dość wysoki próg. Tyle udało się wyczytać z PK.
Pozdr
Z zamieszczonych zdjęć i opisu wynika, że posiada 3 osobowe łóżko składane podobnie jak w innych przyczepach po zdemontowaniu stołu. Aneks kuchenny
po przeciwnej stronie, a szafka pośrodku. Waga od 320 do 450 kg. Produkowane od 1970 roku do lat 90-tych. Budowane były systemem ,,garażowym", ponieważ inż. Leo Wenzel opracował ten projekt z myślą o samodzielnej budowie przez posiadaczy skody 100, 120 i innych trabantów. Zawieszenie
z jednośladów; opuszczana podłoga pozwalała uzyskać 185 cm we wnętrzu, ale żeby do niej się dostać trzeba było pokonać dość wysoki próg. Tyle udało się wyczytać z PK.
Pozdr
Re: Wypatrzona na obczyźnie
rycho_cc pisze:Znalazłem nr ,,Polskiego Karawaningu"- 8/2012, w którym krótko opisano ten czeski wynalazek. Sami Czesi nazwali ją ,,ponorka" czyli podwodna ....
Z zamieszczonych zdjęć i opisu wynika, że posiada 3 osobowe łóżko składane podobnie jak w innych przyczepach po zdemontowaniu stołu. Aneks kuchenny
po przeciwnej stronie, a szafka pośrodku. Waga od 320 do 450 kg. Produkowane od 1970 roku do lat 90-tych. Budowane były systemem ,,garażowym", ponieważ inż. Leo Wenzel opracował ten projekt z myślą o samodzielnej budowie przez posiadaczy skody 100, 120 i innych trabantów. Zawieszenie
z jednośladów; opuszczana podłoga pozwalała uzyskać 185 cm we wnętrzu, ale żeby do niej się dostać trzeba było pokonać dość wysoki próg. Tyle udało się wyczytać z PK.
Pozdr
wszystko by się zgadzało z tym co naocznie mogłem stwierdzić , nawet wykonanie bardzo amatorskie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości