Remont N126e :D Traveler

czyli wszystko to, co nie pasuje do powyższych ...
Cony1
Posty: 52
Rejestracja: sobota, 28 mar 2009, 20:33
Lokalizacja: Łódź

Re: materiał na fronty szafek :)

Postautor: Cony1 » niedziela, 7 cze 2009, 00:28

jeżeli szukasz dalej materiału na fronty, to znalazłem coś ciekawego
Obrazek
dostępne np w castoramie
w sobotę założyłem sobie takie fronty do szafki "kuchennej" 2x po 72x44cm
spasowały idealnie, bo nie mam już zlewu i kuchenki. Wrzucę fotki później
cena za wym. 72x44 - 25zł, na drzwi 1400x44 - 50zł
materiał ekologiczny i stosunkowo lekki, bo drewno sosnowe :)

ps sklejka 10mm w casto, 58zł (z przycięciem) :shock:[/quote]
Witaj
dzięki za info, no temat wart rozważenia. Z mojej szafki nic nie zostało, więc będę musiał ją robić od początku, zresztą jak resztę mebli.
podeślij fotki, jak będziesz miał
pozdrawiam
Cony

Awatar użytkownika
Traveler
Posty: 41
Rejestracja: sobota, 8 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Remont N126e :D Traveler

Postautor: Traveler » niedziela, 7 cze 2009, 14:32

Witajcie :D
Fotki Łóżka piętrowego:
Obrazek
Obrazek
I znów została do roboty kosmetyka przy łóżku. :roll:
Łóżko zbudowane na bazie łóżka polowego i wojskowych noszy :lol:
Drewno które zastosowałem to twarde drewno liściaste.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony piątek, 12 cze 2009, 17:36 przez Traveler, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kotek
Moderator
Moderator
Posty: 3500
Rejestracja: środa, 26 wrz 2007, 19:31
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Remont N126e :D Traveler

Postautor: kotek » poniedziałek, 8 cze 2009, 19:36

Nie przeszkadza przy wchodzeniu?
KOTEK N132 L + AUDI 100 + VW SHARAN

Awatar użytkownika
Traveler
Posty: 41
Rejestracja: sobota, 8 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Remont N126e :D Traveler

Postautor: Traveler » czwartek, 11 cze 2009, 09:19

Jak dla mnie łóżko mało przeszkadza przy wchodzeniu :)
a może to kwestia przyzwyczajenia :lol:

Awatar użytkownika
Traveler
Posty: 41
Rejestracja: sobota, 8 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Remont N126e :D Traveler

Postautor: Traveler » piątek, 12 cze 2009, 17:53

Witam Ponownie
Dziś prezentuje 2 ,,szafko-pólki,,
Obrazek
Oczywiście są one przeznaczone na lżejsze rzeczy :roll:
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Traveler
Posty: 41
Rejestracja: sobota, 8 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Remont N126e :) Nowe Foty

Postautor: Traveler » piątek, 26 cze 2009, 19:17

Witam
Foty:
Obrazek
Firanka
Obrazek
Moskitiera
Obrazek
Hmm za niecałe 2 tygodnie próba generalna czyli wyjazd na zasłużony odpoczynek :D

Awatar użytkownika
marek
Administrator
Administrator
Posty: 1032
Rejestracja: piątek, 22 wrz 2006, 14:37
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Remont N126e :D Traveler

Postautor: marek » piątek, 26 cze 2009, 19:30

No to tylko życzyć pogody bo przyczepa gotowa :D

Awatar użytkownika
Traveler
Posty: 41
Rejestracja: sobota, 8 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Remont N126e :D Traveler

Postautor: Traveler » wtorek, 30 cze 2009, 23:51

Złoty Tysiąc ;)
W poniedziałek wyjazd z samego rana :)
Może ktoś sie wybiera nad J. Niesłysz?
Dziękuje za życzenia! :D

Awatar użytkownika
Traveler
Posty: 41
Rejestracja: sobota, 8 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Remont N126e :D Traveler

Postautor: Traveler » niedziela, 5 lip 2009, 22:30

Witam
Jutro wyjazd o godzinie 4 ;)
Wszystkim wyjeżdzającym Forumowiczom życzę szerokiej drogi i relaksującego wypoczynku :D

Awatar użytkownika
kotek
Moderator
Moderator
Posty: 3500
Rejestracja: środa, 26 wrz 2007, 19:31
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Remont N126e :D Traveler

Postautor: kotek » niedziela, 5 lip 2009, 22:33

Powodzenia i szerokości. :thumbup:
KOTEK N132 L + AUDI 100 + VW SHARAN

Awatar użytkownika
babula
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 268
Rejestracja: poniedziałek, 21 lip 2008, 15:02
Lokalizacja: Zabrze

Re: Remont N126e :D Traveler

Postautor: babula » niedziela, 5 lip 2009, 22:51

kotek pisze:Powodzenia i szerokości. :thumbup:


dołaczam sie :D powodzenia

Awatar użytkownika
Traveler
Posty: 41
Rejestracja: sobota, 8 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Remont N126e :D Traveler-Powrót

Postautor: Traveler » niedziela, 2 sie 2009, 13:12

Witam :)
Jestem juz w domu. Wróciłem 22 Lipca :D
Pogoda:
Pogoda w tym roku nie była zbyt piękna.
Pare dni ciepła, reszta to ulewy i wiatrzysko :(
Bo wielu burzach uszkodzeń doznał tylko przedsionek, którego nagły podmuch wiatru podniósł do góry :roll:. Wygięty został stelaż.
Niewiadówka:
Spisała sie doskonale. :D Jedynie co zostanie jeszcze w tym roku przerobione to łóżka piętrowe.
Wędki:
Wielkich okazów sie nie złowiło, myślę ze przez coraz bardziej rabunkową gospodarkę gosp. rybackiego oraz kłusowników.
Za połow z pomostu trzeba także było uiśc opłate wysokości nie 20 jak bylo w tam tym roku, tylko 45 zł. Zastanawiam sie tylko na co idą te pieniądze, jeżeli stan pomostów, kładek z roku na rok jest coraz gorszy. :evil:
Foty:
Niewiadówka:
Obrazek
Grodzisko:
Obrazek
Motyl -> Motyloliśc :mrgreen:
Obrazek
Nietoperze, najbliżsi sąsiedzi:
Obrazek
Kamping:
Obrazek
Widok:
Obrazek
Kamping:
Obrazek
Pozdrawiam Traveler

Awatar użytkownika
Traveler
Posty: 41
Rejestracja: sobota, 8 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Remont N126e :D Traveler

Postautor: Traveler » wtorek, 23 lut 2010, 19:16

Witam
Zima narazie odpuszcza i mam nadzieje że już nie wróci.
i wg planów stary prototyp łóżka już nie istnieje:
Obrazek
Powstaje nowe bardziej funkcjonalne łóżeczko piętrowe.
Jutro zapodam foty.
Pozdrawiam Traveler

Awatar użytkownika
kotek
Moderator
Moderator
Posty: 3500
Rejestracja: środa, 26 wrz 2007, 19:31
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Remont N126e :D Traveler

Postautor: kotek » wtorek, 23 lut 2010, 21:04

Czekamy na nowe rozwiązanie.
KOTEK N132 L + AUDI 100 + VW SHARAN

piotr05
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1920
Rejestracja: wtorek, 2 cze 2009, 06:52
Lokalizacja: Ziemia Obiecana

Re: Remont N126e :D Traveler

Postautor: piotr05 » środa, 24 lut 2010, 11:28

[quote"]Czekamy na nowe rozwiązanie.[/quote]

podłaczam sie do tematu tez w marcu bede kombinował z łózkiem pietrowym
Wyjazdy 2018 3170 km 19 nocek
Wyjazdy 2019 3096 km 27 nocek
Wyjazdy 2020 2250 km 21 nocek
Wyjazdy 2021 0 km 0 nocek


Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości