fiat mig

czyli wszystko to, co nie pasuje do powyższych ...
mig

fiat mig

Postautor: mig » poniedziałek, 18 paź 2010, 19:59

pożyczyłem fiata pande 1 i mam problem nie mogę się zarejestrować do klubu pandy a nie wiem dlaczego trzeci raz uszkadza się włącznik wentylatora a to jest problem z odpowietrzaniem ciągletrzeba dopełniac plyn

gimof
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 483
Rejestracja: piątek, 11 wrz 2009, 20:29
Lokalizacja: Promnice / Poznań
Kontaktowanie:

Re: fiat mig

Postautor: gimof » poniedziałek, 18 paź 2010, 20:26

Tylko czemu nowy wątek? ;)
Ogólnie dziwnie się czyta. Żadnej wielkiej litery, kropki czy znaków interpunkcyjnych.

A co do problemu to może uszkodzona jeszcze uszczelką pod głowicą? Albo masz wyciek i układ się zapowietrza.
C5 ;)

BIGL
Posty: 1266
Rejestracja: poniedziałek, 14 maja 2007, 20:17
Lokalizacja: Białystok

Re: fiat mig

Postautor: BIGL » wtorek, 19 paź 2010, 09:06

mig pisze:pożyczyłem fiata pande 1 i mam problem nie mogę się zarejestrować do klubu pandy a nie wiem dlaczego trzeci raz uszkadza się włącznik wentylatora a to jest problem z odpowietrzaniem ciągletrzeba dopełniac plyn

Nie mam pojęcia o co chodzi :shock: Sprawdż czy włącznik jest sterowany + czy też masą (w większości to +, ale czasami bywa inaczej). Do włącznika dochodzą zapewne 2 przewody i na jednym będzie stały + (jak nie będzie to dla wszystkiego poszukaj masy) - może właśnie jest problem z instalacją. Zewrzyj te 2 przewody co dochodzą do włącznika , a wtedy będziesz miał pewność że masz sprawne wentylatory. Sam włącznik zapewne jest wkręcony gdzieś w chłodnice (dojdziesz do niego po przewodach) - możesz go sprawdzić wykręcając i wkładając do gorącej wody (np 90*) - mierząc oporność lub podłączając kontrolną lampkę (poprezez włączik ). Co do wycieków płynu to sprawdż instalację LPG wszelakie trójniki i w ogóle wszystkie przewody układu chłodzenia łącznie z nagrzewnicą. Sprawdż też czy w płyn nie miesza się z olejem poprzez uszczelkę pod głowicą - poziom oleju będzie większy z majonezowatym nalotem na bagnecie czy korku wlewu. No i czy auto ci zbytnio nie dymi?
Możesz też poprowadzić 2 żyłowy kabel do włącznika i omijając go uruchamiać wentylatory na krótko włączikiem ze środka auta - ale to jest raczej dorażne rozwiązanie.
Sam włącznik nie powinien raczej się psuć (tak często)- w środku jest tylo zwykła blaszka która się odkształca i styka z 2 pod wpływem temperatury.
Obrazek


Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości