Klin ozdobny, zardzewiałe śruby, rączki manewrowe

czyli ściany, okna, wykładziny ...
witas1979
Posty: 5
Rejestracja: poniedziałek, 22 lip 2019, 18:01
Lokalizacja: Luboń

Re: Klin ozdobny, zardzewiałe śruby, rączki manewrowe

Postautor: witas1979 » środa, 12 lut 2020, 07:13

Mam pytanie o rozmiar klina maskującego do listw w zapiekance. Znalazłem dwa rozmiary 10x2 i 12x2. Który jest prawidłowy? Mam rocznik 1978 i coś gdzieś słyszałem, że mają inny rozmiar od młodszych roczników? A jak jest w rzeczywistości?

Awatar użytkownika
oko
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 2164
Rejestracja: poniedziałek, 20 cze 2016, 11:03
Lokalizacja: Gliwice

Re: Klin ozdobny, zardzewiałe śruby, rączki manewrowe

Postautor: oko » środa, 12 lut 2020, 09:45

Z tego co ostatnio rozkmiiniałem ze znajomym, to do przyczep przed 80 rokiem był klin 10 mm. Ale niech ktoś to jeszcze potwierdzi.
OCZY :shock: Team
Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".

kilometry/nocki w n126e
12311/93

Awatar użytkownika
Miron EZD
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 2056
Rejestracja: poniedziałek, 18 wrz 2017, 21:41
Lokalizacja: Zduńska Wola

Re: Klin ozdobny, zardzewiałe śruby, rączki manewrowe

Postautor: Miron EZD » środa, 12 lut 2020, 10:07

A suwmiarka i szybki pomiar nie rozwieją wątpliwości?

Awatar użytkownika
RAFALSKI
Moderator
Moderator
Posty: 5544
Rejestracja: czwartek, 15 lip 2010, 16:27

Re: Klin ozdobny, zardzewiałe śruby, rączki manewrowe

Postautor: RAFALSKI » środa, 12 lut 2020, 12:49

oko pisze:Z tego co ostatnio rozkmiiniałem ze znajomym, to do przyczep przed 80 rokiem był klin 10 mm.

Co prawda nie tyczy się to zapiekanki ale w mojej 127 z '77 roku jest ten szerszy klin. Mało tego, w jednej listwie siedzi OK a w drugiej luźno. Do tego stopnia, że kiedyś częściowo wywiało mi go w czasie jazdy. Lepiej chyba sprawdzić na konkretnym egzemplarzu przyczepy.

Awatar użytkownika
oko
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 2164
Rejestracja: poniedziałek, 20 cze 2016, 11:03
Lokalizacja: Gliwice

Re: Klin ozdobny, zardzewiałe śruby, rączki manewrowe

Postautor: oko » środa, 12 lut 2020, 12:53

RAFALSKI pisze:
oko pisze:Z tego co ostatnio rozkmiiniałem ze znajomym, to do przyczep przed 80 rokiem był klin 10 mm.

Co prawda nie tyczy się to zapiekanki ale w mojej 127 z '77 roku jest ten szerszy klin. Mało tego, w jednej listwie siedzi OK a w drugiej luźno. Do tego stopnia, że kiedyś częściowo wywiało mi go w czasie jazdy. Lepiej chyba sprawdzić na konkretnym egzemplarzu przyczepy.

No właśnie znajomy ma n126 rocznik78 i klin 10mm. Chyba że kładli listwy jakie mieli. Ale faktycznie lepiej zmierzyć.
OCZY :shock: Team
Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".

kilometry/nocki w n126e
12311/93

Awatar użytkownika
RAFALSKI
Moderator
Moderator
Posty: 5544
Rejestracja: czwartek, 15 lip 2010, 16:27

Re: Klin ozdobny, zardzewiałe śruby, rączki manewrowe

Postautor: RAFALSKI » środa, 12 lut 2020, 12:56

Moim zdaniem dawali co akurat mieli w magazynie. Wiadomo jak to było z zaopatrzeniem. Jeśli w mojej przyczepie potrafili założyć dwie inne listwy... A budka nie licząc tapicerki i otwieranych szyb jest w oryginale.

Awatar użytkownika
oko
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 2164
Rejestracja: poniedziałek, 20 cze 2016, 11:03
Lokalizacja: Gliwice

Re: Klin ozdobny, zardzewiałe śruby, rączki manewrowe

Postautor: oko » środa, 12 lut 2020, 13:00

No właśnie też do takiego wniosku doszedłem. Co było to dawali. Dlatego ja miałem u siebie naklejkę n126N w szafie.
OCZY :shock: Team
Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".

kilometry/nocki w n126e
12311/93


Wróć do „Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości