Cześć,
tył przyczepy mocno siedzi i rozważam 2 powody lub ich kumulację:
1. Dojechana/wyrobiona stara oś, która już siadła przez wyrobione gumy
2. Za wysoko umiejscowiony środek kuli haka w moim aucie
N126N 91 r. w czasie robienia zdjęć nie była dociążona, oryginalna w środku bez żadnych dodatków, tylko butla 2 kg w bakiście i koło zapasowe podwieszone z tyłu. Nawet była lekko podkręcona na podporach. Koła R13 145/80.
Jeżeli chodzi o holownik, to hak w A3 jest oryginalny (wyciągany) ale jak czytałem wysokość środka kuli haka po osiągnięciu DMC przez auto powinna się mieścić miedzy 35 - 42 cm, a u mnie jest 52, lecz auto na pusto, bez obciążenia. Myślę, że raczej nie siądzie 10 cm po osiągnięciu DMC. Felgi 17 oryginalne.
Jak patrzę na kąt tej starej osi względem ramy (ostatnie zdjęcie) i porównując do nowej osi, to wydaje mi się, że oś jest do wymiany lub regeneracji, ale nie wiem do końca czy regeneracja pomoże, dlatego założyłem nowy temat, żeby osoby doświadczone w temacie się wypowiedziały.
Z góry dziękuje za odpowiedzi i pomoc.
Pozdrawiam.
Tył N-ki siedzi, wina osi, czy haka?
- tomcat
- Moderator
- Posty: 4059
- Rejestracja: niedziela, 24 sie 2014, 22:39
- Lokalizacja: Gostyń,Wielkopolska
Re: Tył N-ki siedzi, wina osi, czy haka?
Regeneracja osi lub wymiana na nową pewnie coś zmieni ale na pewno nie dźwignie się aż tyle.
U mnie pomimo prawie nowej osi sytuacja była bardzo podobna. Zniwelowałem to w pewnym stopniu zakładając dystanse między ramę, a oś.
U mnie pomimo prawie nowej osi sytuacja była bardzo podobna. Zniwelowałem to w pewnym stopniu zakładając dystanse między ramę, a oś.
- misha22
- Przyjaciel
- Posty: 811
- Rejestracja: niedziela, 6 mar 2016, 17:17
- Lokalizacja: Srodkowe Mazowsze
Re: Tył N-ki siedzi, wina osi, czy haka?
Masz za wysoko hak.
Auto doładowane może się o 10 cm obniżyć i nie jest to rekord, tylko jak i po co tak jechać.
Dołożenie dystansu łatwiejsze niż kombinacje z hakiem w aucie. Tomcat dobrze radzi.
Auto doładowane może się o 10 cm obniżyć i nie jest to rekord, tylko jak i po co tak jechać.
Dołożenie dystansu łatwiejsze niż kombinacje z hakiem w aucie. Tomcat dobrze radzi.
De Reu 1968, prawie jak zapiekanka
601 Limuzyna
1.9 SDI caddyilac
601 Limuzyna
1.9 SDI caddyilac
- kooba
- Administrator
- Posty: 5697
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Tył N-ki siedzi, wina osi, czy haka?
Misha dobrze prawi.
Miałem taki problem w Sharanie jak wsadziłem wzmocnione sprężyny bo 7 miejsc i możliwość wożenia pasażerów w bagażniku. Ostatecznie wsadziłem zwykłe sprężyny bo życie pokazało, że z przyczepą jeżdżę zdecydowanie częściej niż w 7 osób. Może też masz za bardzo wywindowane tylne zawieszenie.
Miałem taki problem w Sharanie jak wsadziłem wzmocnione sprężyny bo 7 miejsc i możliwość wożenia pasażerów w bagażniku. Ostatecznie wsadziłem zwykłe sprężyny bo życie pokazało, że z przyczepą jeżdżę zdecydowanie częściej niż w 7 osób. Może też masz za bardzo wywindowane tylne zawieszenie.
Re: Tył N-ki siedzi, wina osi, czy haka?
Poszukaj, może znajdziesz hak z regulacją wysokości, ja taki miałem w Skodzie Octavii I
Burstner Ventana 400 ts
N 126 NL
była - N 250
była NIEWIADÓW SKŁADANA ŁÓDŹ WĘDKARSKA TYP 10
N 126 NL
była - N 250
była NIEWIADÓW SKŁADANA ŁÓDŹ WĘDKARSKA TYP 10
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość