T0 NI32 - Remontowe perypetie
- n132_Slow_life
- Posty: 25
- Rejestracja: sobota, 15 sie 2020, 08:08
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: T0 NI32 - Remontowe perypetie
Ostatnio trafiło się parę ładnych dni, to pozwoliło mi dokończyć ramę.
Wszystkie otwory po ocynku trzeba było poprawić. Natrasowałem i wywierciłem otwory pod mocowanie budy. Niebylo to łate z uwagi na uciekanie otworów w oryginalnej ramie (mam nadzieje, że obyło sie bez pomyłki w obliczeniach)
Rama ubrana w pełen osprzęt KNOTTa: oś, hamulec, podpory, koło manewrowe i chlapacze z Niewiadowa.
W związku z przedłużeniem dyszla musiał wydłużyć sie też pręt od hamulca. Kupiłem pręt na metry (2,35cm) i nagwintowałem. Ostatecznie pręt został jeszcze zabezpieczony i trafił w koszulkę termokurczliwą.
W ramie zainstalowane będzie też gniazdo 7pin, żeby można było chować kabel. A co do kabla, to udało sie tanio dorwać fajny spiralny przewód, który będzie łączył przyczepę z autem. Ciekawi mnie jak to będzie sie sprawować.
Wyczekuje kolejnego okienka pogodowego, zeby znów wczołgać sie pod budę i połączyć już z pachnącą nowością ramą
Wszystkie otwory po ocynku trzeba było poprawić. Natrasowałem i wywierciłem otwory pod mocowanie budy. Niebylo to łate z uwagi na uciekanie otworów w oryginalnej ramie (mam nadzieje, że obyło sie bez pomyłki w obliczeniach)
Rama ubrana w pełen osprzęt KNOTTa: oś, hamulec, podpory, koło manewrowe i chlapacze z Niewiadowa.
W związku z przedłużeniem dyszla musiał wydłużyć sie też pręt od hamulca. Kupiłem pręt na metry (2,35cm) i nagwintowałem. Ostatecznie pręt został jeszcze zabezpieczony i trafił w koszulkę termokurczliwą.
W ramie zainstalowane będzie też gniazdo 7pin, żeby można było chować kabel. A co do kabla, to udało sie tanio dorwać fajny spiralny przewód, który będzie łączył przyczepę z autem. Ciekawi mnie jak to będzie sie sprawować.
Wyczekuje kolejnego okienka pogodowego, zeby znów wczołgać sie pod budę i połączyć już z pachnącą nowością ramą
W garażu: N132T~1977 oraz N126~1973
rok 2020 - 6 nocek - 650 km
rok 2021 - 2 nocki - 150 km
rok 2022 - 2 nocki - 110 km
rok 2023 - 5 nocek - 180 km + remont ramy n132 i lifting 50’cio latki
rok 2024 - 1 nocka - 15 km
rok 2020 - 6 nocek - 650 km
rok 2021 - 2 nocki - 150 km
rok 2022 - 2 nocki - 110 km
rok 2023 - 5 nocek - 180 km + remont ramy n132 i lifting 50’cio latki
rok 2024 - 1 nocka - 15 km
- kooba
- Administrator
- Posty: 5536
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: T0 NI32 - Remontowe perypetie
Piękna rama
Tylko czemóż to gniazdo dałeś 7 a nie 13 pin?
Tylko czemóż to gniazdo dałeś 7 a nie 13 pin?
- n132_Slow_life
- Posty: 25
- Rejestracja: sobota, 15 sie 2020, 08:08
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: T0 NI32 - Remontowe perypetie
Na ten moment we wszystkich autach mam instalacje 7pin. Gniazdo zmienię bez problemu jak kiedyś uda się remont budy zrobić albo przyjdzie czas na zmianę samochodu
W garażu: N132T~1977 oraz N126~1973
rok 2020 - 6 nocek - 650 km
rok 2021 - 2 nocki - 150 km
rok 2022 - 2 nocki - 110 km
rok 2023 - 5 nocek - 180 km + remont ramy n132 i lifting 50’cio latki
rok 2024 - 1 nocka - 15 km
rok 2020 - 6 nocek - 650 km
rok 2021 - 2 nocki - 150 km
rok 2022 - 2 nocki - 110 km
rok 2023 - 5 nocek - 180 km + remont ramy n132 i lifting 50’cio latki
rok 2024 - 1 nocka - 15 km
- kooba
- Administrator
- Posty: 5536
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: T0 NI32 - Remontowe perypetie
Jasne, ale
Przemyśl założenie 13pin od strony ramy i 7pin od strony auta. Jak robisz remont przyczepy to pociągnij elektrykę uwzględniającą światło cofania żeby w razie co nie musieć wymieniać. A jak już będziesz miał odpowiedni kabel to coś by wypadało zrobić z tą dodatkową żyłą i od strony przyczepy mieć już tip top.
Przemyśl założenie 13pin od strony ramy i 7pin od strony auta. Jak robisz remont przyczepy to pociągnij elektrykę uwzględniającą światło cofania żeby w razie co nie musieć wymieniać. A jak już będziesz miał odpowiedni kabel to coś by wypadało zrobić z tą dodatkową żyłą i od strony przyczepy mieć już tip top.
- n132_Slow_life
- Posty: 25
- Rejestracja: sobota, 15 sie 2020, 08:08
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: T0 NI32 - Remontowe perypetie
Będzie okazja jeszcze o tym pogadać
Na ten sezon chcielibyśmy wyjechać na trasę już bez obaw o stan ramy ... i poczuć wreszcie, że fundusze nie poszły na marne
Na ten sezon chcielibyśmy wyjechać na trasę już bez obaw o stan ramy ... i poczuć wreszcie, że fundusze nie poszły na marne
W garażu: N132T~1977 oraz N126~1973
rok 2020 - 6 nocek - 650 km
rok 2021 - 2 nocki - 150 km
rok 2022 - 2 nocki - 110 km
rok 2023 - 5 nocek - 180 km + remont ramy n132 i lifting 50’cio latki
rok 2024 - 1 nocka - 15 km
rok 2020 - 6 nocek - 650 km
rok 2021 - 2 nocki - 150 km
rok 2022 - 2 nocki - 110 km
rok 2023 - 5 nocek - 180 km + remont ramy n132 i lifting 50’cio latki
rok 2024 - 1 nocka - 15 km
-
- Posty: 26
- Rejestracja: sobota, 9 paź 2021, 18:33
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: T0 NI32 - Remontowe perypetie
Możesz podać dokładne parametry osi i hamulca który kupiłeś ?
Też myślę o zmianie. Dzięki.
Też myślę o zmianie. Dzięki.
- n132_Slow_life
- Posty: 25
- Rejestracja: sobota, 15 sie 2020, 08:08
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: T0 NI32 - Remontowe perypetie
Hej, nie ma problemu. Tabliczki znamionowe wrzucałem na pierwszej stronie wątku. A tu wycinki z aukcji. Rozstaw otworów hamulca polecam samemu zweryfikować
W garażu: N132T~1977 oraz N126~1973
rok 2020 - 6 nocek - 650 km
rok 2021 - 2 nocki - 150 km
rok 2022 - 2 nocki - 110 km
rok 2023 - 5 nocek - 180 km + remont ramy n132 i lifting 50’cio latki
rok 2024 - 1 nocka - 15 km
rok 2020 - 6 nocek - 650 km
rok 2021 - 2 nocki - 150 km
rok 2022 - 2 nocki - 110 km
rok 2023 - 5 nocek - 180 km + remont ramy n132 i lifting 50’cio latki
rok 2024 - 1 nocka - 15 km
- n132_Slow_life
- Posty: 25
- Rejestracja: sobota, 15 sie 2020, 08:08
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: T0 NI32 - Remontowe perypetie
Kolejne ciepłe dni pozwoliły nam umieścić budę na nowej ramie. Zdecydowanie zdejmowanie budy było łatwiejsze
Z pierwszych obserwacji to przyczepa urosła o parę ładnych centymetrów, koło jest bardziej widoczne, a i wchodzenie do przyczepy teraz nie jest takie łatwe.
Pierwsza która przejażdżka i już widać różniece w prowadzeniu. Nowa oś jest stywniejsza (jechałem z prawie pustą przyczepą). Zastanawiam sie czy z czasem i przy pełnym załadunku charakterystyka osi coś się zmieni.
Rozwiązanie z gniazdkiem i odłączanym przewodem od światem bardzo mi sie podoba
Zostało jeszcze parę szczegółów i wieloryb będzie znów nas zabrać na urlop
Z pierwszych obserwacji to przyczepa urosła o parę ładnych centymetrów, koło jest bardziej widoczne, a i wchodzenie do przyczepy teraz nie jest takie łatwe.
Pierwsza która przejażdżka i już widać różniece w prowadzeniu. Nowa oś jest stywniejsza (jechałem z prawie pustą przyczepą). Zastanawiam sie czy z czasem i przy pełnym załadunku charakterystyka osi coś się zmieni.
Rozwiązanie z gniazdkiem i odłączanym przewodem od światem bardzo mi sie podoba
Zostało jeszcze parę szczegółów i wieloryb będzie znów nas zabrać na urlop
W garażu: N132T~1977 oraz N126~1973
rok 2020 - 6 nocek - 650 km
rok 2021 - 2 nocki - 150 km
rok 2022 - 2 nocki - 110 km
rok 2023 - 5 nocek - 180 km + remont ramy n132 i lifting 50’cio latki
rok 2024 - 1 nocka - 15 km
rok 2020 - 6 nocek - 650 km
rok 2021 - 2 nocki - 150 km
rok 2022 - 2 nocki - 110 km
rok 2023 - 5 nocek - 180 km + remont ramy n132 i lifting 50’cio latki
rok 2024 - 1 nocka - 15 km
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości