Niewiadów Mamut - odbudowa
Re: Niewiadów Mamut - odbudowa
Myślę, że rozmiar drzwi jeśli w ogóle ma znaczenie to tylko drugorzędne. Najważniejsze jest to o czym napisał Murano czyli klękająca ściana. W "L" nie ma tego problemu bo trzyma ją szafa i jej mocowania wlaminowane w ścianę ale widzę jak wiotka jest druga strona. Po stronie kuchni wszystko chodzi, wystarczy popchnąć ścianę ręką. Sytuacji nie poprawia szafka nad kuchenką która z wyposażeniem trochę waży. Na czas jazdy zostawiam w niej tylko lekkie rzeczy. Gdybym ponownie robił remont, wlaminowałbym pionowe listwy wzmacniające w okolicy aneksu kuchennego. Także pochyl się poważnie nad tematem.
Re: Niewiadów Mamut - odbudowa
Odnośnie pomysłu z wzmocnieniem pawlacza i wstawieniem wzmocnienia w okolicy szafki kuchennej warto pokłonić się nad rozwiązaniem zastosowanym w Ence. Tam po prawej stronie, patrząc z pozycji na wprost zlewu i kuchenki gazowej, jest wlaminowany w ścianę kątownik z laminatu a do niego na wylot przykręcona pionowa listwa, która spina szafkę kuchenną, ścianę i pawlacz zarazem. Załatwia 3 tematy, które są bolączką w wielorybie. Wg mnie dwie listwy po bokach szafki kuchennej aż pod pawlacz oraz trzeci w linii zawiasów drzwi powinny załatwić sprawę.
-
- Fanklubowicz
- Posty: 335
- Rejestracja: czwartek, 1 kwie 2021, 10:33
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Re: Niewiadów Mamut - odbudowa
Fajnie się to czyta Pany... 1000% lepiej niż na FB
---------------------------------------
N126e 1986r.
T4 Atlantis 1999r.
W210 1998r.
Passat B5 2004r
Passat B4 1994r.
Ogar 205 1988r. (dwubiegowy)
N126e 1986r.
T4 Atlantis 1999r.
W210 1998r.
Passat B5 2004r
Passat B4 1994r.
Ogar 205 1988r. (dwubiegowy)
Re: Niewiadów Mamut - odbudowa
easy_rider pisze:Fajnie się to czyta Pany... 1000% lepiej niż na FB
Całkowicie zgadzam się z przedmówcą
A tymczasem dotarła paczka ze świecidełkami.
Na żywo też wyglądają dobrze.
Żuk model A - 1930
Warszawa 203 - 1966
Volkswagen 1300 - 1967
Niewiadów "Mamut" - 1976
Land Rover Discovery - 1997
Remont przyczepy Niewiadów Mamut
Warszawa 203 - 1966
Volkswagen 1300 - 1967
Niewiadów "Mamut" - 1976
Land Rover Discovery - 1997
Remont przyczepy Niewiadów Mamut
- Miron EZD
- Fanklubowicz
- Posty: 2060
- Rejestracja: poniedziałek, 18 wrz 2017, 21:41
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: Niewiadów Mamut - odbudowa
easy_rider pisze:Fajnie się to czyta Pany... 1000% lepiej niż na FB
FB to w Ślońskiej godce jest skrót od Fandzolenia i Beblania czy jakoś tak.
Jako gorol nie jestem pewien pisowni.
- misha22
- Przyjaciel
- Posty: 795
- Rejestracja: niedziela, 6 mar 2016, 17:17
- Lokalizacja: Srodkowe Mazowsze
Re: Niewiadów Mamut - odbudowa
Leśnowóz pisze:easy_rider pisze:Fajnie się to czyta Pany... 1000% lepiej niż na FB
Całkowicie zgadzam się z przedmówcą
A tymczasem dotarła paczka ze świecidełkami.
Na żywo też wyglądają dobrze.
20220202_173922.jpg
Stylizowane, podasz pod jaką nazwą występują?
De Reu 1968, prawie jak zapiekanka
601 Limuzyna
1.9 SDI caddyilac
601 Limuzyna
1.9 SDI caddyilac
Re: Niewiadów Mamut - odbudowa
Żuk model A - 1930
Warszawa 203 - 1966
Volkswagen 1300 - 1967
Niewiadów "Mamut" - 1976
Land Rover Discovery - 1997
Remont przyczepy Niewiadów Mamut
Warszawa 203 - 1966
Volkswagen 1300 - 1967
Niewiadów "Mamut" - 1976
Land Rover Discovery - 1997
Remont przyczepy Niewiadów Mamut
Re: Niewiadów Mamut - odbudowa
Zdaje sobie sprawę, że to jest gównoporada, ale jeżeli masz na to przestrzeń czasową, techniczną i psychiczną to bym poszukał jakiejś ramy od przyczepy o większym dmc i na niej postawił skorupę.
W papierach będziesz miał Hobby, Adria czy inny Knaus a w realu Mamuta.
Nie chcę zapeszać, ale 750 kg. moim zdaniem będzie nieosiągalne, nawet na pusto (bez bagaży).
Ja niestety przewiduję że za kilka lat, technika kontroli ciężaru pojazdów tak się rozwinie, że będą w stanie skontrolować pojazdy w ruchu, a systemy pomiaru będą zainstalowane na stałe przy większości bramek drogowych.
I wtedy połowa forumowiczów - ze mną włącznie - przekształci swoje przyczepy w gustowne doniczki.
W papierach będziesz miał Hobby, Adria czy inny Knaus a w realu Mamuta.
Nie chcę zapeszać, ale 750 kg. moim zdaniem będzie nieosiągalne, nawet na pusto (bez bagaży).
Ja niestety przewiduję że za kilka lat, technika kontroli ciężaru pojazdów tak się rozwinie, że będą w stanie skontrolować pojazdy w ruchu, a systemy pomiaru będą zainstalowane na stałe przy większości bramek drogowych.
I wtedy połowa forumowiczów - ze mną włącznie - przekształci swoje przyczepy w gustowne doniczki.
REMONT NIE DLA WRAŻLIWYCH: viewtopic.php?f=36&t=5157
- kooba
- Administrator
- Posty: 5516
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Niewiadów Mamut - odbudowa
Dobrze prawi, polać mu
Przekładka jak przekładka, ale bardziej dopasowane DMC się przyda. Holownik masz odpowiedni a eToll nie jest taki straszny.
750 kg przy twoich planach jest nierealne.
Przekładka jak przekładka, ale bardziej dopasowane DMC się przyda. Holownik masz odpowiedni a eToll nie jest taki straszny.
750 kg przy twoich planach jest nierealne.
Re: Niewiadów Mamut - odbudowa
Lubię dokonywać rzeczy niemożliwych
Żuk model A - 1930
Warszawa 203 - 1966
Volkswagen 1300 - 1967
Niewiadów "Mamut" - 1976
Land Rover Discovery - 1997
Remont przyczepy Niewiadów Mamut
Warszawa 203 - 1966
Volkswagen 1300 - 1967
Niewiadów "Mamut" - 1976
Land Rover Discovery - 1997
Remont przyczepy Niewiadów Mamut
- mannt
- Fanklubowicz
- Posty: 1045
- Rejestracja: środa, 12 maja 2010, 18:48
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: Niewiadów Mamut - odbudowa
Trzymamy kciuki żeby się udało. Sprawdzałeś wagę wyjściową samej skorupy z ramą? Trzeba liczyć każdy gram.Leśnowóz pisze:Lubię dokonywać rzeczy niemożliwych
Re: Niewiadów Mamut - odbudowa
Drednot pisze:... bym poszukał jakiejś ramy od przyczepy o większym dmc i na niej postawił skorupę.
Kiedyś pytałem się w WIOLI o ramę to było coś koło 10 tyś (tona DMC). Na zasadzie że podwozie z lampami, rejestracją i gotowa do jazdy a co na niej se postawisz to już wolny wybór.
N126n
Remont eNki
Remont eNki
Re: Niewiadów Mamut - odbudowa
mannt pisze:Trzymamy kciuki żeby się udało. Sprawdzałeś wagę wyjściową samej skorupy z ramą? Trzeba liczyć każdy gramLeśnowóz pisze:Lubię dokonywać rzeczy niemożliwych
Jeszcze nie, w pierwszej kolejności muszę zając się ramą i wtedy będę mógł pojechać na wagę.
Wstępnie przyjąłem założenie, że buda z ramą, szybami, drzwiami i kołami waży 400kg.
Żuk model A - 1930
Warszawa 203 - 1966
Volkswagen 1300 - 1967
Niewiadów "Mamut" - 1976
Land Rover Discovery - 1997
Remont przyczepy Niewiadów Mamut
Warszawa 203 - 1966
Volkswagen 1300 - 1967
Niewiadów "Mamut" - 1976
Land Rover Discovery - 1997
Remont przyczepy Niewiadów Mamut
- mannt
- Fanklubowicz
- Posty: 1045
- Rejestracja: środa, 12 maja 2010, 18:48
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: Niewiadów Mamut - odbudowa
Ciekawe czy rama po prostu jest przedłużona czy wyspawana nowa na wymiar skorupy.
Re: Niewiadów Mamut - odbudowa
Rama jest i przedłużana, i modzona, i trzeba zrobić z nią porządek
Żuk model A - 1930
Warszawa 203 - 1966
Volkswagen 1300 - 1967
Niewiadów "Mamut" - 1976
Land Rover Discovery - 1997
Remont przyczepy Niewiadów Mamut
Warszawa 203 - 1966
Volkswagen 1300 - 1967
Niewiadów "Mamut" - 1976
Land Rover Discovery - 1997
Remont przyczepy Niewiadów Mamut
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości