Nasze Holowniki
Re: Nasze Holowniki
Początkowo sceptycznie patrzyłem na tego Dolz'a ale raz kupiłem i kupię ponownie. Jak się okazało do mojego E36 po prostu nie ma lepszej pompy. Dobra cena, wykonanie też, do tego metalowy odlewany wirnik. U mnie od montażu najechane ma coś koło 90-100.000 i wszystko OK. Niedługo profilaktyczna wymiana na identyczną bo jest zalecenie BMW aby co stówkę wymienić pompę.
W dwóch innych identycznych autach znajomych też zakładałem te pompy i również wszystko gra.
W dwóch innych identycznych autach znajomych też zakładałem te pompy i również wszystko gra.
- __ArroW__
- Fanklubowicz
- Posty: 1571
- Rejestracja: wtorek, 19 lip 2016, 19:48
- Lokalizacja: Stary Toruń CTR
Re: RE: Re: Nasze Holowniki
Ceny pomp Dolz względem Metelli, SKF, Hepu potrafią różnic się nawet o ponad 50-70 złRAFALSKI pisze:Początkowo sceptycznie patrzyłem na tego Dolz'a ale raz kupiłem i kupię ponownie. Jak się okazało do mojego E36 po prostu nie ma lepszej pompy. Dobra cena, wykonanie też, do tego metalowy odlewany wirnik. U mnie od montażu najechane ma coś koło 90-100.000 i wszystko OK. Niedługo profilaktyczna wymiana na identyczną bo jest zalecenie BMW aby co stówkę wymienić pompę.
W dwóch innych identycznych autach znajomych też zakładałem te pompy i również wszystko gra.
Pozdr Cyganie [emoji41]
N126E + Volvo V50 2.0 136PS 2007r.
Remont zapiekanki - MaNdArYnA
2019 - 1311 km - 8 nocy
2017 - 530 km - 4 noce w Taborach - 2 noce w Pałacach
Remont zapiekanki - MaNdArYnA
2019 - 1311 km - 8 nocy
2017 - 530 km - 4 noce w Taborach - 2 noce w Pałacach

Re: Nasze Holowniki
Witam.
Mam ochotę wymienić swojego Transita na coś mniejszego np. Connecta.
W mojej okolicy jest jeden z silnikiem 1,6 Duratorq CR TC (115PS) - DV6. Poziom emisji V LDT2.
I jeszcze jeden z silnikiem 1,5 D Doratorq -TDC-Neo (110V). Poziom emisji Euro 6,2.
Co polecacie do ciągnięcia Enki?
Mam ochotę wymienić swojego Transita na coś mniejszego np. Connecta.
W mojej okolicy jest jeden z silnikiem 1,6 Duratorq CR TC (115PS) - DV6. Poziom emisji V LDT2.
I jeszcze jeden z silnikiem 1,5 D Doratorq -TDC-Neo (110V). Poziom emisji Euro 6,2.
Co polecacie do ciągnięcia Enki?
N126a - sprzedana
Jest teraz N126N
+ Ford Transit 85T260
Rok 2019 km. nie liczę, a nocki to; 1+3+1+1+1+5+3+1+3+4+3+2+5+2+4+4+2+2+2+3+3+3+2+2+1+1-28.12.2019 i to koniec /
Rok 2020 14.02. 1+2+5+5+2+3+4+2+1+3+2+3+2+2+3
Jest teraz N126N

Rok 2019 km. nie liczę, a nocki to; 1+3+1+1+1+5+3+1+3+4+3+2+5+2+4+4+2+2+2+3+3+3+2+2+1+1-28.12.2019 i to koniec /

Rok 2020 14.02. 1+2+5+5+2+3+4+2+1+3+2+3+2+2+3
- TomekN126N
- Fanklubowicz
- Posty: 3857
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 18:54
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Re: Nasze Holowniki
Connecta 1,6 / 115 koni miałem w firmie. Superanckie auto, takiego jeszcze nie miałem, naprawdę!!! Kupiliśmy dwa z salonu. W trochę ponad dwa lata 220 tys i: po Ok. 60-ciu w obu klękły uszczelki pod Głowicami. W odstępie 2 tygodni i z różnicą przebiegu 2 tysiące tj 58 i 60 tys!!! W jednym remont, w drugim wymiana silnika. Opuściło tuleje na trzecim garze.Po następnych 60-ciu to samo. Ale już dwie wymiany silnika. Przy 150 tys dwumasa. Po 120 tys jeździłem swoim normalnie, ale po 150 tys już w przedziale 1,5tys obrotów ( poniżej dwumasa) do 2,5 tys ( powyżej ciśnienie od turbiny i głowica). Dojechałem 99 tys i przy 220 druga wymiana silnika. Ford poszedł do Żyda i przysiedliśmy się na octavię 1.6/115 koni. Po dwóch latach ma 200 tys i chodzi. Aha, silnik 1,5 w fordzie jest zastepnikiem nieudanego 1.6, nie mam zdania, ale dużo connectów widuję na a-4... jeżdżą lawetami. Laweciarze mówią, że Laguna nie jest już „królową lawet”. Najlepsze jest to, ze to fajne i pakowne auto, a silnik 1.6 miał Ok 270Nm momentu i N-kę fajnie ciągnął. Tylko ta ich słaba trwałość. Szkoda, bo nie chciałbym go za darmo przez to.
Nocki/km
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
Re: Nasze Holowniki
Toż to kanty i poldki są trwalsze bo przyjęło się że po 100tys. remont. Tutaj po 200 to już 3 silnik nowy - masakra.
N126n
Remont eNki
Remont eNki
- Miron EZD
- Fanklubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: poniedziałek, 18 wrz 2017, 21:41
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: Nasze Holowniki
Jak to u nos na wsi godajo:
Ford g......no wort.
Ale ponoć nie każdej mordzie dobrze we fordzie.
Ford g......no wort.
Ale ponoć nie każdej mordzie dobrze we fordzie.

- TomekN126N
- Fanklubowicz
- Posty: 3857
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 18:54
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Re: Nasze Holowniki
Może i tak Mironku
Dlatego wolę auto z kurą na masce. Użytkuję dwa i oba są Ok 


Nocki/km
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
- Miron EZD
- Fanklubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: poniedziałek, 18 wrz 2017, 21:41
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: Nasze Holowniki
Kura, kura, nie kojarzę, możesz mnie oświecić?
Re: Nasze Holowniki
Miron EZD pisze:Jak to u nos na wsi godajo:
Ford g......no wort.
A Fiat jego brat

No ale nie każda morda pasuje do Forda.
Lepsze z kurą na masce niż z c..ą.TomekN126N pisze:Dlatego wolę auto z kurą na masce. Użytkuję dwa i oba są Ok

Na pewno jakiegoś kombivana albokubuś pisze:Co polecacie do ciągnięcia Enki?
dzin1975 pisze:T4
OCZY
Team
Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".
kilometry/nocki w n126e
12311/93

Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".
kilometry/nocki w n126e
12311/93
- dankm
- Fanklubowicz
- Posty: 688
- Rejestracja: czwartek, 23 cze 2016, 19:56
- Lokalizacja: świętokrzyskie (Boksycka)
Re: RE: Re: Nasze Holowniki
Gówno wort ale siedzi się jak lord [emoji3]Miron EZD pisze:Jak to u nos na wsi godajo:
Ford g......no wort.
Ale ponoć nie każdej mordzie dobrze we fordzie.
Ja miałem mondeo mk1 2l benzyna, w okresie 80 tyś raz sprzęgło dwa razy czujnik położenia wału. Teraz Galaxy silnik 1.9tdi vw nie powiem nie miałem awarii ale kupa pierdół siada i poci się silnik i co zrobisz jedno to drugim wyłazi. Ale zostaje do śmierci
Francuskie 120KM w ropie
Niemiecko-amerykańskie 115KM w ropie
Polsko-chińskie 3,5KM w benzynie
n126E
"E" tylko w dowodzie układ "D"
2018
1500km 38 nocy
2019
1800km 20 nocy
Niemiecko-amerykańskie 115KM w ropie
Polsko-chińskie 3,5KM w benzynie

n126E
"E" tylko w dowodzie układ "D"
2018
1500km 38 nocy
2019
1800km 20 nocy
Re: Nasze Holowniki
dzin1975 pisze:kubuś pisze:Co polecacie do ciągnięcia Enki?
T4
Z tym T4 chyba nie do końca jest tak wesoło. Rozważałem taką (T4 lub T5) możliwość ale ciężko znaleźć coś poniżej 2600 DMC.
Zresztą mam coś podobnego i chciałem zejść na coś mniejszego.
N126a - sprzedana
Jest teraz N126N
+ Ford Transit 85T260
Rok 2019 km. nie liczę, a nocki to; 1+3+1+1+1+5+3+1+3+4+3+2+5+2+4+4+2+2+2+3+3+3+2+2+1+1-28.12.2019 i to koniec /
Rok 2020 14.02. 1+2+5+5+2+3+4+2+1+3+2+3+2+2+3
Jest teraz N126N

Rok 2019 km. nie liczę, a nocki to; 1+3+1+1+1+5+3+1+3+4+3+2+5+2+4+4+2+2+2+3+3+3+2+2+1+1-28.12.2019 i to koniec /

Rok 2020 14.02. 1+2+5+5+2+3+4+2+1+3+2+3+2+2+3
- ruciak76
- Fanklubowicz
- Posty: 1696
- Rejestracja: niedziela, 1 cze 2008, 09:08
- Lokalizacja: EZG / Bratoszewice, gm. Stryków, woj. łódzkie
Re: Nasze Holowniki
Ja śmigam Ceed-em 2010 1.6 CRDI 115PS 255Nm i daje sobie świetnie radę, a zdarza mi się z budą trochę cisnąć, ale jak zacznę się rozglądać za kombivanem to chyba celował będę w VW Caddy a najlepiej Caddy Maxi, w pracy mamy jednego i drugiego i wg mnie z tyłu sztywna oś na resorze piórowym z piórem wspomagającym robi robotę przy tym aucie jeżeli chodzi o duże obciążenia przewożone w aucie. Mamy też trzy fordy transity connecty i tam przestrzeń ładunkowa jest podobna co w Caddy, problemów z silnikami jakie miał Tomek, nie ma, ale gdzieś w głowie tłucze się właśnie ta myśl " nie każda morda pasuje do forda" 

Skoda Octavia 3FL 1.6TDI 115KM 250Nm
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N

Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2025 - 4 nocki 615 km
2024 - 28 nocek, 2932 km
2008-2023 - 294 nocki, 33592 km
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N

Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2025 - 4 nocki 615 km
2024 - 28 nocek, 2932 km
2008-2023 - 294 nocki, 33592 km
Re: Nasze Holowniki
ruciak76 pisze:sztywna oś na resorze piórowym z piórem wspomagającym robi robotę przy tym aucie jeżeli chodzi o duże obciążenia przewożone w aucie.
Dokładnie. To jest plus wszystkich "dostawczaków"
OCZY
Team
Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".
kilometry/nocki w n126e
12311/93

Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".
kilometry/nocki w n126e
12311/93
Wróć do „Samochody Niewiadówek”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości