A gdyby taśmy się znudziły to zawsze jest możliwość podpięcia telefonu przez taką kasetkę z kablem, zresztą pewnie taką posiadasz.
PRL
Re: PRL
RAFALSKI pisze:Bajka
A gdyby taśmy się znudziły to zawsze jest możliwość podpięcia telefonu przez taką kasetkę z kablem, zresztą pewnie taką posiadasz.
Nie posiadam bo nigdy nie była mi potrzebna ale zawsze można zanabyć... Kaset sam wiesz, że mam sporo, z pół bagażnika bym zapakował więc przy czasie spędzonym za kierownicą na kilka lat wystarczy
Już nie mogę się doczekać!
Re: PRL
RAFALSKI pisze:Pewnie
Tak jeszcze myślę, nie wiem jak ten magnetofon jest zbudowany ale jeśli na pasku to warto by go profilaktycznie wymienić.
W poniedziałek idzie do człowieka, który w latach 80 był serwisantem UNITRA. Do dziś dłubie w sprzętach vintage. Będzie jak mówisz. Już o tym myślałem.
Re: PRL
Ooo
Przydałby mi się taki człowiek. GS-424 "Bernard" kręci talerzem ale nie trzyma stabilnie obrotów. Możesz dać na PW kontakt do gościa?
Z innej beczki. Nie pamiętam czy już kiedyś nie wrzucałem ale akurat wczoraj byłem i zrobiłem fotki. W jednym z małych, radomskich sklepów auto-moto wiszą na ścianie takie cuda. Są to obrazy olejne nieznanego artysty które kiedyś wisiały w Polmozbycie a po likwidacji trafiły w ręce prywaciarzy. Podobno niejeden pasjonat chciał je odkupić
Z innej beczki. Nie pamiętam czy już kiedyś nie wrzucałem ale akurat wczoraj byłem i zrobiłem fotki. W jednym z małych, radomskich sklepów auto-moto wiszą na ścianie takie cuda. Są to obrazy olejne nieznanego artysty które kiedyś wisiały w Polmozbycie a po likwidacji trafiły w ręce prywaciarzy. Podobno niejeden pasjonat chciał je odkupić
- popiolekpolska
- Fanklubowicz

- Posty: 479
- Rejestracja: piątek, 1 lip 2016, 00:47
- Lokalizacja: Czeladź
Re: PRL
Z mojej skromnej wiedzy to 424 to był Adam, a 434 Bernard. Adam napęd bez paskowy, Bernard paskowy. U mnie dopiero pomogła wymiana potencjometru regulacji obrotów.
N126e 1983
N126n 1988 -ex
N132L 1984
N126n 1988 -ex
N132L 1984
Re: PRL
Dziś klasyka karawaningowej motoryzacji PRL...
Gadżet, mityczny ekonomizer jazdy z przyczepą...
Czekał na reanimację długo i się doczekał
Spojler aerodynamiczny.
Odnowiony czeka na debiut w tym sezonie.
Gadżet, mityczny ekonomizer jazdy z przyczepą...
Czekał na reanimację długo i się doczekał
Spojler aerodynamiczny.
Odnowiony czeka na debiut w tym sezonie.
- kooba
- Administrator

- Posty: 5942
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: PRL
tomcat pisze:Przy obecnych cenach paliw jak znalazł
No nie wiem. Ja słyszałem, że taki spojler to +3l/100km
Niewiadów N126n
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
- krzysztof_cw
- Moderator

- Posty: 1125
- Rejestracja: środa, 12 paź 2016, 18:19
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: PRL
Nie przesadzaj z prędkością, bo docisk połamie Ci resory 
Chrysler Grand Voyager 3.3 + Chrysler Town&Country 3.6 + Niewiadów N126e + Adria Adiva 502 UK 
Re: PRL
krzysztof_cw pisze:Nie przesadzaj z prędkością, bo docisk połamie Ci resory
Ja mam lotnicze chyba a co najmniej wojskowe...
Wróć do „Hobby Fanklubowiczów”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości