Mój remont czyli 100 pytań do i relacja z prac - kontynuacja
- robert
- Administrator

- Posty: 2990
- Rejestracja: poniedziałek, 24 maja 2010, 12:09
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Mój remont czyli 100 pytań do i relacja z prac - kontynuacja
sMajster:
Rzeczowa dyskusja dotycząca dyszla i pomysłów jak zabezpieczyć i wzmocnić TAK. Wycieczki osobiste z sugestia, że ktoś ma 2 lewe ręce NIE .
Rama była remontowana w 2012 w zakresie zawieszenia. Jeździłem z nią do lata 2016 bez większych kłopotów. Latem 2015 prawa cześć dysza była spawana z uwagi na pęknięcie które zauważył Karol w Bieszczadach
Rzeczowa dyskusja dotycząca dyszla i pomysłów jak zabezpieczyć i wzmocnić TAK. Wycieczki osobiste z sugestia, że ktoś ma 2 lewe ręce NIE .
Rama była remontowana w 2012 w zakresie zawieszenia. Jeździłem z nią do lata 2016 bez większych kłopotów. Latem 2015 prawa cześć dysza była spawana z uwagi na pęknięcie które zauważył Karol w Bieszczadach
Re: Mój remont czyli 100 pytań do i relacja z prac - kontynuacja
Dobrze że skończyło się na dyszlu. U nas przy pierwszej eskapadzie było podobnie ale nie doszło jakimś cudem do złamania dyszla. Przy czarnej ramie (w 126e) trochę głupio jest zrobione to że profil dyszla (ceownik) jest zamknięty i gromadząca się woda nie ma drogi ujścia. Generalnie przy ostatnim przeskoku na trasie podczas podnoszenia na kółku odpadla nakrętka w uchwycie koła. Potem jak chciałem podnieść budkę za dyszel to palce wbiły mi się w profil od spodu. Dyszel trzymał się na lakierze:D
Wykręcono przez Taptalk z cyferblatu RWT "Bratek"
Wykręcono przez Taptalk z cyferblatu RWT "Bratek"
-
sMAJSTER
Re: Mój remont czyli 100 pytań do i relacja z prac - kontynuacja
Przyjmuje do wiadomości. Skasowałem swoje wypowiedzi bo nic nie wnoszą . Przepraszam Kuba za zamieszanie w twoim wątku nie było to w żadnym wypadku celowe i zaplanowane.
Ograniczę się do czytania , to forum jest ogólnie dostępne. Kuba jeśli będę mógł Ci w czymś pomóc to jestem do dyspozycji .
sMAJSTER
Ograniczę się do czytania , to forum jest ogólnie dostępne. Kuba jeśli będę mógł Ci w czymś pomóc to jestem do dyspozycji .
sMAJSTER
- kooba
- Administrator

- Posty: 5972
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Mój remont czyli 100 pytań do i relacja z prac - kontynuacja
Z tego co wiem to rama była robiona w zakresie zmiany zawieszenia na resory i odświeżenia. Nikt w niej dyszla nie wzmacniał.
Najłatwiej to focha wyciągnąć. Lepiej weź merytoryczny udział w dyskusji.
sMAJSTER pisze:Przyjmuje do wiadomości. Skasowałem swoje wypowiedzi bo nic nie wnoszą . Przepraszam Kuba za zamieszanie w twoim wątku nie było to w żadnym wypadku celowe i zaplanowane.
Ograniczę się do czytania , to forum jest ogólnie dostępne. Kuba jeśli będę mógł Ci w czymś pomóc to jestem do dyspozycji .
sMAJSTER
Najłatwiej to focha wyciągnąć. Lepiej weź merytoryczny udział w dyskusji.
Niewiadów N126n
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
RollerTeam Kronos 284TL
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
RollerTeam Kronos 284TL
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
- robert
- Administrator

- Posty: 2990
- Rejestracja: poniedziałek, 24 maja 2010, 12:09
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Mój remont czyli 100 pytań do i relacja z prac - kontynuacja
Czytając ten wątek chciałem poprosić o jedno...
Zwracajmy większą uwagę na to co piszemy. Słowa czasami bardziej ranią niż razy.
Łatwo kogoś skrzywdzić słowem... Przeprosić i naprawić krzywdy już o wiele trudniej.
Warto skupić się na merytorycznej dyskusji.
Szczególnie w świetle tego co napisałem w kwestii dyszla, ja i Kuba, powyżej....
Zwracajmy większą uwagę na to co piszemy. Słowa czasami bardziej ranią niż razy.
Łatwo kogoś skrzywdzić słowem... Przeprosić i naprawić krzywdy już o wiele trudniej.
Warto skupić się na merytorycznej dyskusji.
Szczególnie w świetle tego co napisałem w kwestii dyszla, ja i Kuba, powyżej....
-
dzin1975
Re: Mój remont czyli 100 pytań do i relacja z prac - kontynuacja
Najważniejsze że wszyscy cali i zdrowi..powodzenia w naprawie
- Fiacior75
- Fanklubowicz

- Posty: 1945
- Rejestracja: niedziela, 7 cze 2015, 22:02
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: Mój remont czyli 100 pytań do i relacja z prac - kontynuacja
Kuba a masz ten dyszel w zamkniętym profilu??? Może warto by było całkowicie go wymienić na jakiś mocny zamknięty i będzie po problemie.
- kooba
- Administrator

- Posty: 5972
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Mój remont czyli 100 pytań do i relacja z prac - kontynuacja
Dyszel jest oryginalny czyli otwarty jak wszystkie niewiadowskie. Z zamkniętego profilu to on dopiero będzie.
Niewiadów N126n
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
RollerTeam Kronos 284TL
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
RollerTeam Kronos 284TL
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
- __ArroW__
- Fanklubowicz

- Posty: 1668
- Rejestracja: wtorek, 19 lip 2016, 19:48
- Lokalizacja: Stary Toruń CTR
Re: RE: Re: Mój remont czyli 100 pytań do i relacja z prac - kontynuacja
kooba pisze:Dyszel jest oryginalny czyli otwarty jak wszystkie niewiadowskie. Z zamkniętego profilu to on dopiero będzie.
I bdb, polecam od razu ocynk i zapomnisz o ramie.
Pozdr ArroW!
Aktualnie ForDzik Custom...
N126E + Volvo V50 2.0 136PS 2007r.
Remont zapiekanki - MaNdArYnA
2019 - 1311 km - 8 nocy
2017 - 530 km - 4 noce w Taborach - 2 noce w Pałacach
N126E + Volvo V50 2.0 136PS 2007r.
Remont zapiekanki - MaNdArYnA
2019 - 1311 km - 8 nocy
2017 - 530 km - 4 noce w Taborach - 2 noce w Pałacach
- kooba
- Administrator

- Posty: 5972
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Mój remont czyli 100 pytań do i relacja z prac - kontynuacja
Ocynk raczej odpada bo nie będę ściągał budy z ramy.
Niewiadów N126n
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
RollerTeam Kronos 284TL
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
RollerTeam Kronos 284TL
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
- __ArroW__
- Fanklubowicz

- Posty: 1668
- Rejestracja: wtorek, 19 lip 2016, 19:48
- Lokalizacja: Stary Toruń CTR
Re: RE: Re: Mój remont czyli 100 pytań do i relacja z prac - kontynuacja
kooba pisze:Ocynk raczej odpada bo nie będę ściągał budy z ramy.
To zabezpiecz środkiem firmy Boll do profili zamkniętych.
Pozdr ArroW!
Aktualnie ForDzik Custom...
N126E + Volvo V50 2.0 136PS 2007r.
Remont zapiekanki - MaNdArYnA
2019 - 1311 km - 8 nocy
2017 - 530 km - 4 noce w Taborach - 2 noce w Pałacach
N126E + Volvo V50 2.0 136PS 2007r.
Remont zapiekanki - MaNdArYnA
2019 - 1311 km - 8 nocy
2017 - 530 km - 4 noce w Taborach - 2 noce w Pałacach
Re: Mój remont czyli 100 pytań do i relacja z prac - kontynuacja
Nie ciekawie, dobrze że skończyło się tak jak się skończyło.
Teraz to każdy powinien sprawdzić stan swojej przyczepy w tym miejscu...
Wymiana elementu wymianą ale czy nie będzie dodatkowych ceregieli z nr vin, nabijaniem etc?
Teraz to każdy powinien sprawdzić stan swojej przyczepy w tym miejscu...
Wymiana elementu wymianą ale czy nie będzie dodatkowych ceregieli z nr vin, nabijaniem etc?
Niewiadów n121 '93 mydelniczka (09.2016-05.2020)
-
dzin1975
Re: RE: Re: Mój remont czyli 100 pytań do i relacja z prac - kontynuacja
__ArroW__ pisze:kooba pisze:Ocynk raczej odpada bo nie będę ściągał budy z ramy.
To zabezpiecz środkiem firmy Boll do profili zamkniętych.
Pozdr ArroW!
Nie wiem jakie masz doświadczenia z Bollem,bo ja raczej złe...Używałem masy uszczelniajacej,i baranka.Obydwa preparaty się nie sprawdziły niestety.Ja polecam Novola...
- __ArroW__
- Fanklubowicz

- Posty: 1668
- Rejestracja: wtorek, 19 lip 2016, 19:48
- Lokalizacja: Stary Toruń CTR
Re: RE: Re: RE: Re: Mój remont czyli 100 pytań do i relacja z prac - kontynuacja
dzin1975 pisze:__ArroW__ pisze:kooba pisze:Ocynk raczej odpada bo nie będę ściągał budy z ramy.
To zabezpiecz środkiem firmy Boll do profili zamkniętych.
Pozdr ArroW!
Nie wiem jakie masz doświadczenia z Bollem,bo ja raczej złe...Używałem masy uszczelniajacej,i baranka.Obydwa preparaty się nie sprawdziły niestety.Ja polecam Novola...
Ja osobiście nie użytkowałem, ale mój klient używa tego środka od x lat i nie ma przeciwskazań odnośnie jakości dlatego polecam.
Pozdr ArroW!
Aktualnie ForDzik Custom...
N126E + Volvo V50 2.0 136PS 2007r.
Remont zapiekanki - MaNdArYnA
2019 - 1311 km - 8 nocy
2017 - 530 km - 4 noce w Taborach - 2 noce w Pałacach
N126E + Volvo V50 2.0 136PS 2007r.
Remont zapiekanki - MaNdArYnA
2019 - 1311 km - 8 nocy
2017 - 530 km - 4 noce w Taborach - 2 noce w Pałacach
Re: RE: Re: Mój remont czyli 100 pytań do i relacja z prac - kontynuacja
kaiman pisze:Teraz to każdy powinien sprawdzić stan swojej przyczepy w tym miejscu...
Mój zgnilec co prawda na ocynku ale ostatnio też się wczołgałem pod budę (przy okazji) i oglądnąłem cały dyszel dość szczegółowo.
reflexes
Fiat Burstner 535-2 2.8 idTD , wcześniej: Knaus Sport 400 LK , Adria Unica 5204 , Chateau Cantara 908 i N126n
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości
