Letnik - Szyszyńskie Holendry k. Ślesina

Awatar użytkownika
Alex
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 22
Rejestracja: sobota, 1 mar 2014, 17:36
Lokalizacja: Wartkowice

Letnik - Szyszyńskie Holendry k. Ślesina

Postautor: Alex » czwartek, 10 mar 2016, 10:17

Witam forumowiczów.
Ślesin i najbliższe okolice - to 2 kempingi - "Wiktorówka" kilkanaście kroków od OSiR w Ślesinie i "Letnik" w miejscowości Szyszyńskie Holendry, 3 km od Ślesina. Może nie będę obiektywny, bo na "Letnik" jeżdżę od 2 lat i tak mi się to miejsce spodobało, że jest to moje stałe miejsce letnich wypadów. Wiktorówkę odradzam przede wszystkim ludziom, chcącym mieć sanitariaty na jakimś poziomie. W Wiktorówce budynek z toaletami zatrzymał się gdzieś w PRL-u. Po jednej muszli klozetowej i jednej umywalce dla pań i panów, na zewnątrz zlewy do mycia naczyń. W kranie tylko i wyłącznie zimna woda, brak prysznica. Tak jak ktoś tu napisał - można wziąć prysznic idąc do pobliskiego ośrodka i płacąc 5 zł. Żeby być nieco obiektywnym w wypowiedzi - dopiszę, że pytałem właścicieli dlaczego sanitariaty wyglądają u nich tak, a nie inaczej - odpowiedziano mi, że chcieli wybudować nowe, miałaby być ciepła woda i warunki na miarę XXI wieku, ale nie otrzymają zezwolenia na budowę, ze względu na to, że (o ile dobrze zrozumiałem) miasto ma co do tego skrawka ziemi jakieś plany. Co do miejsca - faktycznie zjazd / podjazd jest nieco karkołomny, prąd co kilkanaście metrów, do ujęć wody niedaleko, do jeziora po kilkanaście, kilkadziesiąt metrów - w zależności gdzie się stanie. Sporym plusem jest też to, że wokoło jest sporo wysokich drzew liściastych, dających wytchnienie (z uwagi na cień) w letnie upalne dni. Co do cen - w roku 2014 za samochód, przyczepę i 4-ro osobową rodzinę płaciłem 63 zł za dobę.