zundapp600 pisze:No bo piszesz bzdury
Proszę napisz co miałeś na myśli pisząc te słowaTomek pisze: bo podłoga napewno do wymiany
zapytałem w jaki sposób
laminat do wycięcia czy tylko sklejka
I oczekiwałem prostej odpowiedzi a nie wykłady na temat mojej nieznajomości przyczep z Niewiadowa .
Proszę wykazać się fachowością i odpowiedź na zadane pytanie !!!!!!
Wystarczy przeczytać posta z fotorelacja Kolegi co remontuje n250 i tam dokładnie widać co się z tą sklejką dzieje, i jak jest jest przymocowana do reszty przyczepki( żywica + mata z włókna szklanego) wymieniamy tylko drewniane elementy które sie rozpadają oraz skleje i wszystko mocujemy na nowo żywica+ mata .
Co do kolegi jedrek101, proponuje sprawdzić podłogę w miejscu mocowania dyszla, jesli sklejka zgniła a pod nią drewniana kantówka która przy tym tez sie rozpada bo oryginalnie niczym tych drewnianych elementów nie zabezpieczali to po czasie pomiędzy mocowaniem a laminatem przy dyszlu powstaje luz i potem słychać stukanie przy holowaniu