Zakup nowej lodowki do n126e

czyli meble, lodówki, ogrzewanie, zlewozmywaki, kuchenki ...
Awatar użytkownika
Mobil-Zasada
Posty: 339
Rejestracja: środa, 2 paź 2013, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Zakup nowej lodowki do n126e

Postautor: Mobil-Zasada » poniedziałek, 26 lut 2018, 09:30

Cześć wszystkim. Dawno się nie odzywałem, ale nie martwcie się, czasami zaglądam na forum. :)

Do tej pory jeździłem,ze starą chłodziarką turystyczną zasilaną na 12v. Wiadomo że taka chłodziarka ma ograniczone swoje możliwości chłodzące, a juz na pewno nie sprawdzi sie w duże upały.
Chcę kupić lodówkę. 12/230/gaz. Ze względu na to, ze nie uważam za bardzo mądre kupowanie lodówki na gaz, która ma 25lat, chce kupić nowe urządzenie. Ponadto nie znam się na tego typu urządzeniach, wiec serwisowanie starej lodówki odpada.
W nowych lodówkach nie ma jakiegoś ogromnego wyboru. Zaciekawił mnie trochę Dometic rf62.
Link https://sklep.kampi.pl/pl/p/Lodowka-abs ... c-RF62/493
Cena nie zabija, około 2000zl.
Pytanie zasadnicze ( mam daleko do przyczepy), czy wymiarami ta lodówka pasuje w szafkę do n126e?
Podoba mi się w niej to, ze drzwiczki można zamienić stronami (chyba ze w większości można). W przyszłości będę chciał ją wykorzystać do drugiej Niewiadki i nie wiadomo po której stronie będę chciał mieć zawiasy.

Jeśli możecie zaproponować jakąś lodówkę, która spełnia moje wymagania i zmieści się w szafkę kuchenną, to czekam na propozycje.

Mam jeszcze ogólne pytanie o zużycie gazu. Teoretycznie te informacje są podane w specyfikacji lodówek. Czy mają one odzwierciedlenie w praktyce? Ja będę z gazu mało korzystał, ale z ciekawości chciałbym oszacować na ile dni pracy lodówki wystarczy mi butla.
Ciągnik: VOLVO S60 II D3
Przyczepa: N126ES

ese
Posty: 1
Rejestracja: sobota, 19 wrz 2015, 09:17

Re: zakup nowej lodowki do n126e

Postautor: ese » poniedziałek, 26 lut 2018, 17:00

Witam
Nie wiem czy pasuje ,ale tu jest 150zł taniej
http://allegro.pl/lodowka-turystyczna-d ... 58786.html

Awatar użytkownika