Turystyczna czy kasetowa?

czyli meble, lodówki, ogrzewanie, zlewozmywaki, kuchenki ...
Awatar użytkownika
aron48
Posty: 6
Rejestracja: niedziela, 21 cze 2015, 22:05
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontaktowanie:

Turystyczna czy kasetowa?

Postautor: aron48 » piątek, 26 cze 2015, 23:19

Od razu powiem - jestem totalnie początkującym "amatorem" i zbieram informacje sobie powolutku co by sobie wymarzyć i zaprojektowac przyczepkę marzeń :) Ale do rzeczy...

Jednym z moich priorytetów byłby kibelek :) Po pierwsze z racji planów podróży z dzieckiem (narazie 3 latka), po drugie z racji chęci podróży objazdowych a nie stacjonarnych. Pomijam narazie, że nie wiem czy w ogóle dał bym radę upchnąć wszystko co bym chciał do przyczepki ale małymi kroczkami będę sobie odrzucał albo dodawał pomysły :)

Generalnie pytanie jest takie - jeżeli chciałbym wstawiac/projektować łazieneczkę to jaką toaletę brać mógłbym pod uwagę i jakie są plusy i minusy turystycznych czy kasetowych? Temat narazie jest dla mnie teoretyczny tylko, więc prosiłbym i z góry dziękuję za jakieś naprowadzenie mnie lub wyprowadzenie z błędu :)

Awatar użytkownika
reflexes
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 10860
Rejestracja: czwartek, 10 sty 2013, 09:16

Re: Turystyczna czy kasetowa?

Postautor: reflexes » sobota, 27 cze 2015, 00:00

Kaseta, plus jeden podstawowy to opróżnianie z zewnątrz. Ja nie używałem kasety, mam przenośny i nie narzekam tylko powtarzam opinie zasłyszane od bardziej doświadczonych.

chris_666
Posty: 1281
Rejestracja: sobota, 4 wrz 2010, 22:22

Re: Turystyczna czy kasetowa?

Postautor: chris_666 » sobota, 27 cze 2015, 07:17

kasetę wypróżniasz od zewnątrz, przenośną możesz wystawić i też opróżnić na zewnątrz , ale kaseta wygodniejsza jako że na stałe zamocowana i nie lata po budzie

mając eNkę możesz zamiast szafki kuchennej zrobić łazienko-kibelko-szafę

Awatar użytkownika
aron48
Posty: 6
Rejestracja: niedziela, 21 cze 2015, 22:05
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontaktowanie:

Re: Turystyczna czy kasetowa?