mail od Iiro Pirhonen'a

czyli wszystko to, co nie pasuje do powyższych ...
Awatar użytkownika
bartosz
Posty: 1038
Rejestracja: sobota, 23 wrz 2006, 22:07

mail od Iiro Pirhonen'a

Postautor: bartosz » środa, 15 kwie 2009, 22:01

I have Predom N 126 D yearmodel 1984.Trouble with axle Alko B600(??).Could you tell me,please, what is axel-type number now a days for n126d? Trouble is—outside of tyres worns out only driven after 3 thousands kilometers.Are rubber suspetition-sticks too old ?Any possibilities for home-made-repairing, like bending axle?
Winter-greetins from Finnland


i moje tłumaczenie:

Mam problem N 126d z roku 1984. Mam problem z osią AlkoB600, Czy możecie mi powiedzieć jaki jest obecnie numer osi tego typu dla N126d? Mam nowe opony - przejechałem na nich 3000km, czy gumowe drążki zawieszenia są za stare? czy możliwa jest jakaś własnoręczna naprawa jak regulowanie osi?
Zimowe pozdrowienia z Finlandii

PS nie znam się na stronie technicznej więc tłumaczenie może nie być dokładne

Awatar użytkownika
gogi123
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 279
Rejestracja: środa, 23 kwie 2008, 13:40
Lokalizacja: Szubin 89-200

Re: mail od Iiro Pirhonen'a

Postautor: gogi123 » środa, 15 kwie 2009, 22:29

Odpisz: Kup se pan nowa os na allegro :P

Pewnie ma zuzyte gumy w osi. serwis chyba to zmienia ale to w PL. A os jest standard napewno. Jak ktos wie jaki jest rozstaw oryginalu to dobierze .

PS ale ci ludzie nie zaradni sa jak dzieci.
N-126N 88' + Citroen Berlingo 1.9d

Awatar użytkownika
jedrek101
Posty: 1941
Rejestracja: niedziela, 27 sty 2008, 10:33
Kontaktowanie:

Re: mail od Iiro Pirhonen'a

Postautor: jedrek101 » środa, 15 kwie 2009, 22:31

moja oś z '78 i zrobiłem już ze trzy tysie km i jakoś opom mi nie zdarło :?: :?: :?:

Awatar użytkownika
kotek
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 3501
Rejestracja: środa, 26 wrz 2007, 19:31
Lokalizacja: Częstochowa

Re: mail od Iiro Pirhonen'a

Postautor: kotek » środa, 15 kwie 2009, 22:45

Pewnie chodzi o gumowe wałki skrętne co w zawieszeniach AL-KO. W mojej przyczepie też mam to zawieszenie. Tam jest 6 wałków. Fachowo to się nazywa Sześciokątna sprężyna gumowa AL-KO. Duże odkształcenia, znaczna amortyzacja własna i miękkie sprężynowanie to właściwości sześciokątnej osi z gumowymi drążkami skrętnymi w systemie osi AL-KO Euro, gwarantującym najwyższy komfort jazdy i optymalne bezpieczeństwo. W polskich zawieszeniach jest 8 wałków. Koszt wymiany w serwisie to około 450 zł.
KOTEK N132 L + AUDI 100 + VW SHARAN

Awatar użytkownika
marek
Administrator
Administrator
Posty: 1032
Rejestracja: piątek, 22 wrz 2006, 14:37
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: mail od Iiro Pirhonen'a

Postautor: marek » czwartek, 16 kwie 2009, 07:21

Panowie dodam że gość jest Finem z stad to pytanie ,oni po prostu nie maja części.

serek
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1581
Rejestracja: wtorek, 17 kwie 2007, 22:55

Re: mail od Iiro Pirhonen'a

Postautor: serek » czwartek, 16 kwie 2009, 07:27

marek pisze:Panowie dodam że gość jest Finem z stad to pytanie ,oni po prostu nie maja części.

WITAM KOLEGE Z FINLANDII

Co nie zmienia faktu ,że wypadało by się przywitac...

no chyba ,że tego Bartek tego juz nie skopiował...

Ps. sorki , ale jestem na tym punkcie nie co uczulony.
życie jak droga, kiedyś się kończy...

Awatar użytkownika
bartosz
Posty: 1038
Rejestracja: sobota, 23 wrz 2006, 22:07

Re: mail od Iiro Pirhonen'a

Postautor: bartosz » czwartek, 16 kwie 2009, 09:34

serek pisze:
marek pisze:Panowie dodam że gość jest Finem z stad to pytanie ,oni po prostu nie maja części.

WITAM KOLEGE Z FINLANDII

Co nie zmienia faktu ,że wypadało by się przywitac...

no chyba ,że tego Bartek tego juz nie skopiował...

Ps. sorki , ale jestem na tym punkcie nie co uczulony.



Wkleiłem cały email :)


Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości