hamulec najazdowy

czyli wszystko to, co nie pasuje do powyższych ...
Awatar użytkownika
rafał
Fanklubowicz
Fanklubowicz

hamulec najazdowy

Postautor: rafał » piątek, 20 mar 2009, 13:15

Witam .Przed sezonem letnim zamierzam sobie zapodać niewiadówkę używaną ale... wersja d lub e jest często bez hamulca . Moje pytanie jest takie : gdzie można taki kompletny hamulec kupić . Montaż w wytwórni jako usługa odpada bo raz że kawałek drogi spod Nowego Sącza a po drugie tam by mnie skasowali za usługę "skolko godno", a mechanik do którego mam na miejscu podejmie się takiego montażu bo wie jak , tylko muszę takowy hamulec i układ jezdny sobie zakupić we własnym zakresie .Gdzie to szukać żeby do n126 pasował nie wiem i dlatego pytam .Można oczywiście jezdzić bez najazdu ale wokół Sącza same góry i zakręty i jest to trochę niebezpieczne tym bardziej że nie mam dużego doświadczenia w jeżdzie z przyczepą a mój samochód też nie jest zbyt ciężki (Łada Samara 1500 , 980 kg wagi ) .Czy jest sens szukać takiego podzespołu używanego czy też jedynie nowy .Proszę o poradę . Pozdrawiam Rafał
Szanuj szefa swego możesz mieć gorszego (uwaga mi się nie sprawdzło teraz mam dobrego szefa !!!!!! ) . Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk a rośnie popyt na święty spokój . Jak się nie ma co się lubi to się z........a żeby to mieć .

serek
Fanklubowicz
Fanklubowicz

Re: hamulec najazdowy

Postautor: serek » piątek, 20 mar 2009, 14:00

Co do kosztów takowego najazdu z pełnym osprzetem do gotowego założenia to koszt około 1000 zł załeży jeszcze jaki typ bębnów czy szeroki rostaw śrub, czy mały 4x98 , bo znów koszta idą w góre...