Klubowa Pod łodziowa- Prośba o identyfikację i pomoc....
: sobota, 17 gru 2011, 20:28
Witam,
Ostatnio zacząłem się udzielać w klubie żeglarskim, mają tam przyczepę pod łodziową stan ogólnie mówiąc pozostawia dużo do życzenia. Podjąłem się opieki nad nią i doprowadzenia jej do stanu używalności. Niestety nikt nic nie wie więcej oprócz tego, że jest to Niewiadów i ma DMC 750kg oraz jedną oś (chyba z belką skrętną), sam zdołałem podczas wizji lokalnej zidentyfikować, że ma koła od Poloneza oraz hamulec najazdowy. Rok produkcji zapewne przed upadkiem PRL.
Z wstępnych oględzin wynika, że przyczepa potrzebuje:
-Błotników(jeden jest ale stan jego jest mi bliżej nie znany)
-Lamp tylnych oraz tych pomarańczowych obrysówek
-Naprawy osi jezdnej(opony zużywają się nie równo miernie)
Chcemy to zrobić jak najniższym kosztem ponieważ w klubowej kasie są pustki a ta przyczepa pomaga generować zysk, więc musi być sprawna. Czy bardziej opłaca się ją odratować czy kupić inną na większy DMC 2600kg??
Gdzie w warszawie dorwę te części w rozsądnej cenie??
Ostatnio zacząłem się udzielać w klubie żeglarskim, mają tam przyczepę pod łodziową stan ogólnie mówiąc pozostawia dużo do życzenia. Podjąłem się opieki nad nią i doprowadzenia jej do stanu używalności. Niestety nikt nic nie wie więcej oprócz tego, że jest to Niewiadów i ma DMC 750kg oraz jedną oś (chyba z belką skrętną), sam zdołałem podczas wizji lokalnej zidentyfikować, że ma koła od Poloneza oraz hamulec najazdowy. Rok produkcji zapewne przed upadkiem PRL.
Z wstępnych oględzin wynika, że przyczepa potrzebuje:
-Błotników(jeden jest ale stan jego jest mi bliżej nie znany)
-Lamp tylnych oraz tych pomarańczowych obrysówek
-Naprawy osi jezdnej(opony zużywają się nie równo miernie)
Chcemy to zrobić jak najniższym kosztem ponieważ w klubowej kasie są pustki a ta przyczepa pomaga generować zysk, więc musi być sprawna. Czy bardziej opłaca się ją odratować czy kupić inną na większy DMC 2600kg??
Gdzie w warszawie dorwę te części w rozsądnej cenie??