Strona 1 z 1
Początek remontu n250 a
: wtorek, 19 lip 2011, 11:33
autor: Wojtas08
Witam,
Właśnie zacząłem przygodę z NIewiadówką gdyż posiadam fiata 126p, a n250 pasuję do niego idealnie
Prosiłbym o porady co dokładnie po czemu robić.
Narazie przyczepka jak i klapa została zmatowiona papierem ściernym wodnym 240.
Dowiedziałem się, że muszę dać podkład do laminatu a na to zwykły podkład, lecz co zrobić z pajęczynkami? Dawać na nie szpachlówkę i przytrzeć czy raczej podkład do laminatu.
Jak widać jestem laikiem w tej dziedzinie.
Parę zdjęć


Re: Początek remontu n250 a
: wtorek, 19 lip 2011, 14:05
autor: BIGL
Jak wypełnisz pajączki szpachlą i potem to przytrzesz to dawaj ten podkład. Ilość szpachli będzie śladowa (tylko w tych rysach) więc nie powinno być żadnego problemu. Najlepiej podjedź do pierwszego lepszego serwisu lakierniczego i zapytaj - dostaniesz gotową informację i może jakieś konkretne porady "z życia wzięte" dotyczące samego lakierowania.
Re: Początek remontu n250 a
: wtorek, 19 lip 2011, 16:42
autor: Wojtas08
Ok. Najbardziej chodziło mi o to, że szpachla na początek. Jutro idę po szpachlę i zaczynamy

Re: Początek remontu n250 a
: środa, 27 lip 2011, 23:34
autor: Andy
Po pierwsze chciałbym powiedzieć, że masz NIESAMOWITY zestaw! Zanim zdecydowałem się na dużego fiata i n-126 marzyłem o czymś takim.
Po drugie zacząć trzeba od szpachli, ale najważniejsze żebyś wypełnij każdą rysę i każdego pajączka, bo nawet takie, które ledwo widać po lakierowaniu wychodzą i z każdą warstwą się pogłębiają.
Ja lakierowałem farbą Oliva emapur i Oliva bosman 54. Zwykłym pistoletem do malowania (50zł) podłączonym do kompresora. (mała rada - jak się zdecydujesz na malowanie pistoletem to kup taki z pojemnikiem na farbę na górze pistoletu a nie na dole, grawitacja bardzo ułatwia pracę

)
Jak będziesz chciał malować ramę to polecam zerwać resztki rdzy druciakiem i pomalować choćby zwykłym hammerite'm.
Mam nadzieje, że to ci pomoże. Jakby co to pisz. Pzdr
Re: Początek remontu n250 a
: czwartek, 28 lip 2011, 06:17
autor: BIGL
Ramę to raczej masz ocynkowaną ale co do malowania to daruj sobie hammerite-a - po roku sam odpadnie. Farba chlorokauczukowa podkładowa, a na to chclorokauczuk już pod kolor - tanio i solidnie.
Re: Początek remontu n250 a
: czwartek, 28 lip 2011, 07:06
autor: zbicho
Andy pisze:Jak będziesz chciał malować ramę to polecam zerwać resztki rdzy druciakiem i pomalować choćby zwykłym hammerite'm.
Mam nadzieje, że to ci pomoże. Jakby co to pisz. Pzdr
Gruby papier ścierny tylko i wyłącznie, szczotki druciane zagłaskują rdze,a jako farbę podkładową polecam którąś z najtańszą farb podkładowych dwuskładnikowych epoksydowych do malowania samochodów, można ją nawet pędzlem nanosić.
Re: Początek remontu n250 a
: czwartek, 28 lip 2011, 13:06
autor: jacek45
Witam,jeśli idzie o ścisłość to N250 nie ma ramy tylko rurę fi 50 lub 60 która robi za dyszel .
Re: Początek remontu n250 a
: niedziela, 31 lip 2011, 09:30
autor: szymanek
Na początek gratuluję takiego zestawu - może i ja niedługo stanę się posiadaczem malczaka na chromowanych zderzakach i N250. Masz może instrukcje do tej niewiadówki? A co do samego remontu - masz zamiar ściągać budę z ramy czy nie będzie to konieczne?
Re: Początek remontu n250 a
: niedziela, 14 sie 2011, 21:22
autor: jacek45
Witam - ostatnio nie bardzo mam czas na bywanie na forum dlatego dopiero dzisiaj piszę.
Czy potrzebna jest jeszcze instrukcja do N-250 , bo mam takową i to na płycie i mógłbym
podesłać . Pozdrawiam z Opola.
Re: Początek remontu n250 a
: niedziela, 14 sie 2011, 22:51
autor: szymanek
Witam! Instrukcja jest wciąż potrzebna - jak najbardziej, mój mail
k.szymanek@o2.pl. Z góry dziękuję i pozdrawiam!
Re: Początek remontu n250 a
: poniedziałek, 15 sie 2011, 17:32
autor: kotek
Prześlij instrukcję do Bartosza, on wrzuci na fanklub.