Remont

czyli wszystko to, co nie pasuje do powyższych ...
gofer
Posty: 285
Rejestracja: sobota, 7 maja 2011, 19:31
Lokalizacja: Resovia

Remont

Postautor: gofer » poniedziałek, 6 cze 2011, 22:36

Witam

juz kiedys pisalem ze wkrotce zaczne remont i te dni teraz nadeszly

oczywiscie na poczatek standart pomoc w odpadnieciu tepicerce. czyszczenie pozostalosci kleju i gabki

niestety im glebiej w las tym coraz wiecej niestandardowych napraw. pod linoleum na podlodze zastalem zgnita sklejke na tyle przyczepy. Niestety pod sklejka biala narosl no i o zgrozo stojaca woda

Poradzilismy sobie i z tym

teraz nowa podloga z plyty osb i wymienione zbutwiale laty

akurat przeszedl deszcz gdy bylismy w srodku a tu "kap, kap plyna ..." z tylniego okna. Ogledziny no i okazalo sie ze zawias okna przykrecony jest wylacznie do skorupy. nie wiem czy tak ma byc ale wedlug nas cos im sie pojechalo z wymiarami no i zalaminowana listewka od srodka mija sie z wkretami zawiasu o milimer tak ze wkrety nie sa wkrecone w deske a po wykreceniu dziura na wylot.

demontaz zawiasu, uszczelka pod zawias z gumy, wszytsko na silikon szklarski do budki, od wewnatrz odbicie listwy (na szczescie udalo sie) podniesienie listwy o 1 cm w gore (niestety tylnia polka bedzie nico wyzej i nie zgra sie z bocznymi ale damy jakas podkladke pomiedzy) wsztstko skrecone nowymi wkretami, usuniecie pozostalosci silikonu pifko i nadeszla nocka

teraz zacznieny chyba wyklejac wykladzina

zdjecia wkrotce
Piotrek N132T + SEAT Toledo

moje remonty
mój vintage projekt

BIGL
Posty: 1273
Rejestracja: poniedziałek, 14 maja 2007, 20:17
Lokalizacja: Białystok

Re: Remont

Postautor: BIGL » wtorek, 7 cze 2011, 09:03

No i wreszcie coś się dzieje :D , dawaj zdjęcia abyśmy mieli podgląd sytuacji. W miejscu gdzie stała woda ja bym wywiercił parę małych otworków - jak to mówi Bronek -"Woda ma to do siebie że spływa" (może też remontował :wink: ). Powodzenia :D :!:


Śpiesz się bo zlot już za dwa tygodnie 8)
Obrazek

Awatar użytkownika
kotek
Moderator
Moderator
Posty: 3503
Rejestracja: środa, 26 wrz 2007, 19:31
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Remont

Postautor: kotek » wtorek, 7 cze 2011, 22:24

Powodzenia w remoncie, może parę fotek.
KOTEK N132 L + AUDI 100 + VW SHARAN

gofer
Posty: 285
Rejestracja: sobota, 7 maja 2011, 19:31
Lokalizacja: Resovia

Re: Remont

Postautor: gofer » wtorek, 7 cze 2011, 22:41

Tu zalegle fotki

cepka

Obrazek
Obrazek
Obrazek

poczatek remontu

Obrazek
Obrazek

nowa podloga

Obrazek


dzis przyszla pora na sciany. wczesniej oczyszczone ze starej planki i kleju zostaly pokryte wykladzina dywanowa. Najtansza jaka udalo sie nam znalezc. 6 zeta za metr kw.. kleilo sie bardzo dobrze i gdyby nie wczesniej umowione spotkanie dzis obklejona bylaby cala

najwieksza sciana poszla na 1 ogien

Obrazek

jak sie okazalo wyszlo calkiem calkiem jedynie zdalismy sobie sprawe ze przy klejeniu sufitu mozna ja poplamic wiec zostala okryta folia. i przyszedl czas na sufit

Obrazek

klejony z kawalkow ale nie rzuca sie tak bardzo w oczy. na koniec przygotowalismy szablon do miejsc nad polkami

Obrazek

po calym tym klejeniu nie potrzebne bylo pifko :P
Kleilismy na Pronikol OBT III (butapren ale nieco tanszy)
Piotrek N132T + SEAT Toledo

moje remonty
mój vintage projekt

Awatar użytkownika
Depeche
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 402
Rejestracja: niedziela, 2 sty 2011, 14:39

Re: Remont

Postautor: Depeche » środa, 8 cze 2011, 21:21

Przypominają mi się chwile z mojego remontu, pifko było tu nieodłącznym ratunkiem. Ciągle chcę porobić zdjęcia do wrzucenia na forum już po remoncie, ale stale coś. Może co się odwlecze to nie uciecze.

BIGL
Posty: 1273
Rejestracja: poniedziałek, 14 maja 2007, 20:17
Lokalizacja: Białystok

Re: Remont

Postautor: BIGL » czwartek, 9 cze 2011, 00:15

Depeche pisze:Przypominają mi się chwile z mojego remontu, pifko było tu nieodłącznym ratunkiem. Ciągle chcę porobić zdjęcia do wrzucenia na forum już po remoncie, ale stale coś. Może co się odwlecze to nie uciecze.

Ty kleiłeś polimerowym - a to zupełnie inna bajka :D :wink:
Obrazek

gofer
Posty: 285
Rejestracja: sobota, 7 maja 2011, 19:31
Lokalizacja: Resovia

Re: Remont

Postautor: gofer » piątek, 10 cze 2011, 20:31

I tak jak pisalem wczesniej sroda byla dneim bezowocnej pracy przy cepce. Jedynie co udalo mi sie zrobic to przy okazji wyjazdu sluzbowego wykonac rekonesans 2 campingow (Polana Sosny, i Pod Krokwiami) tak apropos planowanego wyjazdu przyczepa

W czwartek dokonczylismy klejenie wykladziny i docielismy kawalki nad polkami z pomoca szablonu wyszlo niej wiecej tak

obok drzwi

Obrazek

nad oknem

Obrazek

po drugiej stronie

Obrazek

dzis przyszla pora na wykladzine na podlodze ponowne przykrecenie mebli w tym lozka pietrowego dla dzieciakow
lozeczko tylko w celu spaswania jutro zostanie ponownie wymontowane w celu pomalowania caponem i lakierem

wyszlo tak

duze spanie

Obrazek

lozeczko

Obrazek
Obrazek

teraz juz pozostala kosmetyka czyli polki, dodatkowa szafka, elektryka, gazownia, lodowka, itd

mozna miec "kaca" po butaprenie ??
Piotrek N132T + SEAT Toledo

moje remonty
mój vintage projekt

Konto usuniete

Re: Remont

Postautor: Konto usuniete » piątek, 10 cze 2011, 21:20

Post usuniety
Ostatnio zmieniony środa, 6 mar 2013, 19:02 przez Konto usuniete, łącznie zmieniany 1 raz.

BIGL
Posty: 1273
Rejestracja: poniedziałek, 14 maja 2007, 20:17
Lokalizacja: Białystok

Re: Remont

Postautor: BIGL » sobota, 11 cze 2011, 00:18

:D
Obrazek

gofer
Posty: 285
Rejestracja: sobota, 7 maja 2011, 19:31
Lokalizacja: Resovia

Re: Remont

Postautor: gofer » środa, 28 wrz 2011, 11:07

no i sezon sie konczy a ja wciaz nie dodalem koncowych fotek

ostatecznie lozko pietrowe powstalo

wyglada tak

Obrazek
Obrazek

Dodatkowo ze starego lozka powstala mala szafka widoczna na 1 zdjeciu
W dolnej czesci udalo sie pomiescic: bezpieczniki, akumulator zelowy, gniazda 230 i inne, oraz polka na wysokosc butelki 1,5l
Demontujac dola polke lozka mamy maly kojec dla niemowlaka

Obrazek

Dodatkowym usprawnieniem jest obsluga elektrycznej pompki wody stopa.
Jako wylacznik uzylismy typowego wylacznika dzwonkowego i umiescilismy na szafce tuz nad podloga

prawy dolny rog
Obrazek

Nie pokazuje zdjec rzeczy nieprzerabianych bo sa jak u kazdego

A co teraz?

Podrozowalismy glownie sierpniem i wrzesniem wiec pogode mielismy a przedsionek rozkladalismy nawet na 1 dzien jednak doszlismy do wniosku ze przydaly by sie 2 sypialnie tak aby zawsze w 1 byl stolik. W zwiazku z tym mam 2 plany.

1. sprzedaz tej a kupno 132 lub zagranicznej (niestety ogranicza mnie holownik wiec DMC max 750) z naciskiem na 132 i jej szczelnosc. Przyczepka juz na allegro kilka telefonow 2 osoby zainteresowane (czestochowa i N.Deba) ale jeszcze nikt nie ogladal na zywo ale gdyby ktos wiedzial cos o 132 poza allegro bo tam lustruje caly czas to chetnie przyjme informacje

2. przerobienie wersji E do wersji D a i tu prosze o rady jezeli ktos cos podobnego robil
Piotrek N132T + SEAT Toledo

moje remonty
mój vintage projekt

BIGL
Posty: 1273
Rejestracja: poniedziałek, 14 maja 2007, 20:17
Lokalizacja: Białystok

Re: Remont

Postautor: BIGL » środa, 28 wrz 2011, 15:53

Przy 2 dzieci nawet 132 będzie ciebie ograniczała bo nie będzie wolnego stolika. Proponuję pooglądać parę 132-jek nawet z ogłoszenia (mi chęć przeszła po 2), no chyba że nastawiasz się na kapitalny remont itp.
U mnie niestety szkieletówka na horyzoncie bo i coraz śmielej myślimy o powiększeniu rodziny :D :wink:
Póki co to jest Enka i jest git 8)
Obrazek

gofer
Posty: 285
Rejestracja: sobota, 7 maja 2011, 19:31
Lokalizacja: Resovia

Re: Remont

Postautor: gofer » środa, 28 wrz 2011, 17:42

Wiem wiem ale ogranicza mnie te 750kg. Tu juz jest ciezko cos znalezc rozsadnego. Angielki to przewaznie salonki w tej wadze wiec pozostaja mi konstrukcje kontynentalne i nasza krajowa 132.
Jak widac poradzilem sobie z remontem tej wiec i na wieksza starczy mi sil ale co prawda to dzieciaki rosna i na nastepne lato beda rok starsze

Googlam, pytam to tu to tam i poki co nie podjalem jeszcze ostatecznej decyzji.

a tak przy okazji bo widze zes z bialegostoku

obserwuje taka aukcje

http://allegro.pl/przyczepa-kempingowa- ... 58308.html

gdybym popytal moglbys tam zajrzec i looknac jak wyglada, a moze znasz?
Piotrek N132T + SEAT Toledo

moje remonty
mój vintage projekt

Andrzej132
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 752
Rejestracja: niedziela, 23 mar 2008, 17:24
Lokalizacja: Opole

Re: Remont

Postautor: Andrzej132 » środa, 28 wrz 2011, 19:09

Małe uzupełnienie: N132 ma DMC 800 kg.

gofer
Posty: 285
Rejestracja: sobota, 7 maja 2011, 19:31
Lokalizacja: Resovia

Re: Remont

Postautor: gofer » środa, 28 wrz 2011, 19:18

a nie kazda
sa i 750 kg zarejestrowane

akurat 50 kg to nie problem samochodu a kwestia odpowiedniego wpisu na DR
zastepcze tabliczki znamionowe nie posiadaja wpisanych mas

zreszta duzo innych przyczep tak jezdzi

ot np
http://allegro.pl/przyczepa-kempingowa- ... 41364.html
http://allegro.pl/przyczepa-kempingowa- ... 93126.html

aktualnie ciagne 126E gdzie w DR stoi DMC 420
dzieki temu legalnie jezdze fabia ktora ma O2 450
Piotrek N132T + SEAT Toledo

moje remonty
mój vintage projekt

BIGL
Posty: 1273
Rejestracja: poniedziałek, 14 maja 2007, 20:17
Lokalizacja: Białystok

Re: Remont

Postautor: BIGL » środa, 28 wrz 2011, 19:20

gofer pisze:Wiem wiem ale ogranicza mnie te 750kg. Tu juz jest ciezko cos znalezc rozsadnego. Angielki to przewaznie salonki w tej wadze wiec pozostaja mi konstrukcje kontynentalne i nasza krajowa 132.
Jak widac poradzilem sobie z remontem tej wiec i na wieksza starczy mi sil ale co prawda to dzieciaki rosna i na nastepne lato beda rok starsze

Googlam, pytam to tu to tam i poki co nie podjalem jeszcze ostatecznej decyzji.

a tak przy okazji bo widze zes z bialegostoku

obserwuje taka aukcje

http://allegro.pl/przyczepa-kempingowa- ... 58308.html

gdybym popytal moglbys tam zajrzec i looknac jak wyglada, a moze znasz?

Oko Dzwoniłem i przyczepa jest teraz gdzieś pod Grajewem (100km od Białegostoku) więc ja nie dam rady. Kobieta mówiła że z czasem może ją przywiezie - jak się dogada w komisie na miejsce itp. Podobno jest OK i byli gdzieś 2 tygodnie nad morzem - ale te rozmowy przez telefon to różnie wychodzą. Jak chcesz to zadzwoń i pogadaj - może dowiesz się czegoś więcej. Jak coś znajdziesz w okolicy to dawaj znać , w miarę możliwości pomogę.
Pozdrawiam
Obrazek


Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości