Wszystko o N132

czyli wszystko to, co nie pasuje do powyższych ...
atlx
Posty: 5
Rejestracja: środa, 9 wrz 2009, 17:36
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Wszystko o N132

Postautor: atlx » poniedziałek, 28 wrz 2009, 10:53

Witam Panów i Panie (hehe) :D .

Mam Kilka pytań Do posiadaczy właśnie N132 ponieważ remont w toku i mam wiele niepewności i oto kilka z nich

- szyby te duże otwierane to te same co do N126N (podwójne) i uszczelki pasują od tej właśnie przyczepki
- czy istnieje podwójne okno nadkuchenne i od jakiej przyczepki pasuje okno + uszczelka
- szyby boczne +uszczelki pasują od N126
to te najważniejsze a teraz z innej beczki

czym czyścić od środka i na zewnątrz (dodam że na zewnątrz ktoś pomalował pędzlem całą przyczepę)
obracał ktoś n132 i jakie są pozytywy i negatywy
I gdzie zamawiać części Nowe
No to tyle Panowie hehe na razie

a co się tyczy środka to mam wiele pomysłów i nie wiem na co się zdecydować.

pozdrawiam wszystkich.


Andrzej132
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 811
Rejestracja: niedziela, 23 mar 2008, 17:24
Lokalizacja: Opole

Re: Wszystko o N132

Postautor: Andrzej132 » poniedziałek, 28 wrz 2009, 19:40

Podwójne nadkuchenne na pewno istniej bo ja takie mam.

Awatar użytkownika
kotek
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 3501
Rejestracja: środa, 26 wrz 2007, 19:31
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Wszystko o N132

Postautor: kotek » poniedziałek, 28 wrz 2009, 19:58

Okna są takie same jak w Enkach, podwójne czyli tak zwane atermiczne w 132 występowały standardowo, i teraz też można je dokupić lecz droższe są od zwykłych średnio od 100 do 150 zł a przyciemniane nawet 200 zł. Ja wymieniałem u siebie i montowałem zwykłe i nie narzekam.
KOTEK N132 L + AUDI 100 + VW SHARAN

atlx
Posty: 5
Rejestracja: środa, 9 wrz 2009, 17:36
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Wszystko o N132

Postautor: atlx » środa, 30 wrz 2009, 11:47

Dzięki wszystkim za podpowiedzi i już kolejne pytania do przemyślenia:
- co myślicie o wyklejeniu korkiem całej przyczepki i jaką grubość zastosować ja się waham między 7 a 10 mm
- jak zakleić otwór okienny ten nad kuchnią (bo mi w tym miejscu nie pasuje, planuje kuchnię na drugiej ściance).

Awatar użytkownika
konrad
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 1453
Rejestracja: wtorek, 22 kwie 2008, 13:18
Lokalizacja: Krk/Lbl

Re: Wszystko o N132

Postautor: konrad » środa, 30 wrz 2009, 12:45

atlx pisze:Dzięki wszystkim za podpowiedzi i już kolejne pytania do przemyślenia:
- co myślicie o wyklejeniu korkiem całej przyczepki i jaką grubość zastosować ja się waham między 7 a 10 mm


poczytaj bo było o korku pisane
ja robiłem panelami ściennymi, nie wiem ile one mają grubości, 2-3mm
drugi rok jest OK, problemem jest tylko wyprofilowanie płyt w zaokrąglonych rogach niewiadek

jeden z kolegów robił tapetą korkową i twierdził że układa się super

piszesz o 7-10mm :shock: nie pomyliłeś coś ?
taka gruba płyta raczej nie uformuje się do łuków, będzie jak panel MDF czy deska :?:
była N126e, jest Hobby 430T+ Ford Focus C-max 1.8 + Suzuki Vitara 4x4

Awatar użytkownika
Paczek
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 4546
Rejestracja: czwartek, 2 kwie 2009, 21:23
Lokalizacja: Opoczno

Re: Wszystko o N132

Postautor: Paczek » środa, 30 wrz 2009, 18:57

atlx pisze:Dzięki wszystkim za podpowiedzi i już kolejne pytania do przemyślenia:
- co myślicie o wyklejeniu korkiem całej przyczepki i jaką grubość zastosować ja się waham między 7 a 10 mm
- jak zakleić otwór okienny ten nad kuchnią (bo mi w tym miejscu nie pasuje, planuje kuchnię na drugiej ściance).



może suche tynki ?

to oczywiście żart - poczytaj remonty naszych kolegów i wybierz sobie najbardziej odpowiadający Ci sposób.
Jest w czym wybierać .
http://www.fanklub-niewiadowek.com/niew ... monty.html

a na koniec opisz i prześlij własną relacje z remontu

Powodzonka

Awatar użytkownika
zbicho
Posty: 104
Rejestracja: środa, 12 sie 2009, 18:45
Lokalizacja: Białystok

Re: Wszystko o N132

Postautor: zbicho » środa, 30 wrz 2009, 22:08

atlx pisze:- jak zakleić otwór okienny ten nad kuchnią (bo mi w tym miejscu nie pasuje, planuje kuchnię na drugiej ściance).

Witam, sposoby napraw i przeróbek laminatu naszych skorupek są identyczne jak w przypadku szkutnictwa, aby nie popadać w zbyt duże koszty to proponuje zamiast żywic epoksydowych zastosować poliestrowe,podrzucam link do artykułu. Zanim zaczniesz laminować to musisz od zewnętrznej strony otworu okiennego przykręcić większy kawałek np. sklejki z naciągniętą na nim folią,lub też innym separatorem aby laminat nie przywarł do formy, a po wszystkim szpachlowanie i malowanie. Pozdrawiam

http://www.port21.pl/porady/article_38.html
N 132 L + mercedes C 220 D

atlx
Posty: 5
Rejestracja: środa, 9 wrz 2009, 17:36
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Wszystko o N132

Postautor: atlx » czwartek, 1 paź 2009, 11:27

Możecie się śmiać ale za korkiem stoją niezaprzeczalne plusy a oto niektóre z nich:
- Współczynnik przewodnictwa cieplnego: 0,046 W/mK
( co skutkuje ciepłą przyczepką na wiosenne wypady, no bo My czyli ja,żona i cura(2latka) co roku do Krościenka N/D wyjazd ok 28Kwietnia, co powoduje że raczej jest chłodno. A latem nie powinno się tak mocno nagrzewać)
- 10mm obniża natężenie hałasu o około 30 dB
- Nie ciągnie wilgoci
- Łatwo się formuje

i co wy na to

i jeden minus Cena!!

Awatar użytkownika
konrad
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 1453
Rejestracja: wtorek, 22 kwie 2008, 13:18
Lokalizacja: Krk/Lbl

Re: Wszystko o N132

Postautor: konrad » czwartek, 1 paź 2009, 13:03

ale chyba nikt tu się nie śmieje :roll:
korek to fajny materiał, mnie odradzano, ze względu na wilgoć, ale drugi sezon nic się nie dzieje :)
możesz dać linka do tego korka ?

a poza tym, klej i zdaj relację ;)

ja wiem z praktyki, że korek ścienny 3mm już kiepsko się układał, a takiego 1cm to nie widzę w tych zakolach
problemem jest jego kruchość, po prostu pęka i łamie się
chyba że do pewnego momentu korek - np do półek, a potem już wykładzina

mój sufit
Obrazek
Obrazek

mam coś takiego
http://www.allegro.pl/item757074950_boazeria_korek_najnizsza_cena_9_kolorow.html
na daszku jest z domieszką białego, na pozostałej części naturalny

ps ja chyba bym drugi raz się nie zdecydował, albo zrobił to inaczej, bo materiał wychodzi bardzo drogo (32zł/m2+klej)
a efekt ... hmm same płyty super, ale spasowanie ich i ułożenie jest dość trudne - tak żeby było estetycznie
u mnie najgorsze schowało się w szafkach :lol: - tam łuki podkleiłem brązową wykładziną :wink:
była N126e, jest Hobby 430T+ Ford Focus C-max 1.8 + Suzuki Vitara 4x4

Awatar użytkownika
zbicho
Posty: 104
Rejestracja: środa, 12 sie 2009, 18:45
Lokalizacja: Białystok

Re: Wszystko o N132

Postautor: zbicho » czwartek, 1 paź 2009, 19:49

Jeśli chodzi o materiał do ocieplenia wnętrza przyczepy, to co myślicie o czymś takim ? Grubość jaka wchodziła by w gre to 10 mm
http://www.folimpex-net.pl/product_info ... ucts_id=63
N 132 L + mercedes C 220 D

Awatar użytkownika
b.b tulipan
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1090
Rejestracja: piątek, 29 lut 2008, 15:13
Lokalizacja: Wrocław

Re: Wszystko o N132

Postautor: b.b tulipan » czwartek, 1 paź 2009, 20:34

zbicho, to są maty budowlane,drogowe, nie wiem czy możemy stosować w naszych pomieszczeniach gdzie przebywamy non stop?
Najlepiej to nic nie robić a potem odpocząć.
Nie A4, nie L4 tylko T4

Awatar użytkownika
zbicho
Posty: 104
Rejestracja: środa, 12 sie 2009, 18:45
Lokalizacja: Białystok

Re: Wszystko o N132

Postautor: zbicho » czwartek, 1 paź 2009, 20:54

Witam, domowe, czy drogowe są produkowane według tej samej technologi, podałem ten przykład jako maty o grubości odpowiedniej do ocieplenia przyczepki, jeśli chodzi o jego charakterystykę to na stronie producenta jest taki oto opis:

ROLPE Produkty typu ROLPE to szeroka gama wysokiej jakości pianek polietylenowych.
Polietylen jest nowoczesnym, ekologicznym, bezpiecznym i trwałym materiałem, który znajduje zastosowanie w wielu dziedzinach życia, skutecznie wypierając przestarzałe technologie (np. styropian, PCV, bitum).
Polietylen jest obojętny chemicznie, nie wchodzi w reakcje z innymi substancjami - jest to tworzywo bezpieczne dla człowieka, zarówno w kontakcie bezpośrednim, ze skórą, jak również np. w kontakcie z żywnością.
Pianki polietylenowe są odporne na wodę, warunki atmosferyczne, UV, oleje i substancje chemiczne. Są to pianki zamkniętokomórkowe, nie nasiąkają wodą i nie chłoną wilgoci, dlatego są idealnym materiałem izolacyjnym, do stosowania w pomieszczeniach i w trudnych zewnętrznych warunkach atmosferycznych. Dodatkowym atutem jest mały ciężar i łatwość obróbki przy pomocy prostych narzędzi.
Oferujemy pianki sieciowane fizycznie i chemicznie, w rolach i arkuszach, w różnych grubościach, gęstościach, w wersji bez kleju i samoprzylepnej.
Parametry:
Dostępne grubości: od 0,8 mm do 100 mm
Gęstość: od 25 do 300 kg/m3
Postać produktu: rolka lub arkusz
Rozmiary rolki: szerokość 1000, 1200, 1500, 1600, 2000 mm,
długość nawoju w zależności od rodzaju pianki
Rozmiary arkusza: 1000 x 2000 mm
Właściwości chemiczne: odporność na oleje, benzyny, warunki atmosferyczne, UV;
oferujemy również pianki trudnopalne i samogasnące.
Kolory: podstawowy biały i szary antracyt, opcjonalnie inne kolory
Wszystkie rodzaje pianek ROLPE dostępne są w wersji bez kleju lub samoprzylepnej; materiały samoprzylepne powlekane są dwoma rodzajami kleju: akrylowym dyspersyjnym lub akrylowym modyfikowanym (do warunków ekstremalnych).
Na bazie materiałów z grupy ROLPE produkowane są taśmy o różnych szerokościach i długościach, wykroje o dowolnych kształach i rozmiarach (również nieregularnych), elementy jedno- i dwustronnie lepne oraz laminaty z innymi tworzywami.
Podstawowe zastosowania:
Budownictwo: dylatacje i izolacje pionowe i poziome, wewnętrzne i zewnętrzne, izolacje pod wylewki, płytki, podłogi, parkiety; wygłuszenia, wytłumienia.
Motoryzacja: wytłumienia, izolacje, uszczelki, elementy montażowe, podkładki.
Reklama: podkładki pod myszki, nóżki i stópki antypoślizgowe, gadżety reklamowe, elementy dwustronnie lepne do produkcji kartek pocztowych, taśmy i elementy montażowe.
Produkcja maszyn i urządzeń: uszczelki, wytłumienia, podkładki, przekładki, elementy montażowe, izolacje, elementy antypoślizgowe, odbojniki, dystanse.
Meblarstwo: taśmy montażowe, odbojniki, elementy dystansowe.
Przemysł stoczniowy: uszczelnienia, wygłuszenia, izolacje, podkładki, przekładki.
Przemysł lekki i tekstylny: wkładki i podpiętki do butów, wkładki do odzieży ochronnej, roboczej i sportowej, sprzętu sportowego, myśliwskiego, jeździedzkiego itp
Żywność, higiena, medycyna: uszczelki do nakrętek i pojemników, wkładki, elektrody, usztywnienia, sprzęt ortopedyczny i rehabilitacyjny itd.

tak więc zastosowań ten materiał ma bardzo wiele, powszechnie stosowany jest jako otulina do instalacji CO
N 132 L + mercedes C 220 D

Awatar użytkownika
b.b tulipan
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1090
Rejestracja: piątek, 29 lut 2008, 15:13
Lokalizacja: Wrocław

Re: Wszystko o N132

Postautor: b.b tulipan » piątek, 2 paź 2009, 13:33

zbicho, no toś mnie zaskoczył tą odpowiedzią, widzę że w tym temacie jesteś na bieżąco. Będę obserwował temat. Mam do wygłuszenia ścianę w domu między mną a sąsiadem. Z tego co wyczytałem, też będzie się ta mata nadawać do wygłuszenia.Po za tym to i w naszych małych domkach też by zdała egzamin.
Najlepiej to nic nie robić a potem odpocząć.
Nie A4, nie L4 tylko T4


Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości