Czy to budka n132?

czyli wszystko to, co nie pasuje do powyższych ...
Awatar użytkownika
Depeche
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 400
Rejestracja: niedziela, 2 sty 2011, 14:39

Re: Czy to budka n132?

Postautor: Depeche » czwartek, 28 kwie 2011, 21:16

A czy ten sposób na angielkę nie zawiedzie, jeśli ktoś się połapie, że jednak ta 132-ka ma drzwi nie od tej strony, co wszystkie angielki? Poza tym obrys Niewiadówki jest tak charakterystyczny, że mało kto nie kojarzy tych przyczep.

gimof
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 483
Rejestracja: piątek, 11 wrz 2009, 20:29
Lokalizacja: Promnice / Poznań
Kontaktowanie:

Re: Czy to budka n132?

Postautor: gimof » czwartek, 28 kwie 2011, 22:15

Pozostaje pomysł kolegi Paczka czyli spawanie ramy od podstaw i rejestracja jako SAM :D
C5 ;)

Awatar użytkownika
Paczek
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 4545
Rejestracja: czwartek, 2 kwie 2009, 21:23
Lokalizacja: Opoczno

Re: Czy to budka n132?

Postautor: Paczek » czwartek, 28 kwie 2011, 23:18

gimof pisze:Pozostaje pomysł kolegi Paczka czyli spawanie ramy od podstaw i rejestracja jako SAM :D



A przy okazji można konstrukcję udoskonalić o resory , amortyzatory - koniecznie najazd ..... Nie zaszkodzi stabilizator.

Kosz na koło zapasowe, może bagażnik rowerowy . itp.

Można się wykazać inwencją twórczą :thumbup:

Wymaga jednak sporo pracy , no i cierpliwości, ale przecież wiadomo - sprzęt będzie nam służył długie lata .

No i będzie czym się pochwalić na forum i na zlocie :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Awatar użytkownika
konrad
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 1453
Rejestracja: wtorek, 22 kwie 2008, 13:18
Lokalizacja: Krk/Lbl

Re: Czy to budka n132?

Postautor: konrad » piątek, 29 kwie 2011, 07:36

ja tam bym się nie podjął spawania ramy, to nie jest płot koło domu
kupa sił tam działa i to dynamicznych, ktoś kto by to robił musiał by mieć spore pojęcie ...
ciekaw jestem jak z kosztami, profil, cynkownia, oś z najazdem ... wyjdzie drożej jak kupno całej budy ;)

skoro Michał zrobił przyczepkę na bazie ramy niewiadówki to dlaczego miało by się nie udać z angielką ?
niby rama powinna być robiona samodzielnie, ale dość popularna jest budowa przyczepek bagażowych
czy podłodziówek na bazie kempingów :roll:

problem IMO jest inny, znajdźcie taką ramę zach/angielkę żeby spasowała ładnie do budy 132 ?
jakoś nie wydaje mi się żeby to było takie proste :roll:

biorąc pod uwagę że np ta 132 to była na allegro ( z niebieskimi pasami) poszła za 2tyś z hakiem
warto się bawić ? - jak ktoś ma czas i zaplecze to może tak :roll:
ja niestety nie mam i nawet mały remont 126n trwałby i trwałby ... dlatego wybrałem gotowe rozwiązanie :mrgreen:
była N126e, jest Hobby 430T+ Ford Focus C-max 1.8 + Suzuki Vitara 4x4

Awatar użytkownika
marek
Administrator
Administrator
Posty: 1032
Rejestracja: piątek, 22 wrz 2006, 14:37
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Czy to budka n132?

Postautor: marek » piątek, 29 kwie 2011, 08:27

To na bank N 132, N 127 od N126e jest większe naprawdę minimalnie i dla niewprawionego oka nie do rozróżnienia są modele N126 od N127

Awatar użytkownika
Paczek
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 4545
Rejestracja: czwartek, 2 kwie 2009, 21:23
Lokalizacja: Opoczno

Re: Czy to budka n132?

Postautor: Paczek » poniedziałek, 2 maja 2011, 12:15

konrad pisze:...
warto się bawić ? - jak ktoś ma czas i zaplecze to może tak :roll:
ja niestety nie mam i nawet mały remont 126n trwałby i trwałby ... dlatego wybrałem gotowe rozwiązanie :mrgreen:


A gdzie takie wartości jak sentyment , przywiązanie .... ? :(

Jako przykład :
Ile trudu i pracy włożyli w swoje przyczepki kolega Zundapp, BIGL żeby zamontować ogrzewanie gazowe.
A przecież mogli sprzedać niewiadkę i kupić sobie byle ADRIE czy innego sanwicza, który ma już na wyposażeniu Trumę .
Czapki z głów na tych gości .

Podobnie z Robertem.
Poznałem go i wiem że stać go na nowego Kampera a mimo to związał się z Niewiadówkami. i co bardzo ważne, nadal tą znajomość utrzymuje.


Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości