Czy to budka n132?
Re: Czy to budka n132?
A czy ten sposób na angielkę nie zawiedzie, jeśli ktoś się połapie, że jednak ta 132-ka ma drzwi nie od tej strony, co wszystkie angielki? Poza tym obrys Niewiadówki jest tak charakterystyczny, że mało kto nie kojarzy tych przyczep.
-
- Fanklubowicz
- Posty: 483
- Rejestracja: piątek, 11 wrz 2009, 20:29
- Lokalizacja: Promnice / Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Czy to budka n132?
Pozostaje pomysł kolegi Paczka czyli spawanie ramy od podstaw i rejestracja jako SAM 

C5 

Re: Czy to budka n132?
gimof pisze:Pozostaje pomysł kolegi Paczka czyli spawanie ramy od podstaw i rejestracja jako SAM
A przy okazji można konstrukcję udoskonalić o resory , amortyzatory - koniecznie najazd ..... Nie zaszkodzi stabilizator.
Kosz na koło zapasowe, może bagażnik rowerowy . itp.
Można się wykazać inwencją twórczą

Wymaga jednak sporo pracy , no i cierpliwości, ale przecież wiadomo - sprzęt będzie nam służył długie lata .
No i będzie czym się pochwalić na forum i na zlocie



Re: Czy to budka n132?
ja tam bym się nie podjął spawania ramy, to nie jest płot koło domu
kupa sił tam działa i to dynamicznych, ktoś kto by to robił musiał by mieć spore pojęcie ...
ciekaw jestem jak z kosztami, profil, cynkownia, oś z najazdem ... wyjdzie drożej jak kupno całej budy
skoro Michał zrobił przyczepkę na bazie ramy niewiadówki to dlaczego miało by się nie udać z angielką ?
niby rama powinna być robiona samodzielnie, ale dość popularna jest budowa przyczepek bagażowych
czy podłodziówek na bazie kempingów
problem IMO jest inny, znajdźcie taką ramę zach/angielkę żeby spasowała ładnie do budy 132 ?
jakoś nie wydaje mi się żeby to było takie proste
biorąc pod uwagę że np ta 132 to była na allegro ( z niebieskimi pasami) poszła za 2tyś z hakiem
warto się bawić ? - jak ktoś ma czas i zaplecze to może tak
ja niestety nie mam i nawet mały remont 126n trwałby i trwałby ... dlatego wybrałem gotowe rozwiązanie
kupa sił tam działa i to dynamicznych, ktoś kto by to robił musiał by mieć spore pojęcie ...
ciekaw jestem jak z kosztami, profil, cynkownia, oś z najazdem ... wyjdzie drożej jak kupno całej budy

skoro Michał zrobił przyczepkę na bazie ramy niewiadówki to dlaczego miało by się nie udać z angielką ?
niby rama powinna być robiona samodzielnie, ale dość popularna jest budowa przyczepek bagażowych
czy podłodziówek na bazie kempingów

problem IMO jest inny, znajdźcie taką ramę zach/angielkę żeby spasowała ładnie do budy 132 ?
jakoś nie wydaje mi się żeby to było takie proste

biorąc pod uwagę że np ta 132 to była na allegro ( z niebieskimi pasami) poszła za 2tyś z hakiem
warto się bawić ? - jak ktoś ma czas i zaplecze to może tak

ja niestety nie mam i nawet mały remont 126n trwałby i trwałby ... dlatego wybrałem gotowe rozwiązanie

była N126e, jest Hobby 430T+ Ford Focus C-max 1.8 + Suzuki Vitara 4x4
Re: Czy to budka n132?
To na bank N 132, N 127 od N126e jest większe naprawdę minimalnie i dla niewprawionego oka nie do rozróżnienia są modele N126 od N127
Re: Czy to budka n132?
konrad pisze:...
warto się bawić ? - jak ktoś ma czas i zaplecze to może tak![]()
ja niestety nie mam i nawet mały remont 126n trwałby i trwałby ... dlatego wybrałem gotowe rozwiązanie
A gdzie takie wartości jak sentyment , przywiązanie .... ?

Jako przykład :
Ile trudu i pracy włożyli w swoje przyczepki kolega Zundapp, BIGL żeby zamontować ogrzewanie gazowe.
A przecież mogli sprzedać niewiadkę i kupić sobie byle ADRIE czy innego sanwicza, który ma już na wyposażeniu Trumę .
Czapki z głów na tych gości .
Podobnie z Robertem.
Poznałem go i wiem że stać go na nowego Kampera a mimo to związał się z Niewiadówkami. i co bardzo ważne, nadal tą znajomość utrzymuje.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości