Skorupy n-126

czyli wszystko to, co nie pasuje do powyższych ...
Awatar użytkownika
Kopi
Posty: 133
Rejestracja: wtorek, 8 wrz 2009, 08:56

Re: Skorupy n-126

Postautor: Kopi » piątek, 10 sie 2012, 13:06

Ale ciekawe jak by wyglądała sprawa z zamontowaniem na zarejstrowanej fabrycznej ramie wykonaną współcześnie skorupę z laminatu o innym kształcie (przy takim samym nie było by problemu pewnie żadnego). O ile sprawdzający się orientuje jak wygląda niewiadówka to może by była zagwozdka ale jak nie to chyba bez problemu :D. W końcu dla laika N-126 a,b,c,d,n, nt, 132, 127 to po prostu "zapiekanka". Rozmowa podczas kontroli:
- Panie Kierowco, ale co to za przyczepa, przecież N126 wygląda innaczej.
- Tak, ale to jest N126 ... (i tu wstawiamy literkę). To jest wersja eksportowa.
- Eeee, yyyy, acha. Dobra jedź Pan.
:D
Citroen Xsara Picasso + N-126N

maciek158
Posty: 4
Rejestracja: piątek, 20 lip 2012, 10:55

Re: Skorupy n-126

Postautor: maciek158 » niedziela, 12 sie 2012, 00:03

Czy Waszym zdaniem opłacało by się produkować przyczepy oraz kampery? Czy był by na to zbyt jeśli cena była by konkurencyjna dla zachodnich marek?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
zenuak
Posty: 212
Rejestracja: poniedziałek, 7 maja 2012, 18:05
Lokalizacja: ŁOMżA (podlaskie)

Re: Skorupy n-126

Postautor: zenuak » niedziela, 12 sie 2012, 20:25

moim zdaniem nie.
Wszystkie półprodukty do produkcji są drogie, zrobienie scian warstwowych jesli sie nie ma do tego stołu bedzie drogo kosztować. potem kazdą częsci trzeba dokupić, okna z pleksi, wyposażenie....

A ile sie sprzedaje nowych przyczep w Polsce?

Jedyny sens bym widział jakbyś np mógł sobie po godzinach zrobić na wlasny użytek przyczepkę... no ale potem już zabawa z zarejstrowaniem...
N126n '91 + Renault Megane Kombi 1.9d '99


Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości