Demontaż osi N126E
Re: Demontaż osi N126E
Zobacz nr aukcji 1548360916.Gość powiedział,że dospawa mi uchwyty przed zaprasowaniem wałkow.To chyba wchodzę w to.
Dziś12 kwietnia zamówiłem tę oś ,dodatkowo będę przed zaprasowaniem miał dospawane do wahaczy uchwyty amortyzatorów wszystko z 362 PLN z przesyłką.
Dziś12 kwietnia zamówiłem tę oś ,dodatkowo będę przed zaprasowaniem miał dospawane do wahaczy uchwyty amortyzatorów wszystko z 362 PLN z przesyłką.
-
- Przyjaciel
- Posty: 809
- Rejestracja: niedziela, 23 mar 2008, 17:24
- Lokalizacja: Opole
Re: Demontaż osi N126E
Dzisaj przyciągłąłem przyczepke (na osi po wymianie wałków). Różnicy w prowadzeniu na razie nie zauważyłem, ale tak z 5 cm stoi wyżej.
Re: Demontaż osi N126E
Wczoraj i ja zamontowałem nową oś.Stoi zdecydowanie wyżej,ale nadal mam niewielki przechył na stronę drzwi.Widać ,że ma ciężej,ale czy ta szafa i zlewozmywak aż tak obciążają?Nie wiem co o tym myśleć? A może się ułoży?
Re: Demontaż osi N126E
No to jestem po urlopie.Na nowej osi zrobiłem 1400 km.Niestety dalej stoi lekko pochylona na stronę drzwi.Wykonawca osi wypiął się na mnie twierdząc,że modyfikacja ze wspawaniem do wahacza piasty uchwytów amortyzatorów unieważnia gwarancję.Trudno 330 poszło w błoto.Mam taki ból,że nie wiem która strona jest zła.Prawy wahacz pracuje elestycznie natomiast lewy bardzo ciasno.W drodze powrotnej obciążyłem maksymalnie lewe koło po powrocie dalej stoi wyżej nic mi się nie ułożyło.Mam teraz rok na modyfikacje.co radzicie nie moge patrzeć w lusterku wstecznym ,że jedzie pochylona.
Re: Demontaż osi N126E
Jeżeli to on sam wspawywał przed wymianą wałków to nie widzę powodów. Jeżeli to ty wspawywałeś na własną rękę po wymianie wałków to mogłeś nadtopić jeden wałek. Pomierz dokładnie odległość ramy od ziemi z obu stron i zobacz gdzie ta różnica (wahacz-ziemia, rama-ziemia,rama-wahacz). Może ci się tylko wydaje że budka krzywo stoi ,a przyczepa jedzie lekko skosem bo ma rozkalibrowany zaczep lub źle zamontowaną oś. Przy zaczepie z hamulcem jest taka miniregulacja (coś jakby 1-1,5 cm), na całej budce to da jakieś 10cm, w takim przypadku budka jedzie skosem. Rafał przerabiał takie coś, a ja o tej regulacji wiem bo niedawno zdejmowałem cały najazd.
-
- Fanklubowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: wtorek, 2 cze 2009, 06:52
- Lokalizacja: Ziemia Obiecana
Re: Demontaż osi N126E
a gdzie jest ta regulacja bo moja czepka tez jest lekko pochylona w kierunku drzwi
chciałem wymienic gumy ale pan z Niewiadowa powiedział ze te gumy sa niezniszczalne
chciałem wymienic gumy ale pan z Niewiadowa powiedział ze te gumy sa niezniszczalne
Wyjazdy 2019 3096 km 27 nocek
Wyjazdy 2020 2250 km 21 nocek
Wyjazdy 2021 1000 km 7 nocek
Wyjazdy 2022 2138 km 17 nocek
Wyjazdy 2023 4175 km 33 nocki
Wyjazdy 2024 5236 km 31 nocek
wyjazdy 2025 640 km 2 nocki
Wyjazdy 2020 2250 km 21 nocek
Wyjazdy 2021 1000 km 7 nocek
Wyjazdy 2022 2138 km 17 nocek
Wyjazdy 2023 4175 km 33 nocki
Wyjazdy 2024 5236 km 31 nocek
wyjazdy 2025 640 km 2 nocki
Re: Demontaż osi N126E
Nie ma regulacji nachylenia przyczepy - mi chodzi o przesunięcie zaczepu (wtedy budka jedzie skosem za autem). Takie gadanie o niezniszczalnych gumach to można sobie darować. Działać to działa ale nie tak jak trzeba. Wydaje mi się że z czasem guma twardnieje, ubija się, budka osiada itp. Mam nadzieję że po wymianie osi lub wałków zawieszenie będzie płynniej pracowało na calym skoku (oczywiście dokładam amorki).
Musicie dokładnie pomierzyć gdzie wam ten skok wychodzi -
mierzymy odległość ramienia wahacza od ramy. W przypadku osi niehamowanych taniej wychodzi zmiana osi na nową 
Musicie dokładnie pomierzyć gdzie wam ten skok wychodzi -


Re: Demontaż osi N126E
Zamówilem nową oś u rzemieślnika z Kobylina.Nówka i poprosiłem aby mi dospawał uchwyty do wahacza (za dopłatą).Sądziłem ,że zrobi to profesjanalnie.
Jak oś rozpakowałem z folii to ujrzałem przysmarkaną bednarkę 4 mm- no katastrofa.Telefony z mojej strony mówił,że to wystarczy.
Obciąłem i dospawane zostały uchwyty z płaskownika 10 mm .Nie zostały wahacze napewno przegrzana .Przyczepa jedzie prosto tylko stoi krzywo Strona prawa pracuje elastycznie a lewa twarda jak kamień.Szczerze mówiąc wolałbym aby ta ssztywna strona opadła do poziomu tej prawej.
Jak oś rozpakowałem z folii to ujrzałem przysmarkaną bednarkę 4 mm- no katastrofa.Telefony z mojej strony mówił,że to wystarczy.
Obciąłem i dospawane zostały uchwyty z płaskownika 10 mm .Nie zostały wahacze napewno przegrzana .Przyczepa jedzie prosto tylko stoi krzywo Strona prawa pracuje elastycznie a lewa twarda jak kamień.Szczerze mówiąc wolałbym aby ta ssztywna strona opadła do poziomu tej prawej.
Re: Demontaż osi N126E
Może troszkę odbiegnę od tematu..jaki jest rozstaw otworów mocujących do ramy w 126e ?
Re: Demontaż osi N126E
Gdzieś już kiedyś podawałem ale powtórzę , jeżeli nie ma żadnych przeróbek, to oś hamowana i niehamowana mają jednakowe mocowanie.




KOTEK N132 L + AUDI 100 + VW SHARAN
Re: Demontaż osi N126E
Ponieważ rzemieślnik z Kobylina (sprzedaje osie na Allegro nie kupujcie u niego)olał mnie,trudno robię eksperyment.Tak jak jak to jest na dolnym rysunku pomiedzy tem podany wymiar 115-130 wkładam sprężyny mam 2 szt.o długości 120mm drut 12 mm 600kg kielichy góra i dół.Co o tym sadzicie?
Re: Demontaż osi N126E
Post usuniety
Ostatnio zmieniony środa, 6 mar 2013, 07:39 przez Konto usuniete, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 30
- Rejestracja: środa, 19 sty 2011, 18:08
Re: Demontaż osi N126E
panowie a czy ktoś próbował wybić trzpień ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości