Postautor: CornBlumenBlau » środa, 16 sty 2013, 16:17
U Ciebie nie działało to tak jak powinno, bo na pewno nikt nie zakładał włączania zapłonu, świateł drogowych i przeciwmgielnych żeby korzystać z lampki w przyczepce. Pewnie to nie była aż taka bzdura. Sam się właśnie nad takim rozwiązaniem zastanawiam. Wystarczy zamontować w aucie dodatkowy przełącznik, który odcinałby zasilanie przeciwmgielnego a dawał stały + i na odwrót. Podobny przełącznik wtedy również w przyczepce, który daje + na oświetlenie wnętrza, a odcina przeciwmgielne. Na czas jazdy mamy normalnie działające światło przeciwmgielne, a na postoju oświetlenie wnętrza np z dodatkowym gniazdem zapalniczki do podłączenia TV, ładowarki itp w środku budki na zwykłym 7pinowym gnieździe. Czy ktoś z forum korzystał z takiego rozwiązania, bo myślę sobie, to że zbyt proste abym pierwszy na to wpadł?
Niewiadówkodystansonoce
2016: 75 / 6892 km
2017: 85 / 6820 km
2018: 81 / 4651 km
2019: 67 / 4888 km
2020: 74 / 3670 km
2021: 75 / 3953 km
2022: 64 / 2978 km
2023: 54 / 6976 km
2024: 57 / 6121 km
2025: 29 / 1342 km