Oś skrętna + amortyzatory w N-126N
Re: Oś skrętna + amortyzatory w N-126N
Prześwit co prawda zmniejsza się nieznacznie, ale tyko w okolicach kół więc nie powinno to w żaden sposób kolidować nawet na polnych drogach. Samo mocowanie dolne ma mniejszy promień niż bęben koła więc myślę że nie będzie problemów podczas jazdy
Re: Oś skrętna + amortyzatory w N-126N
Mam pytanie czy Szanowny kolega testował oś po zainstalowaniu "amorków" jeśli tak prosimy o wnioski
Re: Oś skrętna + amortyzatory w N-126N
Post usuniety
Ostatnio zmieniony środa, 27 lut 2013, 22:40 przez Konto usuniete, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Oś skrętna + amortyzatory w N-126N
jeszcze prośba gdybyś mógł swoje rysunki zwymiarowąć -chodżby w przybliżeniu uchwyt spawany,
to nam z mniejszym doświadczeniem wiele by pomogło
pozdrawiam
to nam z mniejszym doświadczeniem wiele by pomogło
pozdrawiam
Re: Oś skrętna + amortyzatory w N-126N
Post usuniety
Ostatnio zmieniony środa, 27 lut 2013, 22:41 przez Konto usuniete, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Oś skrętna + amortyzatory w N-126N
Post usuniety
Ostatnio zmieniony środa, 27 lut 2013, 22:41 przez Konto usuniete, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Oś skrętna + amortyzatory w N-126N
Ja też zaczynałem od ping ponga, potem amortyzatory i na pewno inaczej nie będzie, komfortowa sytuacja jak niczego po jeździe nie muszę szukać po całej przyczepie.
KOTEK N132 L + AUDI 100 + VW SHARAN
Re: Oś skrętna + amortyzatory w N-126N
zundapp600 pisze:NO i stało się ........ . Jestem po pierwszym wyjeździe z przerobioną osią . Zrobiłem około 700 km i moje wrażenia z jazdy są jak najbardziej pozytywne . Zauważyłem duży wzrost komfortu podróżowania . Specjalnie wybrałem trasę przez mniej uczęszczane szlaki , co łączy się z bardzo słaba jakością nawierzchni . Nastąpił zanik sił które powodowały szarpanie przyczepą w kierunku PRZÓD - TYŁ . Sądzę że spowodowane jest to tym że przyczepa przestała zachowywać się jak PING - PONG . Wszystkie moje odczucia opisałem z jazdy moja przyczepą i moim holownikiem !!!!!!!!!!!
Ale poprawa na pewno jest spora , gdyż nawet żona stwierdziła że jakoś po tych dziurawych drogach lepiej się jedzie
tak czyli zakładdamy amory

Dzięki Zundapp za przetarcie szlaku
przyczepa N126N + kajak Neptun T100 1969r.
Dystans/liczba nocy w 2016r : 5040/26
Dystans/liczba nocy w 2017r : 1245/7
Dystans/liczba nocy w 2016r : 5040/26
Dystans/liczba nocy w 2017r : 1245/7
Re: Oś skrętna + amortyzatory w N-126N
fajne,mogłbys podac dokladne wymiary uchwytow?,chetnie sprobuje sie pobawic sam,dziekuje
Re: Oś skrętna + amortyzatory w N-126N
No to nadałem sobie roboty.Sklonowałem pomysł autora postu i mam prawie identycznie zrobione mocowanie amorków.Założyłem koła i znowu oś do zdjęcia.Problem wynikł z tego,że odległość ucha przyspawanego do przegubu do krawędzi opony wynosi 11mm dojdzie śruba amortyzatora i zrobi się 5mm a jest wyraźnie napisane,że minimalna odległość ma być 16mm od łba śruby do opony.Nie wziąłem tego pod uwagę ,że założyłem opony 145/80/12 i całe 10mm mi zniknęło.Dziś oś z powrotem do zdejmę i na gorąco wyprofiluję wąsy do wewnątrz bo zostawiłem zapas.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości