Podpory nowe a stare
Podpory nowe a stare
Witam.
Niestety moje stare, oryginalnie podpory w N126n dokonują żywota (mimo, że je prostuje dalej się wyginają) więc nadchodzi czas na nowe.
Proszę o podpowiedz, gdzie i jakie podpory kupić by spasowały (bez przeróbek) w miejsce starych?
Niestety moje stare, oryginalnie podpory w N126n dokonują żywota (mimo, że je prostuje dalej się wyginają) więc nadchodzi czas na nowe.
Proszę o podpowiedz, gdzie i jakie podpory kupić by spasowały (bez przeróbek) w miejsce starych?
N126a - sprzedana
Jest teraz N126N + Ford Transit 85T260
Rok 2019 km. nie liczę, a nocki to; 1+3+1+1+1+5+3+1+3+4+3+2+5+2+4+4+2+2+2+3+3+3+2+2+1+1-28.12.2019 i to koniec /
Rok 2020 14.02. 1+2+5+5+2+3+4+2+1+3+2+3+2+2+3
Jest teraz N126N + Ford Transit 85T260
Rok 2019 km. nie liczę, a nocki to; 1+3+1+1+1+5+3+1+3+4+3+2+5+2+4+4+2+2+2+3+3+3+2+2+1+1-28.12.2019 i to koniec /
Rok 2020 14.02. 1+2+5+5+2+3+4+2+1+3+2+3+2+2+3
-
- Fanklubowicz
- Posty: 732
- Rejestracja: niedziela, 1 cze 2014, 22:07
- Lokalizacja: Świdnica, Dolny Śląsk
Re: Podpory nowe a stare
Nowego typu powinny pasować. Chyba że się mylę. Jak jesteś na etapie wymiany podpór to może warto zainwestować w adaptery rozchylające. Robcio robił takowe. Rewelacja. Przyczepa stabilniejsza
Poziom alkoholu powyżej 0,5 promila zapewnia doraźną nieśmiertelność...
N126n `89 dizel edyszyn - już nic nie robię
N132T `84 gaz edyszyn
Opel Zafira B '08 - holownik w ropie
Ford Fiesta MK7 '09 -małe, srebrne toczydełko
Towarówka ze Świdnika
N126n `89 dizel edyszyn - już nic nie robię
N132T `84 gaz edyszyn
Opel Zafira B '08 - holownik w ropie
Ford Fiesta MK7 '09 -małe, srebrne toczydełko
Towarówka ze Świdnika
Re: Podpory nowe a stare
Poza jednym otworem wszystko pasuje. Niestety jeden otwór w tych nowych (puszkowych) jest przesunięty.
Re: Podpory nowe a stare
Dopytuję bo mam wątpliwości.
Te co mam, starego typu, ten płaskownik ponad śrubą jest (raczej) płaski, a te nowe co widziałem w sklepie w Ujeździe, są zakończone jakąś wypustką profilowaną i wystającą. I tu mam wątpliwości czy ona nie będzie mi kolidować.
Te co mam, starego typu, ten płaskownik ponad śrubą jest (raczej) płaski, a te nowe co widziałem w sklepie w Ujeździe, są zakończone jakąś wypustką profilowaną i wystającą. I tu mam wątpliwości czy ona nie będzie mi kolidować.
N126a - sprzedana
Jest teraz N126N + Ford Transit 85T260
Rok 2019 km. nie liczę, a nocki to; 1+3+1+1+1+5+3+1+3+4+3+2+5+2+4+4+2+2+2+3+3+3+2+2+1+1-28.12.2019 i to koniec /
Rok 2020 14.02. 1+2+5+5+2+3+4+2+1+3+2+3+2+2+3
Jest teraz N126N + Ford Transit 85T260
Rok 2019 km. nie liczę, a nocki to; 1+3+1+1+1+5+3+1+3+4+3+2+5+2+4+4+2+2+2+3+3+3+2+2+1+1-28.12.2019 i to koniec /
Rok 2020 14.02. 1+2+5+5+2+3+4+2+1+3+2+3+2+2+3
Re: Podpory nowe a stare
Ten element jest na dole, pod spodem.
Re: Podpory nowe a stare
Da, dan... i wszystko jasne . Dzięki.
N126a - sprzedana
Jest teraz N126N + Ford Transit 85T260
Rok 2019 km. nie liczę, a nocki to; 1+3+1+1+1+5+3+1+3+4+3+2+5+2+4+4+2+2+2+3+3+3+2+2+1+1-28.12.2019 i to koniec /
Rok 2020 14.02. 1+2+5+5+2+3+4+2+1+3+2+3+2+2+3
Jest teraz N126N + Ford Transit 85T260
Rok 2019 km. nie liczę, a nocki to; 1+3+1+1+1+5+3+1+3+4+3+2+5+2+4+4+2+2+2+3+3+3+2+2+1+1-28.12.2019 i to koniec /
Rok 2020 14.02. 1+2+5+5+2+3+4+2+1+3+2+3+2+2+3
- kooba
- Administrator
- Posty: 5542
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Podpory nowe a stare
Murano pisze:Ten element jest na dole, pod spodem.
Nie prawda!
Ten element u góry, ale na tej samej płaszczyźnie co pozostałe mocowania.
To jest element podpierajacy nogę o ramę jak jest rozłożona.
Tu masz fotki viewtopic.php?t=6744
Re: Podpory nowe a stare
kooba pisze:Murano pisze:Ten element jest na dole, pod spodem.
Nie prawda!
Ten element u góry, ale na tej samej płaszczyźnie co pozostałe mocowania.
To jest element podpierajacy nogę o ramę jak jest rozłożona.
Tu masz fotki https://fanklub-niewiadowek.com/forum/v ... php?t=6744
Ok, dobra. Mój błąd. A jest tam ślizg czy trzeba adapter?
- kooba
- Administrator
- Posty: 5542
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Podpory nowe a stare
Nowa podpora od góry ma tylko 3 punkty. Ceownik przedni, ten kawałek prostokąta jako zakończenie nogi od strony ramy i dzyndzyś trzymający śrubę na końcu. Całą podporę montuje się wzdłuż ramy, więc ten kwadrat opiera się o ramę i żadnego adaptera nie trzeba. Chyba, że chcesz rozchylić podpory pod kątem to wtedy tak.
Re: Podpory nowe a stare
Kuba a zwróć uwagę na to zdjęcie od kolegi. Mocowanie tylne podpory jest jakby na dole (ta blacha z otworem) stąd wywnioskowałem, że podpora leży "na plecach". O co kaman?
- kooba
- Administrator
- Posty: 5542
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Podpory nowe a stare
To jest kawałek kątownika z 2 dziurami wzmocnionego na bokach. Jedną dziura jest na śrubę do ramy, a druga na śrubę podpory. Jak to wszystko jest nie skręcone to kątownik obraca się dookoła śruby podpory i do zdjęcia wypadł akurat na dole.
- SO...N126
- Fanklubowicz
- Posty: 135
- Rejestracja: wtorek, 31 maja 2016, 19:21
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Podpory nowe a stare
"Rozpracowuję" temat podpór i pytanie się nasuwa czy płaskownik wzdłuż śruby do podnoszenia/obniżania opierający się o ramę w starszej wersji przenosi jakieś obciążenia? Czy obciążenie przenosi tylko śruba a płaskownik jest to ustalenia pozycji ślizgu? A może jeszcze inaczej to działa?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości