Przeróbka zawieszenia N126E
Re: Przeróbka zawieszenia N126E
Może trochę nie w temacie, ale nie mogę znaleźć na olx ani allegro osi do N-ki, znalazłem dwie na stary rozstaw, a chciałem zobaczyć po ile są osie na 4x98, przy okazji kolejne pytanie czy jest różnica w mocowaniach osi, różnią się czymś ta 4x190 od tej 4x98? Z tego co wyczytałem samej piasty się nie opłaca wymieniać.
- tomcat
- Moderator
- Posty: 3929
- Rejestracja: niedziela, 24 sie 2014, 22:39
- Lokalizacja: Gostyń,Wielkopolska
Re: Przeróbka zawieszenia N126E
Chyba masz na myśli zapiekankę, a nie eNkę
Jeszcze jakiś czas wstecz były na alle... z rozstawem 4x98. Kosztowała w okolicy 500 złotych.
Ja zamawiałem wiosną, ale już na rozstaw 4x100; łożyska dwurzędowe, kulkowe. Dla mnie to było i tak bez znaczenia bo felgi też musiałem wymienić.
Jeszcze jakiś czas wstecz były na alle... z rozstawem 4x98. Kosztowała w okolicy 500 złotych.
Ja zamawiałem wiosną, ale już na rozstaw 4x100; łożyska dwurzędowe, kulkowe. Dla mnie to było i tak bez znaczenia bo felgi też musiałem wymienić.
Re: Przeróbka zawieszenia N126E
Przecież one wszystkie są N126, dlatego napisałem N-ki jeśli się mylę to sorry. Na tabliczkach mam N126E, szkoda że przed rejestracją nie zwróciłem uwagi bo w dowodzie mam wklepane N126B (na szczęście numery z tabliczki i ramy zgodne z dowodem.
- tomcat
- Moderator
- Posty: 3929
- Rejestracja: niedziela, 24 sie 2014, 22:39
- Lokalizacja: Gostyń,Wielkopolska
Re: Przeróbka zawieszenia N126E
Nie masz za co przepraszać
Tak się przyjęło,że:
N-ka to potoczna nazwa modelu N126N, natomiast zapiekanką nazywa się model N126E.
Tak się przyjęło,że:
N-ka to potoczna nazwa modelu N126N, natomiast zapiekanką nazywa się model N126E.
Re: Przeróbka zawieszenia N126E
Ok, przyjąłem do wiadomości Będę wiedział na czym stoję jak już rozbiorę całość, bardziej chodziło mi o wymianę felg na 4x98 i opony bezdętkowe, cytrynki trzeba by już odnowić, wyważyć to trzeba by wiercić otwory itp.
Re: Przeróbka zawieszenia N126E
simon78 pisze:Witam, jestem tu po raz pierwszy. Planuję przerobić moją niedawno kupioną Niewiadówkę ale ja mam właśnie resor z amortyzatorem a chciałbym zamienić na oś skrętną. Ciężko mi zauważyć plusy resora nawet z amortyzatorem, takie zawieszenie jest bardzo sztywne jak jedno koło wpadnie w dziurę to zaczyna się bujanie (szczególnie odczuwalne na drogach Rumunii). Co o tym sądzicie? Dlaczego zamiana na resor?
Polskie znaki, itd. Zapraszamy też do działu powitalnego.
Powitać,
ja miałem resor na ramie, został przeze mnie rozebrany, wyremontowany, wysmarowany itp itd, dodatkowo zakupiłem nowe amortyzatory od Fiat Punto , rama zmontowana wszystko ok. Pewnej letniej soboty siedziałem sobie i piłem piwko no może już trzecie piwko i przypomniałem sobie jak cycepka wyglądała na resorze , stała wysoko, wejście do środka również wysoko....hmm...kolejny łyczek i otwieram stronę Dariusa, zamawiam nową oś, wymontowuję resor i zapinam oś .... patrzę i myślę sobie, że teraz jestem zadowolonym posiadaczem jeszcze nieskończonej N126 e I za każdym razem jak patrzę na moją ramę to wiem, że oś nadała jej oryginalnego wyglądu , a jak kiedyś mi się odmieni to zakręcam 6 śrub i latam na resorze , takie plug and drive
Pzdr
Adam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości