Remont laika :)

czyli nasza walka z przyczepą...
KEKS
Posty: 22
Rejestracja: piątek, 16 kwie 2021, 13:28

Remont laika :)

Postautor: KEKS » poniedziałek, 26 kwie 2021, 20:04

Cześć. Rozpocząłem remont już jakiś czas temu. Zostałem zachęcony przez szanownych kolegów do stworzenia wątku remontowego, a więc jest! 8-)

A więc z racji tego, że jestem totalnym laikiem mam sto tysięcy pytań :D

Nie znalazłem odpowiedzi na forum, a więc może ktoś mnie oświeci: Jaką gramaturę maty szklanej wybrać? Rozstrzał jest niezły, bo od 150 do 450... :cry:

naal

Re: Remont laika :)

Postautor: naal » poniedziałek, 26 kwie 2021, 20:07

Ja bym wziął 150 i robił na 3 razy. Miękki materiał łatwiej ułożyć. Przy grubszym też się da natomiast można wtedy przypomnieć sobie bogaty zasób słownictwa ulicznego :D

Awatar użytkownika
tantalos
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 2566
Rejestracja: poniedziałek, 16 mar 2015, 17:32
Lokalizacja: Rybnik

Re: Remont laika :)

Postautor: tantalos » poniedziałek, 26 kwie 2021, 20:40

Tak jak naal pisze. Cienki kładziesz więcej warstw i można łatwiej wyprofilować łuki, krawędzie itp. Z grubym będzie problem.

Awatar użytkownika
panpikuś
Posty: 137
Rejestracja: wtorek, 4 sie 2020, 18:00
Lokalizacja: Warszawa,
Kontaktowanie:

Re: Remont laika :)

Postautor: panpikuś » poniedziałek, 26 kwie 2021, 22:18

W kwestii formalnej, rożnica w gramaturach mat szklanych jest trochę większa i zawiera się w przedziale od 30 g/m2 do 600 g/m2.
Jeśli nie odpowiada Tobie treść moich postów zrób sobie dobrze, dodaj mnie proszę do wrogów. Nie zobaczysz więcej mojej wypowiedzi a jedynie informację że coś napisałem. Zaznaj odrobiny komfortu i oszczędź nerwów sobie i innym trenując samodyscyplinę. Pokaż że potrafisz.
Pozdrawiam, Adam 8-)

KEKS
Posty: 22
Rejestracja: piątek, 16 kwie 2021, 13:28

Re: Remont laika :)

Postautor: KEKS » sobota, 8 maja 2021, 08:11