Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N

czyli nasza walka z przyczepą...
Awatar użytkownika
ruciak76
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1430
Rejestracja: niedziela, 1 cze 2008, 09:08
Lokalizacja: EZG / Bratoszewice, gm. Stryków, woj. łódzkie

Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N

Postautor: ruciak76 » wtorek, 24 kwie 2018, 20:18

CornBlumenBlau pisze:Kondziu, jesli to nie problem zapodaj linka do tych bucików.

Ps.Ok, już dojrzałem że to Uniroyal rainexpert3
Zakładaj i czekamy na opinię z jazdy.

Macieju nie mogłem dziś wytrzymać i są już założone :lol:
Pierwsza opinia będzie na Mazurach, natomiast jeśli chodzi o miejsce zakupu to: https://www.oponeo.pl/dane-opony/uniroyal-rainexpert-3-165-80-r13-87-t-xl#176338413 bo u wszelkich lokalnych wulkanizatorów były droższe o co najmniej 25 pln /szt
Kia Ceed I SW 1.6 CRDI 115KM 255 Nm
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N
Obrazek
Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N

2020 - 26 nocek, 2731km
2019 - 28 nocek, 2958 km
2018 - 32 nocki, 3873 km
2008-2017 - 124 nocki, 14103 km

Awatar użytkownika
Murano
Moderator
Moderator
Posty: 5613
Rejestracja: poniedziałek, 22 kwie 2013, 20:17
Lokalizacja: Zabrze

Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N

Postautor: Murano » wtorek, 24 kwie 2018, 22:56

Ja to się Kondziu zastanawiam nad takimi do Fiata, no to idealnie ten rozmiar :-) także opinie (może trochę z dystansem biorąc pod uwagę przyczepę) mile widziane ;-).
Cenowo....dużo, nie dużo....
Dwie ok, 4 już trochę słabo :-( ale odkąd mam Kanta to zawsze zakładałem jakież używane ze względu na cenę. I nie chodziło mi o "szczypanie się" tylko o rozsądek bo rocznie robię Fiatem ok 3-5 tys km...
Ale po chyba dwóch przypadkach, gdy na deszczu przyszło mi hamować z przyczepą na tych "kartoflach" starych zrozumiałem, że rozsądek włożyłem do złej szuflady.....
125%normy każdego dnia!
n126 1973'
N126e 1983'
N132t 1980'
125p 1985'
Simson S51 1990'
Wigry 75', Wigry 3 78', Wigry 5 90'
Fiat Croma II
Dystans 2018: 4 nocki/ 810 km
Wątek remontowy n126e
Wątek remontowy n132t

Awatar użytkownika
ruciak76
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1430
Rejestracja: niedziela, 1 cze 2008, 09:08
Lokalizacja: EZG / Bratoszewice, gm. Stryków, woj. łódzkie

Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N

Postautor: ruciak76 » sobota, 28 kwie 2018, 19:31

Lada moment wyjazd na majówkę, więc trzeba było zabrać się w końcu za montaż panela, nastąpiła zmiana planów i panel nie będzie montowany na stelażu aluminiowym za wywietrznikiem a został przyklejony bezpośrednio do dachu przed wywietrznikiem dachowym.
Po zdjęciu folii ochronnej od spodu panela zostały przyklejone punktowe malutkie dystansy 3-5 mm z taśmy dwustronnej piankowej (chodziło o to by stworzyć dla kleju odpowiednią grubość spoiny). Następnie na panel po obwodzie nałożone zostały dwie ścieżki kleju oraz dwie ścieżki przez środek w poprzek panela (niestety nie robiłem zdjęć bo czas gonił a kleiłem sam).
Po nałożeniu kleju Sikaflex 252 na panel do wcześniej odtłuszczonego dachu (środkami: odtłuszczaczem Meglio i rozpuszczalnikiem w sprayu Rivolta) został przyłożony i lekko dociśnięty. Następnie patyczkiem-szpatułką lekarską został zebrany nadmiar wyciśniętego kleju.
Później przyszła pora na przyklejenie mocowań kabla gdyż ich wejście do przyczepy jest nad szafą w której z dala od komina trumy kable schodzą do kontrolera przymocowanego do ścianki szafy i później na dół do akumulatora który również jest w szafie zaizolowany termicznie za trumą.
Panel fotowoltaniczny (38).jpg

Panel fotowoltaniczny (39).jpg

Panel fotowoltaniczny (41).jpg
Kia Ceed I SW 1.6 CRDI 115KM 255 Nm
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N
Obrazek
Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N

2020 - 26 nocek, 2731km
2019 - 28 nocek, 2958 km
2018 - 32 nocki, 3873 km
2008-2017 - 124 nocki, 14103 km

Awatar użytkownika
stachu_gda
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 2293
Rejestracja: wtorek, 24 mar 2015, 08:12
Lokalizacja: Przywidz (Pomorskie)

Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N

Postautor: stachu_gda » sobota, 28 kwie 2018, 21:34

Słaby pomysł moim zdaniem z tą czarną złączką napiętą na wybrzuszeniu dachu.

Awatar użytkownika
zyga49
Posty: 356
Rejestracja: czwartek, 30 cze 2011, 07:31
Lokalizacja: Kalno /dolnośląskie/

Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N

Postautor: zyga49 » sobota, 28 kwie 2018, 22:02

Te czarne złaczki u mnie wytrzymały nie cały rok , raz działały nie działały trzeba było tym chińskim badziewiem ruszać ,bo na kontrolerze raz świeciło raz nie.Wywałiłem założyłem od starego odkurzacza Hitachi wtyk+gniazdo -spokój -przy montażu nie pomylę się ,bo odwrotnie wtyczki nie włożę.
Volkswagen Golf IV kombi + N126e

Awatar użytkownika
ruciak76
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1430
Rejestracja: niedziela, 1 cze 2008, 09:08
Lokalizacja: EZG / Bratoszewice, gm. Stryków, woj. łódzkie

Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N

Postautor: ruciak76 » niedziela, 29 kwie 2018, 08:27

stachu_gda pisze:Słaby pomysł moim zdaniem z tą czarną złączką napiętą na wybrzuszeniu dachu.

Zobaczymy co się będzie działo, złączka nie dotyka do wybrzuszenia i nie jest napięta bo kable podginane były na ciepło. Ale jak coś to zapas kabli jest w szafie zawsze mogę ją przenieść na prosty kawałek dachu ;)
Kia Ceed I SW 1.6 CRDI 115KM 255 Nm
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N
Obrazek
Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N

2020 - 26 nocek, 2731km
2019 - 28 nocek, 2958 km
2018 - 32 nocki, 3873 km
2008-2017 - 124 nocki, 14103 km

Awatar użytkownika
kooba
Administrator
Administrator
Posty: 4461
Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N

Postautor: kooba » niedziela, 29 kwie 2018, 12:35

Jeżeli będzie działo się cokolwiek niepokojącego na tych złączkach to najlepiej wywal je całkiem.

Awatar użytkownika
ruciak76
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1430
Rejestracja: niedziela, 1 cze 2008, 09:08
Lokalizacja: EZG / Bratoszewice, gm. Stryków, woj. łódzkie

Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N

Postautor: ruciak76 » niedziela, 29 kwie 2018, 12:47

kooba pisze:Jeżeli będzie działo się cokolwiek niepokojącego na tych złączkach to najlepiej wywal je całkiem.

Od samego początku planowałem puszkę i w niej rozetę, ale skoro złączki były już zarobione to postanowiłem je wykorzystać.
W przypadku problemów będzie cięcie kabli i do puchy. :lol:
Kia Ceed I SW 1.6 CRDI 115KM 255 Nm
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N
Obrazek
Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N

2020 - 26 nocek, 2731km
2019 - 28 nocek, 2958 km
2018 - 32 nocki, 3873 km
2008-2017 - 124 nocki, 14103 km


Wróć do „Remonty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości