Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
- ruciak76
- Fanklubowicz
- Posty: 1659
- Rejestracja: niedziela, 1 cze 2008, 09:08
- Lokalizacja: EZG / Bratoszewice, gm. Stryków, woj. łódzkie
Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
Próba montażu panela na stelażu wykonanym z aluminium nie powiodła się, niby wszystko ładnie, ale jakoś brak pewności czy to na pewno na kleju będzie się trzymać dachu, przeważyło że panel będzie raczej klejony bezpośrednio do dachu i chyba zmienię jego lokalizację na montaż przed wywietrznikiem
Z optymistycznych informacji, w dniu dzisiejszym kurier dostarczył nowe wzmocnione buciki do budki, jak wszystko pójdzie dobrze to jutro trafią do wulkanizatora w celu założenia
Z optymistycznych informacji, w dniu dzisiejszym kurier dostarczył nowe wzmocnione buciki do budki, jak wszystko pójdzie dobrze to jutro trafią do wulkanizatora w celu założenia
Skoda Octavia 3FL 1.6TDI 115KM 250Nm
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N
Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2024 - 2 nocki 255 km
2023 - 20 nocek, 1861 km
2008-2022 - 274 nocki, 31731 km
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N
Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2024 - 2 nocki 255 km
2023 - 20 nocek, 1861 km
2008-2022 - 274 nocki, 31731 km
- CornBlumenBlau
- Fanklubowicz
- Posty: 4377
- Rejestracja: niedziela, 9 gru 2012, 16:44
- Lokalizacja: Siradiensis
Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
Kondziu, jesli to nie problem zapodaj linka do tych bucików.
Ps.Ok, już dojrzałem że to Uniroyal rainexpert3
Zakładaj i czekamy na opinię z jazdy.
Ps.Ok, już dojrzałem że to Uniroyal rainexpert3
Zakładaj i czekamy na opinię z jazdy.
Niewiadówkodystansonoce
2016: 75 / 6892 km
2017: 85 / 6820 km
2018: 81 / 4651 km
2019: 67 / 4888 km
2020: 74 / 3670 km
2021: 75 / 3953 km
2022: 64 / 2978 km
2023: 54 / 6976 km
2024: 2 / 0280 km
2016: 75 / 6892 km
2017: 85 / 6820 km
2018: 81 / 4651 km
2019: 67 / 4888 km
2020: 74 / 3670 km
2021: 75 / 3953 km
2022: 64 / 2978 km
2023: 54 / 6976 km
2024: 2 / 0280 km
- ruciak76
- Fanklubowicz
- Posty: 1659
- Rejestracja: niedziela, 1 cze 2008, 09:08
- Lokalizacja: EZG / Bratoszewice, gm. Stryków, woj. łódzkie
Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
CornBlumenBlau pisze:Kondziu, jesli to nie problem zapodaj linka do tych bucików.
Ps.Ok, już dojrzałem że to Uniroyal rainexpert3
Zakładaj i czekamy na opinię z jazdy.
Macieju nie mogłem dziś wytrzymać i są już założone
Pierwsza opinia będzie na Mazurach, natomiast jeśli chodzi o miejsce zakupu to: https://www.oponeo.pl/dane-opony/uniroyal-rainexpert-3-165-80-r13-87-t-xl#176338413 bo u wszelkich lokalnych wulkanizatorów były droższe o co najmniej 25 pln /szt
Skoda Octavia 3FL 1.6TDI 115KM 250Nm
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N
Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2024 - 2 nocki 255 km
2023 - 20 nocek, 1861 km
2008-2022 - 274 nocki, 31731 km
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N
Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2024 - 2 nocki 255 km
2023 - 20 nocek, 1861 km
2008-2022 - 274 nocki, 31731 km
Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
Ja to się Kondziu zastanawiam nad takimi do Fiata, no to idealnie ten rozmiar także opinie (może trochę z dystansem biorąc pod uwagę przyczepę) mile widziane .
Cenowo....dużo, nie dużo....
Dwie ok, 4 już trochę słabo ale odkąd mam Kanta to zawsze zakładałem jakież używane ze względu na cenę. I nie chodziło mi o "szczypanie się" tylko o rozsądek bo rocznie robię Fiatem ok 3-5 tys km...
Ale po chyba dwóch przypadkach, gdy na deszczu przyszło mi hamować z przyczepą na tych "kartoflach" starych zrozumiałem, że rozsądek włożyłem do złej szuflady.....
Cenowo....dużo, nie dużo....
Dwie ok, 4 już trochę słabo ale odkąd mam Kanta to zawsze zakładałem jakież używane ze względu na cenę. I nie chodziło mi o "szczypanie się" tylko o rozsądek bo rocznie robię Fiatem ok 3-5 tys km...
Ale po chyba dwóch przypadkach, gdy na deszczu przyszło mi hamować z przyczepą na tych "kartoflach" starych zrozumiałem, że rozsądek włożyłem do złej szuflady.....
- ruciak76
- Fanklubowicz
- Posty: 1659
- Rejestracja: niedziela, 1 cze 2008, 09:08
- Lokalizacja: EZG / Bratoszewice, gm. Stryków, woj. łódzkie
Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
Lada moment wyjazd na majówkę, więc trzeba było zabrać się w końcu za montaż panela, nastąpiła zmiana planów i panel nie będzie montowany na stelażu aluminiowym za wywietrznikiem a został przyklejony bezpośrednio do dachu przed wywietrznikiem dachowym.
Po zdjęciu folii ochronnej od spodu panela zostały przyklejone punktowe malutkie dystansy 3-5 mm z taśmy dwustronnej piankowej (chodziło o to by stworzyć dla kleju odpowiednią grubość spoiny). Następnie na panel po obwodzie nałożone zostały dwie ścieżki kleju oraz dwie ścieżki przez środek w poprzek panela (niestety nie robiłem zdjęć bo czas gonił a kleiłem sam).
Po nałożeniu kleju Sikaflex 252 na panel do wcześniej odtłuszczonego dachu (środkami: odtłuszczaczem Meglio i rozpuszczalnikiem w sprayu Rivolta) został przyłożony i lekko dociśnięty. Następnie patyczkiem-szpatułką lekarską został zebrany nadmiar wyciśniętego kleju.
Później przyszła pora na przyklejenie mocowań kabla gdyż ich wejście do przyczepy jest nad szafą w której z dala od komina trumy kable schodzą do kontrolera przymocowanego do ścianki szafy i później na dół do akumulatora który również jest w szafie zaizolowany termicznie za trumą.
Po zdjęciu folii ochronnej od spodu panela zostały przyklejone punktowe malutkie dystansy 3-5 mm z taśmy dwustronnej piankowej (chodziło o to by stworzyć dla kleju odpowiednią grubość spoiny). Następnie na panel po obwodzie nałożone zostały dwie ścieżki kleju oraz dwie ścieżki przez środek w poprzek panela (niestety nie robiłem zdjęć bo czas gonił a kleiłem sam).
Po nałożeniu kleju Sikaflex 252 na panel do wcześniej odtłuszczonego dachu (środkami: odtłuszczaczem Meglio i rozpuszczalnikiem w sprayu Rivolta) został przyłożony i lekko dociśnięty. Następnie patyczkiem-szpatułką lekarską został zebrany nadmiar wyciśniętego kleju.
Później przyszła pora na przyklejenie mocowań kabla gdyż ich wejście do przyczepy jest nad szafą w której z dala od komina trumy kable schodzą do kontrolera przymocowanego do ścianki szafy i później na dół do akumulatora który również jest w szafie zaizolowany termicznie za trumą.
Skoda Octavia 3FL 1.6TDI 115KM 250Nm
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N
Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2024 - 2 nocki 255 km
2023 - 20 nocek, 1861 km
2008-2022 - 274 nocki, 31731 km
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N
Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2024 - 2 nocki 255 km
2023 - 20 nocek, 1861 km
2008-2022 - 274 nocki, 31731 km
- stachu_gda
- Fanklubowicz
- Posty: 2602
- Rejestracja: wtorek, 24 mar 2015, 08:12
- Lokalizacja: Przywidz (Pomorskie)
Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
Słaby pomysł moim zdaniem z tą czarną złączką napiętą na wybrzuszeniu dachu.
Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
Te czarne złaczki u mnie wytrzymały nie cały rok , raz działały nie działały trzeba było tym chińskim badziewiem ruszać ,bo na kontrolerze raz świeciło raz nie.Wywałiłem założyłem od starego odkurzacza Hitachi wtyk+gniazdo -spokój -przy montażu nie pomylę się ,bo odwrotnie wtyczki nie włożę.
Honda CRV + N126e + Hobby 420 Clasicc
- ruciak76
- Fanklubowicz
- Posty: 1659
- Rejestracja: niedziela, 1 cze 2008, 09:08
- Lokalizacja: EZG / Bratoszewice, gm. Stryków, woj. łódzkie
Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
stachu_gda pisze:Słaby pomysł moim zdaniem z tą czarną złączką napiętą na wybrzuszeniu dachu.
Zobaczymy co się będzie działo, złączka nie dotyka do wybrzuszenia i nie jest napięta bo kable podginane były na ciepło. Ale jak coś to zapas kabli jest w szafie zawsze mogę ją przenieść na prosty kawałek dachu
Skoda Octavia 3FL 1.6TDI 115KM 250Nm
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N
Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2024 - 2 nocki 255 km
2023 - 20 nocek, 1861 km
2008-2022 - 274 nocki, 31731 km
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N
Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2024 - 2 nocki 255 km
2023 - 20 nocek, 1861 km
2008-2022 - 274 nocki, 31731 km
- kooba
- Administrator
- Posty: 5516
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
Jeżeli będzie działo się cokolwiek niepokojącego na tych złączkach to najlepiej wywal je całkiem.
- ruciak76
- Fanklubowicz
- Posty: 1659
- Rejestracja: niedziela, 1 cze 2008, 09:08
- Lokalizacja: EZG / Bratoszewice, gm. Stryków, woj. łódzkie
Re: Była N132t, jest N126e, czas na remont N126N
kooba pisze:Jeżeli będzie działo się cokolwiek niepokojącego na tych złączkach to najlepiej wywal je całkiem.
Od samego początku planowałem puszkę i w niej rozetę, ale skoro złączki były już zarobione to postanowiłem je wykorzystać.
W przypadku problemów będzie cięcie kabli i do puchy.
Skoda Octavia 3FL 1.6TDI 115KM 250Nm
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N
Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2024 - 2 nocki 255 km
2023 - 20 nocek, 1861 km
2008-2022 - 274 nocki, 31731 km
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N
Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2024 - 2 nocki 255 km
2023 - 20 nocek, 1861 km
2008-2022 - 274 nocki, 31731 km
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości